przedsiebiorstwo
Liczba pozycji: 62
Sustainability w biznesie czyli przedsiębiorstwo przyszłości – ebook
Wiesław Maria Grudzewski Irena Krystyna Hejduk Anna Sankowska Monika Wańtuchowicz
Przyszłość zarządzania nurtuje rzesze naukowców i praktyków. Ustosunkowując się do tej kwestii, Autorzy książki proponują nowe paradygmaty, formułują nowe interpretacje teorii i praktyki zarządzania, zwracają uwagę na konsekwencje rewolucyjnych zmian w nauce dla zarządzania. Jednak przede wszystkim podążają w kierunku nowej interpretacji przedsiębiorstwa przyszłości - sustainable enterprise , które...Data dostępności:
Data publikacji:
Współczesne przedsiębiorstwo. Zasobowe czynniki sukcesu w konkurencyjnym otoczeniu. Tom 4 – ebook
Joanna Fryca Jacek Jaworski
Postępująca dynamika zmian współczesnej gospodarki powoduje równie dynamiczne przeobrażenia w sektorze przedsiębiorstw. Postępujące procesy globalizacji i informatyzacji, a także wzrost mobilności i ilości potencjalnych pracowników, klientów, dostawców, kredytodawców oraz menedżerów istotnie wpływają na ich funkcjonowanie. Tym samym, coraz większe wymagania stawiane przedsiębiorstwom determinują konieczność...Data dostępności:
Data publikacji:
Przedsiębiorczość i zarządzanie innowacjami. Wiedza technologia konkurencja przedsiębiorstwo – ebook
Zbigniew J. Makieła Magdalena M. Stuss
Przedsiębiorczość należy do aktualnej i stale rozwijającej się problematyki prac naukowych, zarówno na polu rozważań teoretycznych badań podstawowych, jak i prac aplikacyjnych. Ukształtowana postawa przedsiębiorcza, aktywność przedsiębiorców i społeczeństwa, w decydującym stopniu wpływają na wzrost oraz podnoszenie konkurencyjności podmiotów gospodarczych, a także rozwoju społeczno-gospodarczego i...Data dostępności:
Data publikacji:
Kapitał klienta w budowaniu wartości przedsiębiorstwa – ebook
Wiesława Caputa
Wymiana wartości pomiędzy przedsiębiorstwem i klientem odbywa się w warunkach dynamicznych zmian otoczenia, co z perspektywy realizacji celów przedsiębiorstwa oznacza m.in. konieczność: ustawicznej rekombinacji działań, rekonstrukcji map biznesu, szukania nowych czy też skoncentrowania działań na utrzymaniu dotychczasowych przewag, tworzenia kanałów komunikacyjnych umożliwiających transfer wiedzy dla...Data dostępności:
Data publikacji:
Kapitał społeczny w relacjach z klientami. CRM a społeczny potencjał przedsiębiorstwa – ebook
Izabela Grzanka
Książka stanowi odpowiedź na pytanie, jakie powinny zadać sobie współczesne przedsiębiorstwa, które podejmują inicjatywy zarządzania relacjami z klientem, mające najczęściej wyraz we wdrażaniu CRM. Podejmując te inicjatywy przedsiębiorstwa powinny mieć świadomość reguł i prawidłowości o istotnym znaczeniu dla uwieńczonego sukcesem wdrożenia CRM. Poszukując tych reguł należy pamiętać, iż działalność...Data dostępności:
Data publikacji:
Tesla. Narodziny niezwykłej firmy – audiobook
Renata Pawlak Kinga Kosecka
Co stanowi o sukcesie Tesli? Jak rozwijało się najbardziej znane przedsiębiorstwo produkujące samochody elektryczne? Czy Elon Musk na pewno jest jego założycielem? Jaką filozofię wyznaje firma? Z jakimi problemami Tesla spotyka się w branży motoryzacyjnej? Biznesowy oraz wizerunkowy sukces Tesli wcale nie był pozbawiony przeszkód. Mimo licznych przeciwności Elon Musk udowodnił jednak, że powtarzane...Data dostępności:
Data publikacji:
Motywowanie w przedsiębiorstwie – ebook
Zdzisław Jasiński
Jeśli przedsiębiorstwo ma osiągnąć zamierzone cele, każdy kierownik musi przydzielać podległym pracownikom zadania odpowiednie do ich kwalifikacji i umiejętności. To jednak nie wystarczy. Swoim działaniem powinien także wyzwolić wolę i chęć działania pracowników, powinien kształtować pożądane przez niego ich zachowania i postawy. Sukces zależy tu od tego, czy zna mechanizmy motywowania, jakie posiada...Data dostępności:
Data publikacji:
Audyt finansowy we współczesnych systemach społecznych – ebook
Dorota Dobija
Jest to pozycja prezentująca aktualne i ważne, znajdujące się w polu recepcji kilku dyscyplin naukowych problemy, których waga jest niezmiernie istotna nie tylko dla współczesnych przedsiębiorstw. W zasadzie można stwierdzić, że jest to publikacja poruszająca treści ważne dla wszystkich tych, "którzy oddziałują na przedsiębiorstwo i na których przedsiębiorstwo wpływa". Zorientowana jest ona na realizację...Data dostępności:
Data publikacji:
Ekonomika przedsiębiorstwa handlowego. Zarządzanie - Finanse - Efektywność - Rozwój – ebook
Beata Filipiak
Jest to książka nie o tym jak promować przedsiębiorstwo i prowadzić działania marketingowe, ale o tym jak zarządzać nim we współczesnym (burzliwym) otoczeniu, wymagającym nowej wiedzy, odmiennych strategii i dobrej konstrukcji wszystkich funkcjonalnych elementów działalności. Rozwój - kapitał - efektywność to wyzwania, którym przedsiębiorstwo handlowe musi sprostać. Publikacja stanowi kompendium...Data dostępności:
Data publikacji:
Controlling działań marketingowych. Pojęcie, narzędzia, etapy – ebook
Wojciech Grzegorczyk
Prawidłowo przygotowana i realizowana strategia marketingowa powinna zapewniać przedsiębiorstwu obronę przed konkurencją oraz mocną pozycję na rynku. Podczas i po zakończeniu jej wdrażania konieczne jest zebranie informacji o sytuacji rynkowej i podejmowanych działaniach z zakresu marketing mix w celu kontroli wykonania zamierzeń, porównania ich z założonymi wynikami czy sformułowania ewentualnych...Data dostępności:
Data publikacji: