Wpisz kod
Wyszukiwarka
Koszyk jest pusty.

reklamowych

Liczba pozycji: 149
  • Sprzedaż produktów i usług reklamowych Podręcznik – książka
    TANIEJ 7 %

    Sprzedaż produktów i usług reklamowych Podręcznik – książka

    Leszek Zaborowski  

    Przeznaczenie podręcznika: zawód: technik organizacji reklamy kwalifikacja: A.26. Sprzedaż produktów i usług reklamowych Wszystkie zagadnienia zostały omówione w podręczniku w sposób maksymalnie praktyczny i zobrazowane licznymi wzorami dokumentów, wyliczeniami, a także przykładami rzeczywistych zdarzeń, w których autor uczestniczył. Książka napisana jest prostym, nieskomplikowanym językiem i zawiera...

    Data dostępności:

    Cena: 27,11 zł 29,15 zł

    Więcej

  • Pragmalingwistyczne wyznaczniki skuteczności komunikacyjnej tekstów reklamowych – książka
    TANIEJ 7 %

    Pragmalingwistyczne wyznaczniki skuteczności komunikacyjnej tekstów reklamowych – książka

    Aleksandra Radziszewska  

    Reklama dysponuje wieloma pozawerbalnymi środkami oddziaływania na odbiorcę, jednak to język jest najważniejszym nośnikiem treści i perswazji w przekazie reklamowym, a za pośrednictwem werbalnej warstwy komunikatu można skutecznie przekazywać informacje i wpływać na zachowania potencjalnych konsumentów. Wykreowanie skutecznego pod względem komunikacyjnym tekstu wymaga uwzględnienia szerokiego spektrum...

    Data dostępności:

    Cena: 65,01 zł 69,90 zł

    Więcej

  • TANIEJ 7 %

    Reklama cyfrowa. Podręcznik. Analiza działań reklamowych największych światowych firm medialnych – ebook

    Andrew McStay  

    W czasach, kiedy przeciętny użytkownik telefonu sprawdza go ponad sto razy dziennie, umiejętność sprawnego poruszania się w świecie mediów cyfrowych jest kluczowa. Ciągła ich ewolucja wymaga, by wciąż aktualizować swoją wiedzę. W tym celu warto sięgnąć po prezentowaną książkę, w której Andrew McStay z pasją analizuje działania reklamowe największych światowych firm medialnych i przedstawia szeroki...

    Data dostępności:

    Cena: 41,76 zł 44,90 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • TANIEJ 7 %

    PODATKI 2016/7 Podatki i opłaty lokalne, opłata reklamowa 2016 – ebook

    INFOR PL SA  

    Od 1 stycznia 2016 wprowadzono liczne zmiany w sposobie pobierania podatku od nieruchomości. Ponadto od 11 września 2015 r. wprowadzono do ustawy o podatkach i opłatach lokalnych nowy parapodatek. Jest nim tzw. opłata reklamowa, którą ma prawo pobierać gmina od umieszczonych tablic reklamowych lub urządzeń reklamowych. Publikacja zawiera: ujednolicone teksty ustawy o podatkach i opłatach lokalnych,...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 22,25 zł 23,92 zł

    Więcej

    • PDF
  • TANIEJ 7 %

    Enterprise Miner – ebook

    Mirosława Lasek   Marek Pęczkowski  

    Prezentacja podstaw użytkowania programu Enterprise Miner firmy SAS oraz ogólna charakterystyka wybranych metod, zwracająca szczególną uwagę na wymóg odpowiedniego przygotowania danych oraz właściwą interpretację uzyskiwanych wyników. Metody Data Mining znajdują zastosowanie w prowadzeniu kampanii reklamowych, utrzymywaniu i zdobywaniu klientów, analizach i ocenach kredytobiorców bankowych i ocenach...

    Data dostępności:

    Cena: 11,16 zł 12,00 zł

    Więcej

    • PDF
  • Turystyka i turysta nad Bałtykiem – książka
    TANIEJ 7 %

    Turystyka i turysta nad Bałtykiem – książka

    Książka prezentuje kwestie dotyczące warunków podróżowania, zagadnień propagandowych i reklamowych wykorzystywanych w turystyce. W publikacji zostały także przedstawione tematy nawiązujące do elementów regionalnych i religijnych związanych z turystyką.

    Data dostępności:

    Cena: 33,20 zł 35,70 zł

    Więcej

  • Plakaty – książka
    TANIEJ 7 %

    Plakaty – książka

    Piotr Garlicki  

    Minialbum poświęcony twórczości Piotra Garlickiego – grafika i plakacisty związanego z Wydziałem Grafiki Akademii Sztuk Pięknych w Warszawie. Oprócz plakatów projektuje również okładki książek i płyt, katalogi, oprawy graficzne kampanii reklamowych oraz wydarzeń. Wielokrotnie nagradzany, uczestniczył w wielu wystawach krajowych i zagranicznych, a jego prace można oglądać nie tylko w Polsce, ale także...

    Data dostępności:

    Cena: 23,16 zł 24,90 zł

    Więcej

  • TANIEJ 7 %

    The Development of Coca-Cola Advertising Campaigns (1886-2007) – ebook

    Aleksandra Justyna Kulawik  

    From the very beginning of our civilization we are exposed to the influence of advertising in a variety of forms. The key to success is very close and it is called: advertising campaigns. One of the most popular companies in the world has scored a success that one has never ever dreamt about before - C o c a - C o l a . The major target of this dissertation is to present the way the Coca-Cola Advertising...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 16,88 zł 18,15 zł

    Więcej

    • PDF
  • TANIEJ 7 %

    Reklamacje. Felietony o reklamie – ebook

    Maciej Ślużyński  

    Felietony zawarte w tym zbiorze ukazywały się drukiem w magazynie Marketing w praktyce w latach 2004-2006. Dziś prezentujemy je w nowej formie, poprawione, uzupełnione i... nadal aktualne. Bo choć wnikliwy Czytelnik może uznać prezentowane przykłady za nieco przestarzałe, zapewniamy, że opisywane przez autora mechanizmy i zjawiska, tyczące języka reklamy, pozostały te same. Podczas gdy na rynek w ciągu...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 6,42 zł 6,90 zł

    Więcej

    Ocena: 5 (1 oceniający) Opinie o produkcie
    • EPUB
    • PDF
    • MOBI
  • TANIEJ 7 %

    Marketing dla agenta ubezpieczeniowego – ebook

    Marcin Kowalik  

    Google i inne wyszukiwarki jest dla większości z nas podstawowym źródłem informacji. Nic więc dziwnego, że marketing w wyszukiwarkach właśnie stanowi sporą część budżetów reklamowych wielu podmiotów tworzących rynek ubezpieczeń. Zarówno ubezpieczyciele, pośrednicy w postaci multi-agencji, jak i sami agenci ubezpieczeniowi powinni posiadać podstawowe umiejętności pozyskiwania klientów z wykorzystaniem...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 46,50 zł 50,00 zł

    Więcej

    • PDF
    • EPUB
    • MOBI
Liczba pozycji: 149

 Dodałeś produkt do koszyka zamknij X

<WRÓĆ DO ZAKUPÓWPRZEJDŹ DO KOSZYKA