Wpisz kod
Wyszukiwarka
Koszyk jest pusty.

reklamowe

Liczba pozycji: 62
  • TANIEJ 5 %

    Neuromarketing – ebook

    Roger Dooley  

    Książka stanowi praktyczny poradnik na temat tego, w jaki sposób w marketingu i sprzedaży można wykorzystać to, co dzieje się w mózgu konsumenta. Autor przedstawia najnowsze informacje i wyniki badań, dzięki czemu Twoje wysiłki marketingowe, reklamowe i sprzedażowe zyskają nową siłę.

    Data publikacji:

    Cena: 56,05 zł 59,00 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • Neuromarketing – książka
    TANIEJ 5 %

    Neuromarketing – książka

    Roger Dooley  

    Książka stanowi praktyczny poradnik na temat tego, w jaki sposób w marketingu i sprzedaży można wykorzystać to, co dzieje się w mózgu konsumenta. Autor przedstawia najnowsze informacje i wyniki badań, dzięki czemu Twoje wysiłki marketingowe, reklamowe i sprzedażowe zyskają nową siłę.

    Cena: 56,05 zł 59,00 zł

    Więcej

  • TANIEJ 5 %

    Ten pierwszy raz – ebook

    Anna Zawadzka  

    Autorka przygląda się społecznej funkcji dziewictwa i defloracji i dowodzi, że są one elementem procesu wytwarzania płci i cielesności, konstytuują podmiotowość kobiecą i doświadczenie bycia kobietą. Analizowane są zarówno pogłębione wywiady z kobietami, jak i dzieła literackie, filmy, audycje radiowe, kampanie reklamowe czy artykuły prasowe. Pozwala to pokazać siatkę dyskursów koncentrujących się...

    Cena: 34,20 zł 36,00 zł

    Więcej

    • PDF
  • Ćwiczenia ze stylistyki – książka
    TANIEJ 5 %

    Ćwiczenia ze stylistyki – książka

    Bogaty zestaw ćwiczeń z zakresu stylistyki i zagadnień pokrewnych - zawiera ponad 250 różnorodnych ćwiczeń opatrzonych komentarzem - pomaga kształcić sprawność językową - ułatwia rozumienie tekstów użytkowych i artystycznych - umożliwia utrwalenie wiedzy teoretycznej - wykorzystuje ciekawy materiał językowy - m.in. Utwory literackie, teksty reklamowe oraz wypowiedzi gwarowe i środowiskowe

    Cena: 46,55 zł 49,00 zł

    Więcej

  • BestsellerTANIEJ 5 %

    Press – e-wydanie – 7-8/2020

    PRESS - dwumiesięcznik skierowany do wszystkich, którzy interesują się mediami, przede wszystkim do dziennikarzy, redaktorów oraz pracowników: marketingu, public relations, agencji reklamowych, media plannerów i wszystkich z nimi współpracujących. Na ok. 200 stronach prezentuje wydarzenia z branży, media polskie oraz zagraniczne, materiały warsztatowe i wywiady z najlepszymi dziennikarzami, najciekawsze...

    Data publikacji:

    Cena: 21,85 zł 23,00 zł

    w prenumeracie: 18,21 zł

    Więcej

    Ocena: 4.9 (9 oceniających) Opinie o produkcie
    • PDF
    • Dostęp online PDF
  • TANIEJ 5 %

    świnia jest najlepszym pływakiem – ebook

    Miroljub Todorović  

    Pierwsza w Polsce książka Todorovicia – najważniejszego serbskiego poety awangardowego. Autor łączy w swej twórczości konceptualizm, poezję konkretną, komputerową, permutacyjną, przedmiotową i gestualną, odnawia też tradycje dadaizmu i surrealizmu. W skład tomu wchodzą przetłumaczone przez Kingę Siewior i Jakuba Kornhausera wiersze tworzone z gotowych, przechwyconych z różnych stron materiałów, wiersze-hybrydy...

    Data publikacji:

    Cena: 16,15 zł 17,00 zł

    Więcej

    • EPUB
  • Łańcuch pokarmowy – ebook
    TANIEJ 5 %

    Łańcuch pokarmowy – ebook

    Wiktor Noczkin  

    Ziemia zatrzymuje się, woda zamienia się w krew. Umarli wstają z grobów. Tylko że coś w systemie nie zaskoczyło... Ludzi jest więcej, niż gdy święty Jan spisywał ostatnie wersety swego dzieła. Technologia poszła naprzód i przed rydwanem jeźdźca Apokalipsy można uciec rowerem. O dziwo, nikt nie chce umierać, nawet jeśli ulotki reklamowe prezentują Życie Wieczne w jaskrawych barwach pasteli. Ktoś na...

    Data publikacji:

    Cena: 28,43 zł 29,93 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • TANIEJ 5 %

    Skuteczna promocja przy niskim budżecie – ebook

    Michael Böhm  

    Podręcznik pokazuje możliwości działania małych i średnich przedsiębiorstw w warunkach ograniczeń związanych z niskim budżetem. Z obserwacji typowych zachowań małych firm wynika, że wiele niszowych przedsiębiorstw próbuje pokonac konkurentów ich własną bronią podejmując standardowe, rozproszone i drogie działania reklamowe lub rozpoczyna skazane na porażkę wojny cenowe. Ta książka pokazuje, że może...

    Data publikacji:

    Cena: 15,19 zł 15,99 zł

    Więcej

    • PDF
  • Press – wydanie darmowe – 9/2007

    Press – wydanie darmowe – 9/2007

    „Press” Miesięcznik skierowany jest do dziennikarzy, szefów marketingu, pracowników public relations, agencji reklamowych, media planerów oraz wszystkich współpracujących i zainteresowanych mediami. Od ponad 10 lat prezentuje wydarzenia i media w Polsce i za granicą, materiały warsztatowe dla dziennikarzy, najciekawsze działania reklamowe, przykłady i możliwości działań PR. Co kwartał...

    Data publikacji:

    Cena: Produkt bezpłatny

    Więcej

    • PDF
  • Ten pierwszy raz – książka
    TANIEJ 5 %

    Ten pierwszy raz – książka

    Anna Zawadzka  

    Autorka przygląda się społecznej funkcji dziewictwa i defloracji i dowodzi, że są one elementem procesu wytwarzania płci i cielesności, konstytuują podmiotowość kobiecą i doświadczenie bycia kobietą. Analizowane są zarówno pogłębione wywiady z kobietami, jak i dzieła literackie, filmy, audycje radiowe, kampanie reklamowe czy artykuły prasowe. Pozwala to pokazać siatkę dyskursów koncentrujących się...

    Cena: 42,75 zł 45,00 zł

    Więcej

Liczba pozycji: 62

 Dodałeś produkt do koszyka zamknij X

<WRÓĆ DO ZAKUPÓWPRZEJDŹ DO KOSZYKA