realia
Filtruj po kategorii
Filtruj po formacie
Filtruj po cenie
Liczba pozycji: 16
- Prezentowana monografia stanowi tom drugi, który jest częścią współautorskiej serii: CZŁOWIEK W ORGANIZACJI. Oba oddają istotę rozważań poświęconych pedagogice zakładu pracy, a określonej przez Autorów już jako pedagogika organizacji. Ukazane treści wyrosły z potrzeby poszerzenia i zaktualizowania tego obszaru problemowego o współczesne realia charakteryzujące gospodarkę 4.0 i społeczeństwo 5.0. Determinują...
Data dostępności:
- Publikacja prezentuje realia pracy ilustratora w ramach tzw. rynku doznań. Umiejscawia ten zawód wśród pracowników wiedzy i w gospodarce kreatywnej oraz przybliża zagadnienia specjalności ilustratorskich. Pokazuje m.in., jak można wartościować kreatywną pracę w oparciu o kryteria wyprowadzone z teorii twórczości oraz w jaki sposób wykorzystywać marketing personalny (koncepcję „4P”) i elementy teorii...
Data dostępności:
- "50 Kobiet Biznesu 2024" to inspirująca książka w formie wywiadów z przedsiębiorczymi kobietami z różnych branż, które dzielą się swoimi historiami sukcesów, porażek oraz cennymi radami dla młodych przedsiębiorców. Jak radziły sobie z wyzwaniami w biznesie? Jak łączą życie zawodowe z rodzinnym? To nie tylko poradnik, ale także zbiór prawdziwych historii, które motywują do działania i pokazują, że sukces...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Satelity szpiegowskie krążące wokół Księżyca. Kosmiczne złoża metali warte więcej niż PKB większości krajów. Ludzie lądujący na Marsie w ciągu najbliższych dziesięciu lat. To nie science fiction. To astropolityka. Ludzie eksplorują kosmos, a odwieczna rywalizacja i walka o władzę trwa niezmiennie. Wkrótce przestrzeń kosmiczna będzie miała taki sam wpływ na naszą historię jak góry, rzeki i morza...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Niniejsza publikacja przybliża postać Benjamina Grahama oraz jego najzdolniejszego ucznia, Warrena Buffetta. Skupia się na wytłumaczeniu stworzonego przez Grahama skutecznego systemu inwestowania w oparciu o analizę fundamentalną. To książka, która odpowiada na pytania takie jak: - Czy i w jaki sposób inwestować na giełdzie? - Akcje czy obligacje? A może jedno i drugie? - Jakimi kryteriami kierować...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Książka ta rekomendowana jest osobom, które stojąc przed dylematem wyboru odpowiedniej pozycji z zakresu rynku finansowego, chcieliby mieć w jednym opracowaniu bogate kompendium wiedzy na temat funkcjonowania instytucji polskiego rynku finansowego. Pozycja ta prezentuje organizację, cele i uwarunkowania rozwoju blisko trzydziestu najważniejszych podmiotów rynku finansowego. Jej zaletą jest to, że...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Oddana w ręce Państwa publikacja Kryzysy współczesnego świata. Różne ujęcia problemów globalnych i regionalnych jest efektem prac zespołu pracowników naukowych oraz doktorantów, który miał na celu zbadanie różnych aspektów pojęcia „kryzysu” we współczesnym świecie. Termin „kryzys”, jest chyba jednym z najczęściej stosowanych pojęć-wytrychów, spotykanych w języku współczesnej publicystyki ekonomicznej...
Data dostępności:
- Teza-założenie tudzież przesłanie książki brzmi: podstawą zachowań społecznych jest potrzeba zachowania bezpieczeństwa jednostki i jej rozwoju. Celem przewodnim książki jest identyfikacja stanu interpretacyjnego poziomu ryzyka, jego formy i rodzaju. Analiza studyjna powyższego poprowadzona została poprzez trzy poziomy: poziom makro (zewnętrzny), mikro (wewnętrzny), identyfikacyjny (ekonomicznych wartości...
Data dostępności:
- Publikacja omawia proces komunikacyjny w trakcie promowania marki miasta. Samorząd jako podmiot współtworzący gospodarcze realia makroekonomiczne skazany jest na walkę w wolnorynkowej konkurencji. Aby móc ją skutecznie podjąć, musi dostosować swoje struktury do standardów obowiązujących w nowoczesnych przedsiębiorstwach. Książka pokazuje jak bardzo poznawcze teorie podobieństwa są bezcennym źródłem...
Data dostępności:
- Realia gospodarki opartej na aksjomatach otwartego rynku w sposób jednoznaczny pokazują, iż pomiędzy identyfikacją potrzeby wyposażenia człowieka (konsumenta) w określone dobra (produkty, usługi) a ich finalnym użytkowaniem rozciąga się obszar, na którym trzeba umożliwić zaprojektowanie i wyprodukowanie odpowiednich wyrobów oraz ich fizyczne dostarczenie do ostatecznego/końcowego użytkownika (klienta,...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Punkt widzenia zależy od punktu siedzenia. Jeśli siedzisz wysoko lub planujesz, że wysoko zasiądziesz, przygotuj sobie boisko, abyś mógł się po nim bezpiecznie poruszać i wiedzieć, gdzie jest bramka, do której grasz. Sztuka kochania klienta mówi o praktyce zarządzania firmą. Niewiele tu teorii, wiele natomiast przykładów z praktyki, trochę złośliwości, trochę żartów i dużo wskazówek praktycznych....
Data dostępności:
Data publikacji:
- Dla polskiej armii początek lat dziewięćdziesiątych był bardzo trudny, a środków brakowało dosłownie na wszystko. Jednak gdy przyszła prośba o pomoc, wojsko się nie zawahało. W bałkańską misję ruszył największy od czasów II wojny światowej Polski Kontyngent Wojskowy. Na miejscu czekało żołnierzy ważne zadanie – przywrócenie spokoju i normalnego życia po krwawej wojnie domowej. Pierwszy kontyngent...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Książka jest pierwszą w Polsce próbą nakreślenia sytuacji wykwalifikowanych Polek zatrudnionych na włoskim rynku pracy po akcesji naszego kraju do Unii Europejskiej w 2004 r. Na tle współczesnych oraz historycznych migracji z Polski do Włoch przedstawiono wyniki unikatowych jakościowych i ilościowych badań powtórzonych, w których Polki opisują charakterystykę swojego zatrudnienia, omawiając jego warunki,...
Data dostępności:
- Filozofia cyberbezpieczeństwa to ambitna i nowatorska próba spojrzenia na rozległą dziedzinę naukową z zupełnie nowej perspektywy. Dostępne są dziś na rynku setki książek, które skupiają się na aspektach technicznych ataków na systemy komputerowe lub analizują konsekwencje społeczne wybranych technologii. Publikacja, którą trzymacie w ręku, oferuje Czytelnikowi coś więcej. Przedstawia spójny model...
Data dostępności:
- Vademecum zespołu rozproszonego, czyli Must have managera, to idealny zbiór wiedzy, dzięki któremu zrozumiesz, czym jest praca na odległość, jak radzić sobie z obowiązkami managera zespołów rozproszonych i jakie wartości zdobywamy oraz rozwijamy sami wobec siebie czy też w stosunku do naszej organizacji. Ebook zawiera zasady, wskazuje bariery, a także ukierunkowuje na wirtualną współpracę między...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Marketing 5.0 . to najnowsza książka autorytetu w zakresie marketingu, Philipa Kotlera, i jego współpracowników: Hermawana Kartajaya oraz Iwana Setiawana. Skupiają się w niej głównie na trzech ważnych zjawiskach, którym muszą stawić czoła marketerzy: szybkim postępie technologicznym, zmieniającym się zachowaniu konsumenckim oraz zmianach w modelach biznesowych. Jednym z kluczowych zagadnień Marketingu...
Data dostępności:
Data publikacji:
Filtruj wyniki wyszukiwania
Filtruj po formacie
Filtruj po cenie
















