reklamowe
Filtruj po kategorii
Filtruj po formacie
Filtruj po cenie
Liczba pozycji: 9
- Autorka przygląda się społecznej funkcji dziewictwa i defloracji i dowodzi, że są one elementem procesu wytwarzania płci i cielesności, konstytuują podmiotowość kobiecą i doświadczenie bycia kobietą. Analizowane są zarówno pogłębione wywiady z kobietami, jak i dzieła literackie, filmy, audycje radiowe, kampanie reklamowe czy artykuły prasowe. Pozwala to pokazać siatkę dyskursów koncentrujących się...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Niniejszy tom jest zatem po prostu kolejnym wkładem do fotoleksykografii języka polskiego, wzbogacającym polską cytatografię w jej nowym - nie chciałoby się rzec: postmodernistycznym - otwarciu. Dorobek fotoleksykografii polskiej szybko się powiększa, pojawiają się w wersji papierowej regularnie nowe pozycje specjalnej serii wydawniczej: Depozytorium leksykalne języka polskiego oraz inne publikacje,...
Data dostępności:
- Bogaty zestaw ćwiczeń z zakresu stylistyki i zagadnień pokrewnych: - zawiera ponad 250 różnorodnych ćwiczeń opatrzonych komentarzami, - pomaga kształcić sprawność językową, - ułatwia rozumienie tekstów użytkowych i artystycznych, - umożliwia utrwalenie wiedzy teoretycznej, - wykorzystuje ciekawy materiał językowy m.in. utwory literackie, teksty reklamowe oraz wypowiedzi gwarowe i środowiskowe....
Data dostępności:
- Podręcznik podzielony jest na trzy części: CZĘŚĆ I. PRODUKTY I USŁUGI REKLAMOWE CZĘŚĆ II. DOKUMENTACJA I KALKULACJA CEN USŁUG REKLAMOWYCH CZĘŚĆ III. NEGOCJACJE SPRZEDAŻOWE Podręcznik zawiera wybrane treści nowej podstawy programowej dla technika organizacji reklamy. Dostosowany jest do kształcenia w nowej formule i zgodna z kwalifikacją A.26. Sprzedaż produktów i usług reklamowych. Przedstawia proces...
Data dostępności:
- Założeniem publikacji jest rekonstrukcja socjalizacyjnej oferty reklamy. Podjęcie tego tematu wiąże się ze współczesnymi przeobrażeniami kulturowymi i wynika z obserwacji, że obecnie procesowi wchodzenia jednostki do społeczeństwa coraz częściej towarzyszą media, a także z uznania, że w dzisiejszym świecie ogromną rolę – jako transfer wiedzy ogólnospołecznej – odgrywa reklama. Te dwa pojęcia: socjalizacja...
Data dostępności:
- Pierwsza w historii książka o tematyce matematycznej, która zajęła pierwsze miejsce na liście bestsellerów „Sunday Timesa”! Przeczytajcie o zabawnych – a także tragicznych – konsekwencjach matematycznych błędów, pomyłek i niedokładności. Przekonajcie się, co może się zdarzyć, kiedy w rzeczywistym świecie z matematyką coś pójdzie nie tak. „Pi razy oko” to pełna humoru, ciekawostek i anegdot książka...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Fachowy przewodnik dla praktyków stanowi źródło niezbędnych informacji na temat dokumentacji podatkowej transakcji zawieranych pomiędzy podmiotami powiązanymi, wskazując jednocześnie możliwości ograniczenia ryzyka w zakresie cen transferowych. Najnowsze wydanie uwzględnia stan prawny na dzień 1 stycznia 2023 r. Autorzy opracowali liczne przykłady dokumentacji różnego rodzaju transakcji lub zdarzeń,...
Data dostępności:
- Obecna pozycja naukowa jest przeznaczona ściśle dla czytelnika na wyższym poziomie edukacji, studiującego wymienione tu zagadnienia. Czytelnik nieprzygotowany edukacyjnie, może nie zrozumieć wielu omawianych tu definicji, słownictwa stricte naukowego i poruszanych zagadnień technicznych. Książka przeznaczona jest dla umysłów oczytanych w tematyce branży dziennikarskiej, medialnej i komunikacji społecznej...
Data dostępności:
- Marzysz o pracy zdalnej? Chciałabyś znaleźć pracę online, która pozwoli Ci połączyć życie prywatne i zawodowe? Chcesz pracować, ale nie chcesz rezygnować z możliwości podróżowania? W takim razie powinnaś zainteresować się Wirtualną Asystą, bo to może być zawód, który odmieni Twoje życie. „Jak zostać Wirtualną Asystentką!” to drugie - rozszerzone wydanie „Wirtualnej Asysty bez tajemnic. Marketing!”....
Data dostępności:
Filtruj wyniki wyszukiwania
Filtruj po formacie
Filtruj po cenie








