psychologia biznesu
Filtruj po kategorii
Filtruj po formacie
Filtruj po cenie
Psychologia biznesu – ebook
Jak wspierać pracowników w rozwoju zawodowym? Czy istnieje idealny model przywódcy? W jaki sposób można unikać błędów w pracy? Jakie reguły obowiązują psychologa zatrudnionego w biznesie? Jak dbać o dobrostan zespołu i wzmacniać motywację pracowników? Co o tym wszystkim mówi naukowa psychologia? Psychologia biznesu pod redakcją Bohdana Rożnowskiego i Pawła Fortuny jest zbiorem specjalistycznych tekstów...Data dostępności:
Pedagogika w służbie i działaniu na rzecz regionu. Inspiracje i źródła – ebook
Publikacja stanowi próbę ukazania źródeł inspiracji w tworzeniu zrębów nowej jednostki dydaktycznej i naukowo-badawczej w Wyższej Szkole Biznesu. Wnosi istotny wkład do toczącego się dialogu nad przyszłością pedagogiki w służbie i działaniu na rzecz regionu.Data dostępności:
Neodedaktyka w Edukacji Wyższej Innowacyjne Strategie Nauczania dla Wyższej Szkoły Biznesu – ebook
Marcin Niedopytalski
Autor tej publikacji zgłębia nowoczesne metody nauczania w kontekście edukacji biznesowej, podkreślając znaczenie innowacji dydaktycznych. Analizuje, jak te podejścia mogą ulepszyć proces kształcenia, uczynić go bardziej efektywnym i atrakcyjnym dla studentów. Książka zawiera przegląd skutecznych narzędzi i technik wspierających rozwój umiejętności analitycznych i praktycznych.Data dostępności:
Data publikacji:
Cele Wizerunkowe: Droga do Skutecznego Zarządzania Wizerunkiem – ebook
Edgar Enderson
Książka przedstawia kluczowe aspekty wizerunku w świecie biznesu. Autor analizuje tematykę wizerunku i reputacji firm, wydobywając istotne czynniki kształtujące ich percepcję w społeczeństwie. Wśród głównych tematów znajdują się cele wizerunkowe oraz praktyczne wskazówki dotyczące budowania autentycznego wizerunku. Książka skupia się także na znaczeniu efektywnej komunikacji w kształtowaniu wizerunku,...Data dostępności:
Data publikacji:
Sieci wpływu: Psychologia perswazji on-line – ebook
Nahai Nathalie
„Książka odwołuje się do najnowszych idei psychologii, socjologii, biznesu, designu i innych istotnych obszarów. Jest niezbędną lekturą dla wszystkich, którzy pracują w sieci”. Jamie Bartlett Autor książki The Dark Net „Nathalie Nahai jest najbardziej inteligentną współczesną autorką książek o technologii. Ta książka przemienia każdego czytelnika w eksperta!” Dr Thomas Chamorro-Premuzic Professor of...Data dostępności:
Sprzedaż bez sprzedawania: Psychologia dobrego wpływu na klienta – audiobook
Paweł Fortuna
Nie dziw się, że klient reaguje jak kupiec, skoro ty zachowujesz się jak sprzedawca. W psychologii sprzedaży roi się od samozwańczych guru proponujących mniej lub bardziej wyrafinowane techniki sprzedawania i wywierania wpływu na klienta. Metody te z wiedzą naukową nie mają wiele wspólnego, a i ich skuteczność pozostawia wiele do życzenia (kto z nas nie zbył telemarketera dzwoniącego z ofertą bezkonkurencyjnego...Data dostępności:
Jak efektywnie przenieść strategię firmy na strategię HR? – ebook
Jacek Jędrzejczak
Jeśli chcesz opracować sensowną i spójną z biznesem strategię HR w firmie, musisz przejść pewien proces. Zanim pojawi się coś, co można nazwać „strategią HR”. potrzebne będzie ustalenie i głębokie przemyślenie kilku kluczowych rzeczy. Z poradnika dowiesz się: — Jak opracować założenia, konieczne do zbudowania strategii? — Jakimi narzędziami się posłużyć, aby wypracować strategię HR korespondującą z potrzebami...Data dostępności:
