reklamowych

Liczba pozycji: 78
  • Sukces w marketingu z ChatGPT:Sekrety tworzenia skutecznych kampanii reklamowych – ebook
    CENA NEXTO

    Sukces w marketingu z ChatGPT:Sekrety tworzenia skutecznych kampanii reklamowych – ebook

    Przemysław Gmerek  

    Czy chcesz podnieść swoje umiejętności marketingowe na wyższy poziom? Odkryj, jak wykorzystać moc sztucznej inteligencji, aby tworzyć kampanie reklamowe, które naprawdę przynoszą rezultaty. Niniejszy ebook, to klucz do zrozumienia i wdrożenia nowoczesnych technik marketingowych z wykorzystaniem ChatGPT. Dowiesz się, jak: generować spersonalizowane treści, które przyciągają i angażują klientów, Automatyzować...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 44,99 zł 49,99 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 49,99 zł

    Więcej

    • EPUB
    • PDF
    • MOBI
  • CENA NEXTO

    Sprzedaż produktów reklamowych: Kwalifikacja A.26 Sprzedaż produktów i usług reklamowych – ebook

    Małgorzata Pańczyk  

    Podręcznik podzielony jest na trzy części: CZĘŚĆ I. PRODUKTY I USŁUGI REKLAMOWE CZĘŚĆ II. DOKUMENTACJA I KALKULACJA CEN USŁUG REKLAMOWYCH CZĘŚĆ III. NEGOCJACJE SPRZEDAŻOWE Podręcznik zawiera wybrane treści nowej podstawy programowej dla technika organizacji reklamy. Dostosowany jest do kształcenia w nowej formule i zgodna z kwalifikacją A.26. Sprzedaż produktów i usług reklamowych. Przedstawia proces...

    Data dostępności:

    Cena: 27,90 zł 31,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 31,00 zł

    Więcej

    • PDF
  • Marketing w działalności agencji reklamowej: Materiały edukacyjne do kwalifikacji AU.29 (A.26) Sprzedaż produktów i usług reklamowych – ebook
    CENA NEXTO

    Marketing w działalności agencji reklamowej: Materiały edukacyjne do kwalifikacji AU.29 (A.26) Sprzedaż produktów i usług reklamowych – ebook

    Małgorzata Pańczyk  

    W książce wyjaśniono pojęcie marketingu, przedstawiono system marketingu, marketing-mix, cenę, dystrybucję i promocję marketingu oraz zachowanie nabywców na rynku i segmentację rynku. Kolejne rozdziały dotyczą systemu informacji marketingowej, badań marketingowych i planowania marketingowego. Na końcu książki zamieszczono 22 niezmienne prawa marketingu.

    Data dostępności:

    Cena: 24,30 zł 27,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 27,00 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO

    Game changer polskiego e commerce – ebook

    Daria Centka  

    Autorka przedstawi jak przejść dokładnie przez proces tworzenia ofert. Od podstawowych strategii allegro ADS, aż do tworzenia rentownych kampanii reklamowych.

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 90,86 zł 100,96 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 100,96 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • CENA NEXTO

    Enterprise Miner – ebook

    Mirosława Lasek   Marek Pęczkowski  

    Prezentacja podstaw użytkowania programu Enterprise Miner firmy SAS oraz ogólna charakterystyka wybranych metod, zwracająca szczególną uwagę na wymóg odpowiedniego przygotowania danych oraz właściwą interpretację uzyskiwanych wyników. Metody Data Mining znajdują zastosowanie w prowadzeniu kampanii reklamowych, utrzymywaniu i zdobywaniu klientów, analizach i ocenach kredytobiorców bankowych i ocenach...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 10,80 zł 12,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 10,80 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO

    PODATKI 2016/7 Podatki i opłaty lokalne, opłata reklamowa 2016 – ebook

    INFOR PL SA  

    Od 1 stycznia 2016 wprowadzono liczne zmiany w sposobie pobierania podatku od nieruchomości. Ponadto od 11 września 2015 r. wprowadzono do ustawy o podatkach i opłatach lokalnych nowy parapodatek. Jest nim tzw. opłata reklamowa, którą ma prawo pobierać gmina od umieszczonych tablic reklamowych lub urządzeń reklamowych. Publikacja zawiera: ujednolicone teksty ustawy o podatkach i opłatach lokalnych,...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 21,53 zł 23,92 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 21,53 zł

    Więcej

    • PDF
  • Język uwikłany w ponowoczesność – ebook
    CENA NEXTO

    Język uwikłany w ponowoczesność – ebook

    Izabela Łuc   Małgorzata Bortliczek  

    Analizy, wnioski i interpretacje wieloznakowych komunikatów reklamowych (werbalnych i graficznych) dotyczących różnych sfer aktywności ludzkiej (m.in. aktywność kulinarna, szeroko rozumiana aktywność komercyjna i konsumpcyjna, aktywność estetyczna skoncentrowana na doskonaleniu wizerunku ponowoczesnego człowieka, a także na upiększaniu i udoskonalaniu najbliższego otoczenia) to materiał składający...

