Wpisz kod
Wyszukiwarka
Koszyk jest pusty.

reklamowych

Liczba pozycji: 10
  • CENA NEXTO

    Enterprise Miner – ebook

    Mirosława Lasek   Marek Pęczkowski  

    Prezentacja podstaw użytkowania programu Enterprise Miner firmy SAS oraz ogólna charakterystyka wybranych metod, zwracająca szczególną uwagę na wymóg odpowiedniego przygotowania danych oraz właściwą interpretację uzyskiwanych wyników. Metody Data Mining znajdują zastosowanie w prowadzeniu kampanii reklamowych, utrzymywaniu i zdobywaniu klientów, analizach i ocenach kredytobiorców bankowych i ocenach...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 10,80 zł 12,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 10,80 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO

    Reklama produktów leczniczych. Komentarz do art. 52-64 ustawy - Prawo farmaceutyczne – ebook

    Katarzyna Czyżewska   Joanna Dziurowicz   Katarzyna Łoś   Natalia Łukawska   Karol Piekarczyk  

    Publikacja prezentuje zasady reklamy produktów leczniczych zebrane w rozdziale 4 ustawy z 6.09.2001 r. – Prawo farmaceutyczne (Dz.U. z 2020 r. poz. 944 ze zm.). W komentarzu szczegółowo , ale zarazem bardzo praktycznie , omówiono przepisy art. 52–64 ustawy, opierając się na doświadczeniu autorów i orzecznictwie sądów oraz uwzględniając aktualną wykładnię stosowaną przez organ nadzoru nad wytwarzaniem...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 114,30 zł 127,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 114,30 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO

    Ustawa krajobrazowa – ebook

    Anna Staniewska   Grzegorz Goleń   Anna Fogel  

    Anna Fogel doktor nauk prawnych; radca prawny; kierownik Zespołu Prawnych Podstaw Planowania Przestrzennego w Instytucie Gospodarki Przestrzennej i Miesz- kalnictwa w Warszawie; specjalizuje się w prawie administracyjnym i prawie ochrony środowiska, zwłaszcza w przyrodniczych aspektach planowania przestrzennego; autor- ka licznych publikacji z zakresu planowania i zagospodarowania przestrzennego...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 99,11 zł 110,12 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 99,11 zł

    Więcej

    • EPUB
    • PDF
  • Podejrzany na wieki wieków – audiobook

    Odtwórz fragment:

    CENA NEXTO

    Podejrzany na wieki wieków – audiobook

    Jacek Getner  

    „Kryminał to taki romans, tyle że z trupem w tle”, mawia Basia Kotula, która kierując się tym mottem, stara się pomóc swojemu narzeczonemu Bazylemu. Bazyli, autor sloganów reklamowych, nie po raz pierwszy znalazł się na celowniku policji. Tym razem jest podejrzany o zabicie swojego irytującego klienta, a jego ukochana Basia podejrzewa go o romans z byłą dziewczyną Agnieszką… Bo...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 26,96 zł 29,95 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 26,96 zł

    Więcej

    • MP3
  • Skuteczna reklama na LinkedInie – audiobook

    Odtwórz fragment:

    CENA NEXTO

    Skuteczna reklama na LinkedInie – audiobook

    Artur Jabłoński  

    Dotrzyj z reklamą do profesjonalistów! W zamyśle LinkedIn powstał jako miejsce nawiązywania kontaktów zawodowo-biznesowych. Nie jest tak popularny jak Facebook, nie ma takiej siły rażenia jak Twitter, a jednak - konta na LinkedInie ma dziś 700 milionów osób, a 40% z nich wędruje po stronach serwisu kilka razy dziennie. Mimo to LinkedIn wciąż jest niedoceniany przez reklamodawców. Panuje opinia, że...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 51,30 zł 57,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 31,35 zł

    Więcej

    • MP3
    • PDF
  • CENA NEXTO

    Ilustrowane prawo reklamy – ebook

    Katarzyna Grzybczyk  

    W książce zostały omówione najważniejsze regulacje z zakresu prawa reklamy, w tym: ustawa o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, ustawa o przeciwdziałaniu nieuczciwym praktykom rynkowym, ustawa o prawie autorskim i prawach pokrewnych, ustawa - Prawo własności przemysłowej. W najnowszym wydaniu publikacja została wzbogacona o liczne ilustracje , dzięki czemu czytelnicy mogą łatwiej...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 45,00 zł 50,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 45,00 zł

    Więcej

    • PDF
  • Magia słów. Jak pisać teksty, które porwą tłumy – audiobook

    Odtwórz fragment:

    CENA NEXTO

    Magia słów. Jak pisać teksty, które porwą tłumy – audiobook

    Joanna Wrycza-Bekier  

    Pisać każdy może… tylko jak? Słowa towarzyszą nam od dzieciństwa. Nadajemy nazwy wszystkiemu, co nas otacza; opowiadamy o wszystkim, co dla nas ważne. Gdy korzystamy z wyszukiwarki internetowej, wpisujemy w jej okno pożądane frazy. I choćby nie wiadomo jak wyznawcy kultury obrazkowej zaklinali rzeczywistość, to słowa mają moc. Zmieniają świat, wpływają na czytelników i klientów. Niezależnie...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 28,79 zł 31,99 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 17,59 zł

    Więcej

    • MP3
  • Magia słów. Jak pisać teksty, które porwą tłumy. Wydanie 2 rozszerzone – audiobook

    Odtwórz fragment:

    CENA NEXTO

    Magia słów. Jak pisać teksty, które porwą tłumy. Wydanie 2 rozszerzone – audiobook

    Joanna Wrycza-Bekier  

    By odpowiednie dać rzeczy słowo W języku angielskim słowo writer rozumie się bardzo szeroko - oznacza właściwie każdego, kto pisze. W języku polskim jedynie autorzy literatury beletrystycznej mają prawo używać zaszczytnego miana pisarza. Czy to znaczy, że dziennikarz jest zwolniony z obowiązku tworzenia celnych metafor? Czy autor książek naukowych może zapomnieć o budowaniu napięcia? Czy twórcy tekstów...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 44,91 zł 49,90 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 27,45 zł

    Więcej

    • MP3
  • Schudnij z Kaizen – audiobook

    Odtwórz fragment:

    CENA NEXTO

    Schudnij z Kaizen – audiobook

    Jarosław Gibas  

    Jedyne, co musisz zrobić, to przestać się w końcu odchudzać! Wiesz wszystko o dietach cud, magicznych tabletkach i wyczerpujących ćwiczeniach? Próbowałeś ich wszystkich? Masz dosyć reklamowych sloganów o pięknym ciele i szczupłej sylwetce, bo wiesz, że zostały stworzone tylko i wyłącznie po to, by sprzedać Ci nowe pigułki, herbatki czy podręczniki do ćwiczeń? Jeśli tak, to trzymasz w ręku najbardziej...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 25,11 zł 27,90 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 15,35 zł

    Więcej

    Ocena: 5 (1 oceniający) Opinie o produkcie
    • MP3
  • Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować). Copywriting & Webwriting – audiobook

    Odtwórz fragment:

    CENA NEXTO

    Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować). Copywriting & Webwriting – audiobook

    Artur Jabłoński  

    Teksty informacyjne i reklamowe rządzą się swoimi prawami. Większość zasad dotyczących stylu, które poznałeś w szkole, nie sprawdza się w komunikatach biznesowych. Dziś piszemy już inaczej, bo czytamy też inaczej. Teksty, które łatwo się pisze, trudno się czyta. I na odwrót. Dlatego ta książka jest o trudnym pisaniu. O tworzeniu komunikatów, które sprzedają. Przekonują do działania. Skutecznie informują. Dowiesz...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 40,41 zł 44,90 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 24,70 zł

    Więcej

    • MP3

 Dodałeś produkt do koszyka zamknij X

<WRÓĆ DO ZAKUPÓWPRZEJDŹ DO KOSZYKA