Data publikacji:
Kłamstwo i jego wykrywanie w biznesie, polityce i małżeństwie – audiobook
Paul Ekman
Książka ukazała się w 2003 roku. Od tamtej pory nie słabnie jej popularność wśród Czytelników. Autor dostarcza rzetelnej, popartej wynikami badań wiedzy na temat kłamstwa. Informuje, dlaczego głos, mimika, ciało mogą zdradzać kłamstwo, pokazuje, jak umiejętnie obserwować zachowanie mówiącego. Poddaje analizie motywy, dla których ludzie mijają się z prawdą. Treść książki wzbogacono interesującymi przykładami...Data dostępności:
Psychologia poznawcza w praktyce. Ekonomia, biznes, polityka – ebook
Wiedza psychologiczna jest bardzo istotna zarówno dla skutecznego rozwijania biznesu, jak i dla kontrolowania zachowań wyborczych w polityce. Autorzy książki, najwybitniejsi polscy specjaliści z psychologii poznawczej, społecznej i ekonomicznej, którzy są nie tylko teoretykami, ale wykorzystują wiedzę naukową w praktyce, zapoznają czytelników z najnowszymi odkryciami dotyczącymi procesów umysłowych....Data dostępności:
Psychologia twórczości grupowej: Jak moderować zespoły twórcze i zadaniowe – ebook
Aneta Chybicka
Jest to książka praktyczna, przeznaczona dla osób, które same chcą rozwinąć umiejętności twórczego myślenia lub stawiają pierwsze kroki w roli trenerów i moderatorów warsztatów twórczego myślenia. Duży pożytek z publikacji odniosą trenerzy biznesu, kadra kierownicza różnych szczebli (książka opisuje m.in. techniki efektywnego prowadzenia spotkań grupowych i inspirowania członków zespołu do kreatywnych...Data dostępności:
Podręcznik antymanipulacji – audiobook
Maryann Karinch
Poradnik autorki bestsellerowego Podręcznika manipulacji! Aby wydobyć od kogoś prawdę, potrzeba dwóch rodzajów umiejętności. Pierwszy z nich to umiejętności interpersonalne, konieczne do pozyskania faktów. Ważniejsze mogą się jednak okazać inne zdolności: umożliwią ci ona osądzenie, czy uzyskane informacje rzeczywiście się ze sobą wiążą, czy są prawdziwe, i rozpoznanie związanych z nimi emocji. ...Data dostępności:
Data publikacji:
Upór – ebook
Angela Duckworth
Amerykańska psycholog Angela Duckworth pokazuje rodzicom, studentom, pedagogom, sportowcom i ludziom biznesu – zarówno doświadczonym, jak i tym świeżo upieczonym – że tajemnicą wyjątkowych osiągnięć nie jest wyłącznie talent oraz łut szczęścia, ale szczególne połączenie pasji i wytrwałości, które autorka nazywa „uporem”. Dzięki tej książce poznasz odpowiedzi na następujące pytania: • Dlaczego...Data dostępności:
Data publikacji:
Naga prawda – ebook
Maryann Karinch
Poradnik autorki bestsellerowego Podręcznika manipulacji! Aby wydobyć od kogoś prawdę, potrzeba dwóch rodzajów umiejętności. Pierwszy z nich to umiejętności interpersonalne, konieczne do pozyskania faktów. Ważniejsze mogą się jednak okazać inne zdolności: umożliwią ci ona osądzenie, czy uzyskane informacje rzeczywiście się ze sobą wiążą, czy są prawdziwe, i rozpoznanie związanych z nimi emocji. ...Data dostępności:
Data publikacji:
Preswazja. Jak w pełni wykorzystać techniki wpływu społecznego – ebook
Robert Cialdini