    Data dostępności:

    Cena: 35,91 zł 39,90 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 39,90 zł

    Więcej

    • PDF
  • Enterprise Miner: Wykorzystywanie narzędzi Data Mining w systemie SAS – ebook
    CENA NEXTO

    Enterprise Miner: Wykorzystywanie narzędzi Data Mining w systemie SAS – ebook

    Mirosława Lasek   Marek Pęczkowski  

    Prezentacja podstaw użytkowania programu Enterprise Miner firmy SAS oraz ogólna charakterystyka wybranych metod, zwracająca szczególną uwagę na wymóg odpowiedniego przygotowania danych oraz właściwą interpretację uzyskiwanych wyników. Metody Data Mining znajdują zastosowanie w prowadzeniu kampanii reklamowych, utrzymywaniu i zdobywaniu klientów, analizach i ocenach kredytobiorców bankowych i ocenach...

    Data dostępności:

    Cena: 15,03 zł 16,70 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 16,70 zł

    Więcej

    • PDF
  • Gdańskie Teki Turystyczno-Krajoznawcze. Tom I. Z turystyką przez wieki – ebook
    CENA NEXTO

    Gdańskie Teki Turystyczno-Krajoznawcze. Tom I. Z turystyką przez wieki – ebook

    Książka jest skierowana do szerokiego grona odbiorców, zarówno z kręgów nauki, jak i innych zainteresowanych turystyką oraz jej aspektami zarówno w wymiarze historycznym, jak i współczesnym, kulturowym oraz społecznym. Prezentuje kwestie dotyczące warunków podróżowania, zagadnień propagandowych i reklamowych wykorzystywanych w turystyce. W publikacji zostały także przedstawione tematy nawiązujące do...

    Data dostępności:

    Cena: 32,13 zł 35,70 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 35,70 zł

    Więcej

    • PDF
  • Kulturowe kody reklamy. Świat znaczeń w reklamie z perspektywy socjalizacji – ebook
    CENA NEXTO

    Kulturowe kody reklamy. Świat znaczeń w reklamie z perspektywy socjalizacji – ebook

    Emilia Bańczyk  

    Założeniem publikacji jest rekonstrukcja socjalizacyjnej oferty reklamy. Podjęcie tego tematu wiąże się ze współczesnymi przeobrażeniami kulturowymi i wynika z obserwacji, że obecnie procesowi wchodzenia jednostki do społeczeństwa coraz częściej towarzyszą media, a także z uznania, że w dzisiejszym świecie ogromną rolę – jako transfer wiedzy ogólnospołecznej – odgrywa reklama. Te dwa pojęcia: socjalizacja...

    Data dostępności:

    Cena: 20,79 zł 23,10 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 23,10 zł

    Więcej

    • PDF
  • NowośćCENA NEXTO

    Szalony weekend – ebook

    Janice Maynard  

    Daley i Tristan pracują w konkurencyjnych agencjach reklamowych i nie zawsze są wobec siebie mili. Gdy jej siostra i jego brat biorą ślub, na czas weselnego weekendu zawierają rozejm. Choć często się kłócą, Tristan skrycie pragnie Daley i jest przekonany, że z wzajemnością. Przypadkowe spotkanie pod drzwiami pokoju Daley kończy się w jej łóżku. Oboje wiedzą, że ta jedna noc im nie wystarczy...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 10,79 zł 11,99 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 11,99 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • CENA NEXTO

    Podręczna gramatyka języka polskiego – ebook

    Alicja Nagórko  

    Nowy podręcznik do gramatyki języka polskiego przeznaczony dla studentów polonistyki, slawistyki i innych kierunków humanistycznych. Autorka, wykorzystując najnowszy stan badań, omawia zagadnienia dotyczące budowy i funkcjonowania języka. Porządkuje terminologię oraz omawia dyskusyjne kwestie, takie jak chociażby podział na części mowy i części zdania, w bardzo przystępny sposób, aby nawet początkujący...

    Data dostępności:

    Cena: 66,60 zł 74,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 74,00 zł

    Więcej

    • PDF
  • Organizacja i prowadzenie kampanii reklamowej. Kwalifikacja A.27 Tom II: Materiały edukacyjne – ebook
    CENA NEXTO

    Organizacja i prowadzenie kampanii reklamowej. Kwalifikacja A.27 Tom II: Materiały edukacyjne – ebook

    Małgorzata Pańczyk  

    Tom II materiałów edukacyjnych do kwalifikacji A.27. Organizacja i prowadzenie kampanii reklamowej dla technika organizacji reklamy omawia projektowanie reklamy wizualnej: zagadnienia związane z kompozycją obrazu, liternictwem, materiałami i technikami graficznymi i poligraficznymi, tworzeniem różnych produktów reklamowych (druki akcydensowe, opakowanie, ogłoszenie prasowe, reklama: zewnętrzna, sklepowa,...

    Data dostępności:

    Cena: 26,10 zł 29,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 29,00 zł

    Więcej

    • PDF
  • Palenie tytoniu przez dziewczęta w okresie dorastania: w kontekście uwarunkowań psychospołecznych – ebook
    CENA NEXTO

    Palenie tytoniu przez dziewczęta w okresie dorastania: w kontekście uwarunkowań psychospołecznych – ebook

    Anna Kowalewska  

    Książka jest poświęcona psychospołecznym uwarunkowaniom palenia tytoniu przez dziewczęta w okresie dojrzewania z uwzględnieniem statusu palenia. Zainteresowanie zagadnieniem palenia tytoniu przez dziewczęta i kobiety wynika ze zwiększania się w ostatnich latach na świecie liczby dziewcząt i kobiet palących tytoń oraz intensywnie prowadzonych działań marketingowych, w tym reklamowych, skierowanych przez...

    Data dostępności:

    Cena: 35,10 zł 39,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 39,00 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO

    Sprzedawcy marzeń – ebook

    Maciej Ślużyński  

    Współczesna powieść obyczajowa, której akcja rozgrywa się w świecie agencji reklamowych. Wraz z bohaterką zaglądamy za kulisy tego świata, poznajmy procesy związane z kreacją i zasady funkcjonowania agencji. Ludzi z tego świata można pokochać albo znienawidzić. Nie da się pozostać obojętnym. Nasza bohaterka na pewno obojętna nie pozostanie. Emilia Rafińska - młoda, ładna i ambitna - stara się o...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 14,31 zł 15,90 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 14,31 zł

    Więcej

    • EPUB
    • PDF
    • MOBI
  • CENA NEXTO

    Reklamacje. Felietony o reklamie – ebook

    Maciej Ślużyński  

    Felietony zawarte w tym zbiorze ukazywały się drukiem w magazynie Marketing w praktyce w latach 2004-2006. Dziś prezentujemy je w nowej formie, poprawione, uzupełnione i... nadal aktualne. Bo choć wnikliwy Czytelnik może uznać prezentowane przykłady za nieco przestarzałe, zapewniamy, że opisywane przez autora mechanizmy i zjawiska, tyczące języka reklamy, pozostały te same. Podczas gdy na rynek w ciągu...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 6,21 zł 6,90 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 6,21 zł

    Więcej

    Ocena: 5 (1 oceniający) Opinie o produkcie
    • EPUB
    • PDF
    • MOBI
  • BestsellerCENA NEXTO

    Press – e-wydanie – 1-2/2025

    PRESS - dwumiesięcznik skierowany do wszystkich, którzy interesują się mediami, przede wszystkim do dziennikarzy, redaktorów oraz pracowników: marketingu, public relations, agencji reklamowych, media plannerów i wszystkich z nimi współpracujących. Na ok. 200 stronach prezentuje wydarzenia z branży, media polskie oraz zagraniczne, materiały warsztatowe i wywiady z najlepszymi dziennikarzami, najciekawsze...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 21,85 zł 23,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 21,85 zł

    Więcej

    Ocena: 4.9 (10 oceniających) Opinie o produkcie
    • PDF
    • Dostęp online PDF
  • CENA NEXTO

    Od ognia piekielnego – ebook

    Paulina Cedlerska  

    Zło czai się w głębi lasu… Mirka wyjeżdża do mazurskich Trzcinic, by napisać cykl artykułów reklamowych na temat nowo otwartego ośrodka wypoczynkowego. Służbowy wyjazd jest pretekstem do ucieczki przed koszmarnym sekretem sprzed lat. Na miejscu poznaje grupę studentów, którzy tropią tajemnicę prastarego grobowca. Nowi znajomi wciągają Mirkę w świat demonicznych legend, które mieszają się z rzeczywistością....

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 42,21 zł 46,90 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 46,90 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • Sobremesa. Spotkajmy się w Hiszpanii – audiobook

    Odtwórz fragment:

    CENA NEXTO

    Sobremesa. Spotkajmy się w Hiszpanii – audiobook

    Mikołaj Buczak  

    Dlaczego Hiszpanie większość życia spędzają w barach? Co wspólnego z Krajem Basków ma „Gra o tron"? I wreszcie czym jest tytułowa sobremesa? „W Hiszpanii, jeśli wracasz do domu przed trzecią w nocy, to nie byłeś na imprezie tylko na kolacji" – to popularny slogan jednej z hiszpańskich kampanii reklamowych. Gdy Hiszpanie wychodzą na miasto, to często na całą noc, dlatego ich kraj kojarzy się nam...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 31,49 zł 34,99 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 34,99 zł

    Więcej

    • MP3
  • Podhale – audiobook

    Odtwórz fragment:

    CENA NEXTO

    Podhale – audiobook

    Aleksander Gurgul  

    Zakopane – niegdyś tygiel artystyczny, dziś „Las Vegas Podhala”. I choć mieszkańcy nie ustają w walce o kształt swojego miasta, wciąż przegrywają z właścicielami firm i inwestorami, którym zależy głównie na pomnażaniu majątku dzięki masowej turystyce. Aleksander Gurgul przygląda się więc podhalańskiej patodeweloperce, przytacza litanię haseł reklamowych z zakopianki, zwanej przez internautów billboardzianką,...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 35,91 zł 39,90 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 39,90 zł

    Więcej

    • MP3
Liczba pozycji: 78