Wpisz kod
Wyszukiwarka
Koszyk jest pusty.

reklamowych

Liczba pozycji: 54
  • TANIEJ 7 %

    Reklama cyfrowa. Podręcznik. Analiza działań reklamowych największych światowych firm medialnych – ebook

    Andrew McStay  

    W czasach, kiedy przeciętny użytkownik telefonu sprawdza go ponad sto razy dziennie, umiejętność sprawnego poruszania się w świecie mediów cyfrowych jest kluczowa. Ciągła ich ewolucja wymaga, by wciąż aktualizować swoją wiedzę. W tym celu warto sięgnąć po prezentowaną książkę, w której Andrew McStay z pasją analizuje działania reklamowe największych światowych firm medialnych i przedstawia szeroki...

    Data dostępności:

    Cena: 44,55 zł 47,90 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • TANIEJ 7 %

    PODATKI 2016/7 Podatki i opłaty lokalne, opłata reklamowa 2016 – ebook

    INFOR PL SA  

    Od 1 stycznia 2016 wprowadzono liczne zmiany w sposobie pobierania podatku od nieruchomości. Ponadto od 11 września 2015 r. wprowadzono do ustawy o podatkach i opłatach lokalnych nowy parapodatek. Jest nim tzw. opłata reklamowa, którą ma prawo pobierać gmina od umieszczonych tablic reklamowych lub urządzeń reklamowych. Publikacja zawiera: ujednolicone teksty ustawy o podatkach i opłatach lokalnych,...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 22,25 zł 23,92 zł

    Więcej

    • PDF
  • TANIEJ 7 %

    Enterprise Miner – ebook

    Mirosława Lasek   Marek Pęczkowski  

    Prezentacja podstaw użytkowania programu Enterprise Miner firmy SAS oraz ogólna charakterystyka wybranych metod, zwracająca szczególną uwagę na wymóg odpowiedniego przygotowania danych oraz właściwą interpretację uzyskiwanych wyników. Metody Data Mining znajdują zastosowanie w prowadzeniu kampanii reklamowych, utrzymywaniu i zdobywaniu klientów, analizach i ocenach kredytobiorców bankowych i ocenach...

    Data dostępności:

    Cena: 11,16 zł 12,00 zł

    Więcej

    • PDF
  • TANIEJ 7 %

    Reklamacje. Felietony o reklamie – ebook

    Maciej Ślużyński  

    Felietony zawarte w tym zbiorze ukazywały się drukiem w magazynie Marketing w praktyce w latach 2004-2006. Dziś prezentujemy je w nowej formie, poprawione, uzupełnione i... nadal aktualne. Bo choć wnikliwy Czytelnik może uznać prezentowane przykłady za nieco przestarzałe, zapewniamy, że opisywane przez autora mechanizmy i zjawiska, tyczące języka reklamy, pozostały te same. Podczas gdy na rynek w ciągu...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 6,42 zł 6,90 zł

    Więcej

    Ocena: 5 (1 oceniający) Opinie o produkcie
    • EPUB
    • PDF
    • MOBI
  • BestsellerTANIEJ 5 %

    Press – e-wydanie – 1-2/2023

    PRESS - dwumiesięcznik skierowany do wszystkich, którzy interesują się mediami, przede wszystkim do dziennikarzy, redaktorów oraz pracowników: marketingu, public relations, agencji reklamowych, media plannerów i wszystkich z nimi współpracujących. Na ok. 200 stronach prezentuje wydarzenia z branży, media polskie oraz zagraniczne, materiały warsztatowe i wywiady z najlepszymi dziennikarzami, najciekawsze...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 21,85 zł 23,00 zł

    w prenumeracie: 18,21 zł

    Więcej

    Ocena: 4.9 (10 oceniających) Opinie o produkcie
    • PDF
    • Dostęp online PDF
  • Podhale – audiobook

    Odtwórz fragment:

    TANIEJ 7 %

    Podhale – audiobook

    Aleksander Gurgul  

    Zakopane – niegdyś tygiel artystyczny, dziś „Las Vegas Podhala”. I choć mieszkańcy nie ustają w walce o kształt swojego miasta, wciąż przegrywają z właścicielami firm i inwestorami, którym zależy głównie na pomnażaniu majątku dzięki masowej turystyce. Aleksander Gurgul przygląda się więc podhalańskiej patodeweloperce, przytacza litanię haseł reklamowych z zakopianki, zwanej przez internautów billboardzianką,...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 37,11 zł 39,90 zł

    Więcej

    • MP3
  • TANIEJ 7 %

    Kościół na rynku. Eseje pastoralne – ebook

    Andrzej Draguła  

    Marketing religijny to dziedzina w Polsce mało znana i budząca nieufność. W Kościele wciąż zauważa się pewien dystans wobec korzystania z technik reklamowych, wynikający zapewne z kojarzenia ich ze sprzedażą, działalnością komercyjną, zyskiem, a nawet manipulacją i kłamstwem. Jak jednak zauważa ks. Andrzej Draguła, instrumenty kryjące się pod terminami „marketing” i „reklama” same w sobie nie są ani...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 32,64 zł 35,10 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • Press – wydanie darmowe – 9/2007

    Press – wydanie darmowe – 9/2007

    „Press” Miesięcznik skierowany jest do dziennikarzy, szefów marketingu, pracowników public relations, agencji reklamowych, media planerów oraz wszystkich współpracujących i zainteresowanych mediami. Od ponad 10 lat prezentuje wydarzenia i media w Polsce i za granicą, materiały warsztatowe dla dziennikarzy, najciekawsze działania reklamowe, przykłady i możliwości działań PR. Co kwartał...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: Produkt bezpłatny

    Więcej

    • PDF
  • TANIEJ 7 %

    Sprzedawcy marzeń – ebook

    Maciej Ślużyński  

    Współczesna powieść obyczajowa, której akcja rozgrywa się w świecie agencji reklamowych. Wraz z bohaterką zaglądamy za kulisy tego świata, poznajmy procesy związane z kreacją i zasady funkcjonowania agencji. Ludzi z tego świata można pokochać albo znienawidzić. Nie da się pozostać obojętnym. Nasza bohaterka na pewno obojętna nie pozostanie. Emilia Rafińska - młoda, ładna i ambitna - stara się o...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 14,79 zł 15,90 zł

    Więcej

    • EPUB
    • PDF
    • MOBI
Liczba pozycji: 54

 Dodałeś produkt do koszyka zamknij X

<WRÓĆ DO ZAKUPÓWPRZEJDŹ DO KOSZYKA