Książka otrzymała wyróżnienie w kategorii Autor zagraniczny w konkursie "Książka dla Trenera 2016" Polskiego Towarzystwa Trenerów Biznesu Po wielkim sukcesie Wywierania wpływu na ludzi Robert B. Cialdini – światowej sławy autorytet w dziedzinie psychologii społecznej – postanowił zaspokoić głód wiedzy wszystkich czytelników, którzy chcą nie tylko znaleźć sposób, aby obronić się przed perswazją,...Data dostępności:
Data publikacji:
Dzieci a multimedia – ebook
Mariusz Jędrzejko Agnieszka Taper
Wynikiem procesu utechnicznienia polskiego społeczeństwa i jego informatyzacji są pierwsze pokolenia Polaków wychowujące się przy pełnym dostępie do multimediów i cyberprzestrzeni. Fakty te mają doniosłe znaczenie pedagogiczne, bowiem równolegle do rodziców, bądź innych członków rodziny, na małe dziecko oddziałuje niekontrolowany przekaz medialny o silnym nasyceniu barw, dźwięków i bardzo małym interwale...Data dostępności:
Mini Trening Komunikacji Interpersonalnej. 15 ćwiczeń grupowych z omówieniem – ebook
Katarzyna Płuska
Poszukujesz efektywnych ćwiczeń z komunikacji międzyludzkiej do aktywizacji grupy? Nasz e-book "Mini Trening Komunikacji Interpersonalnej" to właściwa odpowiedź. Zaprojektowany dla tych, którzy pragną, by ich komunikat docierał skutecznie do innych, niezależnie od tego, czy są szkoleniowcem, nauczycielem czy pracują w biznesie. Zawiera 15 sprawdzonych zadań grupowych w trzech kluczowych obszarach:...Data dostępności:
Sprzedaż bez sprzedawania: Psychologia dobrego wpływu na klienta – ebook
Paweł Fortuna
Nie dziw się, że klient reaguje jak kupiec, skoro ty zachowujesz się jak sprzedawca. W psychologii sprzedaży roi się od samozwańczych guru proponujących mniej lub bardziej wyrafinowane techniki sprzedawania i wywierania wpływu na klienta. Metody te z wiedzą naukową nie mają wiele wspólnego, a i ich skuteczność pozostawia wiele do życzenia (kto z nas nie zbył telemarketera dzwoniącego z ofertą bezkonkurencyjnego...Data dostępności:
Siła kobiet w biznesie – ebook
Aneta Chybicka Elżbieta Zubrzycka
Kobiety zmieniają świat, ale jeszcze nie doceniają siebie. Nie wiedzą, jakie dary wnoszą do gospodarki dzięki swojej pracy. Dotąd krytykowane kobiece cechy, takie jak misyjność, uczuciowość, uważność, troskliwość i wiele innych, stanowią wielki niewykorzystany potencjał i zmieniają zimny świat biznesu. Książka zaczyna się wywiadami z dziesięcioma kobietami sukcesu, które zrobiły zawrotną karierę...Data dostępności:
Data publikacji:
Włączenie cyfrowe - droga do reintegracji społecznej – ebook
Rafał Lew-Starowicz Katarzyna Lorecka
Praca prezentuje przykłady bieżących ogólnodostępnych krajowych inicjatyw międzyśrodowiskowych z zakresu aktywnej reintegracji z uwzględnieniem wymogów funkcjonowania obywateli w społeczeństwie informacyjnym XXI wieku. Istnieje wiele inspirujących przykładów dobrych praktyk o zasięgu ogólnopolskim, czerpiących z lokalnego potencjału społecznego. Determinantą ich sukcesu jest zazwyczaj partnerskie działanie...Data dostępności:
Etykieta biznesu, czyli międzynarodowy język kurtuazji – ebook
Irena Kamińska-Radomska
* Wydanie drugie, poprawione i uzupełnione * „W biznesie nie ma mężczyzn i kobiet. Są partnerzy, którzy powinni grać według tych samych zasad. Książka Ireny Kamińskiej-Radomskiej Etykieta biznesu jest instrukcją do równej gry”. Małgorzata Rozenek-Majdan „Dr Irena Kamińska-Radomska od wielu lat jest dla mnie nieocenionym wsparciem w dziedzinie szeroko rozumianej etykiety. Niejeden raz telefonowałem...Data dostępności:
Data publikacji: