public relations
Filtruj po kategorii
Filtruj po formacie
Filtruj po cenie
Liczba pozycji: 4
- This book deals with selected issues of public economic law related to the state’s infl uence on the economy and its entities. This influence is particularly visible in the infrastructure sectors, including energy, telecommunications and postal services, as well as in the sector of providing medical services. Th rough legal norms, the state regulates and rations competitive relations in the economy,...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Książka powstała z myślą o doradcach podatkowych prowadzących jednoosobowe, małe i średnie firmy. Powinna zainteresować właścicieli kancelarii i osoby zarządzające kancelariami, które nie korzystają ze wsparcia specjalistów do spraw marketingu czy public relations, nie tworzą osobnych działów marketingu czy PR, ale chcą samodzielnie promować swoje firmy. Publikacja zawiera wskazówki, jak skutecznie...
Data dostępności:
Data publikacji:
- W książce zostały omówione najważniejsze regulacje z zakresu prawa reklamy, w tym: ustawa o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, ustawa o przeciwdziałaniu nieuczciwym praktykom rynkowym, ustawa o prawie autorskim i prawach pokrewnych, ustawa - Prawo własności przemysłowej. W najnowszym wydaniu publikacja została wzbogacona o liczne ilustracje , dzięki czemu czytelnicy mogą łatwiej...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Publikacja jest zbiorem tekstów poświęconych analizie obecnych rozwiązań oraz projektowanych modeli funkcjonowania urzędowej kontroli żywności w Polsce w kontekście prawa administracyjnego, finansowego, rolnego i żywnościowego. Autorzy poruszają m.in. kwestie: 1. systemu urzędowej kontroli żywności w świetle wymogów prawa Unii Europejskiej, 2. funkcjonowania tego systemu w świetle postanowień...
Data dostępności:
Data publikacji:
Filtruj wyniki wyszukiwania
Filtruj po języku
Filtruj po formacie
Filtruj po cenie