reklamowych
Filtruj po kategorii
Filtruj po formacie
Filtruj po cenie
Liczba pozycji: 3
- Książka o rynku wydawniczym w Polsce ostatnich kilku lat. Stanowi zarys zagadnień i próbę wytyczenia kierunków, w których powinna podążać współczesna socjologia literatury. „Książka Marcina Rychlewskiego stanowi śmiałą i nowatorską próbę rewitalizacji tradycyjnej socjologii literatury, dostosowanej na potrzeby współczesnego rynku wydawniczego. [...] Do najciekawszych wątków książki należy zaliczyć...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Patrzysz na swoją codzienność i zastanawiasz się, czy da się to wszystko pogodzić — praca, dom, dzieci, marzenia? Bez wiecznego biegu, wyrzutów sumienia i chaosu? Ten e-book pokazuje, że naprawdę się da. „Czas na sukces. Praca i rodzina w harmonii” to przewodnik dla tych, którzy chcą mieć więcej kontroli nad swoim dniem — nie rezygnując z ambicji, bliskości ani siebie. Bez pustych haseł i coachingowego...
Data dostępności:
Data publikacji:
- To nie jest książka o tym, jak opowiedzieć historię swojej firmy. Na taką książkę szkoda czasu. Klientów ten temat zwykle nie ciekawi; mają do opowiedzenia własną historię. Każdego dnia większość przedsiębiorców popełnia błąd, który kosztuje ich tysiące, o ile nie miliony złotych. Polega on na tym, że nie mówią jasno o tym, co mają do zaoferowania. Klienci kupują, ponieważ zachęcają ich do tego właściwie...
Data dostępności:
Data publikacji:
Filtruj wyniki wyszukiwania
Filtruj po formacie
Filtruj po cenie