reklama
Filtruj po kategorii
Filtruj po formacie
Filtruj po cenie
Liczba pozycji: 5
- Reklama wprowadzająca w błąd jest zjawiskiem, które nie tylko narusza zasady etyki w biznesie, ale także wywołuje negatywne konsekwencje dla konsumentów i rynku. Niniejsza książka ma na celu zbadanie, jak takie praktyki wpływają na decyzje zakupowe, jakie są ich prawne i moralne implikacje oraz jak można je rozpoznawać i unikać. Fragment książki powstał przy pomocy Al
Data dostępności:
Data publikacji:
- Opublikowana po raz pierwszy w 1947 roku a pisana w mrocznym okresie II wojny światowej Dialektyka oświecenia jest być może pierwszą próbą opisu stanu życia publicznego, w którym „myśl staje się nieuchronnie towarem a język jego reklamą”. To z niej czerpała większość postmodernistycznych demaskatorów nowoczesnego rozumu (od Zygmunta Baumana po Michela Foucaulta i Jeana-François Lyotarda). W zamieszczonych...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Monografia jest pierwszą na rynku wydawniczym publikacją, która kompleksowo przedstawia funkcjonującą w Polsce od 2012 r. – a unikalną w skali światowej – regulację całkowicie zakazującą reklamy aptek i ich działalności. Przeprowadzona analiza uwzględnia zarówno genezę wprowadzenia zakazu, jak i kształtowanie się linii orzeczniczej organów nadzoru farmaceutycznego oraz sądów administracyjnych, które...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Podręcznik Business English powstał z myślą o tych, którzy dobrze znają język angielski ogólny i pragną rozszerzyć swoje umiejętności w zakresie języka biznesowego. Poszczególne moduły tematyczne obejmują takie obszary jak m.in.: komunikacja w biznesie, zarządzanie, HR, marketing i reklama, finanse, logistyka oraz sprzedaż. Każdy z 10 modułów zawiera kilka krótkich tekstów , obszerny słowniczek...
Data dostępności:
Data publikacji:
- PODRĘCZNIK AKADEMICKI. Obecna pozycja naukowa jest przeznaczona ściśle dla czytelnika na wyższym poziomie edukacji, studiującego wymienione tu zagadnienia. Czytelnik nieprzygotowany edukacyjnie, może nie zrozumieć wielu omawianych tu definicji, słownictwa stricte naukowego i poruszanych zagadnień technicznych. Książka przeznaczona jest dla umysłów oczytanych w tematyce branży dziennikarskiej, medialnej...
Data dostępności:
Data publikacji:
Filtruj wyniki wyszukiwania
Filtruj po formacie
Filtruj po cenie