Wpisz kod
Wyszukiwarka
Koszyk jest pusty.

reklamowe

Liczba pozycji: 78
  • TANIEJ 7 %

    Neuromarketing – ebook

    Roger Dooley  

    Książka stanowi praktyczny poradnik na temat tego, w jaki sposób w marketingu i sprzedaży można wykorzystać to, co dzieje się w mózgu konsumenta. Autor przedstawia najnowsze informacje i wyniki badań, dzięki czemu Twoje wysiłki marketingowe, reklamowe i sprzedażowe zyskają nową siłę.

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 54,87 zł 59,00 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • Neuromarketing – książka
    TANIEJ 7 %

    Neuromarketing – książka

    Roger Dooley  

    Książka stanowi praktyczny poradnik na temat tego, w jaki sposób w marketingu i sprzedaży można wykorzystać to, co dzieje się w mózgu konsumenta. Autor przedstawia najnowsze informacje i wyniki badań, dzięki czemu Twoje wysiłki marketingowe, reklamowe i sprzedażowe zyskają nową siłę.

    Data dostępności:

    Cena: 54,87 zł 59,00 zł

    Więcej

  • Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować). Copywriting & Webwriting – audiobook

    Odtwórz fragment:

    TANIEJ 7 %

    Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować). Copywriting & Webwriting – audiobook

    Artur Jabłoński  

    Teksty informacyjne i reklamowe rządzą się swoimi prawami. Większość zasad dotyczących stylu, które poznałeś w szkole, nie sprawdza się w komunikatach biznesowych. Dziś piszemy już inaczej, bo czytamy też inaczej. Teksty, które łatwo się pisze, trudno się czyta. I na odwrót. Dlatego ta książka jest o trudnym pisaniu. O tworzeniu komunikatów, które sprzedają. Przekonują do działania. Skutecznie informują. ...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 32,46 zł 34,90 zł

    Więcej

    • MP3
    • PDF
  • Wizerunek gminy i jego ochrona – książka
    TANIEJ 7 %

    Wizerunek gminy i jego ochrona – książka

    Natalia Mrukowska  

    W książce zaprezentowano szczegółową analizę oraz kategoryzację istotnych zagadnień dotyczących wizerunku gminy i jego ochrony, w tym m.in.: - budowanie wizerunku gminy, kreowanie marki i branding gminy, kampanie reklamowe w kształtowaniu wizerunku gminy, rola logotypu jako elementu identyfikacji wizualnej gminy; - wizerunek jako dobro osobiste gminy: pojęcie dobra osobistego osoby prawnej i jego charakter...

    Data dostępności:

    Cena: 119,97 zł 129,00 zł

    Więcej

  • TANIEJ 7 %

    Ten pierwszy raz – ebook

    Anna Zawadzka  

    Autorka przygląda się społecznej funkcji dziewictwa i defloracji i dowodzi, że są one elementem procesu wytwarzania płci i cielesności, konstytuują podmiotowość kobiecą i doświadczenie bycia kobietą. Analizowane są zarówno pogłębione wywiady z kobietami, jak i dzieła literackie, filmy, audycje radiowe, kampanie reklamowe czy artykuły prasowe. Pozwala to pokazać siatkę dyskursów koncentrujących się...

    Data dostępności:

    Cena: 33,48 zł 36,00 zł

    Więcej

    • PDF
  • BestsellerTANIEJ 5 %

    Press – e-wydanie – 1-2/2021

    PRESS - dwumiesięcznik skierowany do wszystkich, którzy interesują się mediami, przede wszystkim do dziennikarzy, redaktorów oraz pracowników: marketingu, public relations, agencji reklamowych, media plannerów i wszystkich z nimi współpracujących. Na ok. 200 stronach prezentuje wydarzenia z branży, media polskie oraz zagraniczne, materiały warsztatowe i wywiady z najlepszymi dziennikarzami, najciekawsze...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 21,85 zł 23,00 zł

    w prenumeracie: 18,21 zł

    Więcej

    Ocena: 4.9 (9 oceniających) Opinie o produkcie
    • PDF
    • Dostęp online PDF
  • TANIEJ 7 %

    świnia jest najlepszym pływakiem – ebook

    Miroljub Todorović  

    Pierwsza w Polsce książka Todorovicia – najważniejszego serbskiego poety awangardowego. Autor łączy w swej twórczości konceptualizm, poezję konkretną, komputerową, permutacyjną, przedmiotową i gestualną, odnawia też tradycje dadaizmu i surrealizmu. W skład tomu wchodzą przetłumaczone przez Kingę Siewior i Jakuba Kornhausera wiersze tworzone z gotowych, przechwyconych z różnych stron materiałów, wiersze-hybrydy...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 15,81 zł 17,00 zł

    Więcej

    • EPUB
  • Łańcuch pokarmowy – ebook
    TANIEJ 7 %

    Łańcuch pokarmowy – ebook

    Wiktor Noczkin  

    Ziemia zatrzymuje się, woda zamienia się w krew. Umarli wstają z grobów. Tylko że coś w systemie nie zaskoczyło... Ludzi jest więcej, niż gdy święty Jan spisywał ostatnie wersety swego dzieła. Technologia poszła naprzód i przed rydwanem jeźdźca Apokalipsy można uciec rowerem. O dziwo, nikt nie chce umierać, nawet jeśli ulotki reklamowe prezentują Życie Wieczne w jaskrawych barwach pasteli. Ktoś na...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 27,83 zł 29,93 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • TANIEJ 7 %

    Skuteczna promocja przy niskim budżecie – ebook

    Michael Böhm  

    Podręcznik pokazuje możliwości działania małych i średnich przedsiębiorstw w warunkach ograniczeń związanych z niskim budżetem. Z obserwacji typowych zachowań małych firm wynika, że wiele niszowych przedsiębiorstw próbuje pokonac konkurentów ich własną bronią podejmując standardowe, rozproszone i drogie działania reklamowe lub rozpoczyna skazane na porażkę wojny cenowe. Ta książka pokazuje, że może...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 14,87 zł 15,99 zł

    Więcej

    • PDF
  • Press – wydanie darmowe – 9/2007

    Press – wydanie darmowe – 9/2007

    „Press” Miesięcznik skierowany jest do dziennikarzy, szefów marketingu, pracowników public relations, agencji reklamowych, media planerów oraz wszystkich współpracujących i zainteresowanych mediami. Od ponad 10 lat prezentuje wydarzenia i media w Polsce i za granicą, materiały warsztatowe dla dziennikarzy, najciekawsze działania reklamowe, przykłady i możliwości działań PR. Co kwartał...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: Produkt bezpłatny

    Więcej

    • PDF
Liczba pozycji: 78

 Dodałeś produkt do koszyka zamknij X

<WRÓĆ DO ZAKUPÓWPRZEJDŹ DO KOSZYKA