reklamy

Liczba pozycji: 7
  • Reklama jako czyn nieuczciwej konkurencji – ebook
    CENA NEXTO
    Niniejsza książka przedstawia delikty w zakresie reklamy. Uwzględnia ona „dwutorowość” regulacji w prawie polskim. Obejmuje zagadnienia reklamy jako czynu niedozwolonego w świetle Ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji oraz działania reklamowe adresowane do konsumentów w kontekście Ustawy o przeciwdziałaniu nieuczciwym praktykom rynkowym. Publikacja zawiera informacje przydatne zwłaszcza dla studentów...

    Data dostępności:

    Cena: 7,56 zł 8,40 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 6,30 zł

    Więcej

    • PDF
  • Perswazja w telewizyjnej reklamie społecznej. Studium socjologiczne – ebook
    CENA NEXTO
    Podjęty w monografii temat, obszerne zaplecze literaturowe, analiza teoretyczna problemu reklamy per se, a społecznej w szczególności, na tle historii komunikacji perswazyjnej, przeprowadzone badania empiryczne, analiza zabranych konkretnych licznych przykładów kampanii i spotów sprawiają, że monografia wzbogaci, jak dotąd niestety skromny, dorobek poznawczo-analityczny polskich badań nad reklamą,...

    Data dostępności:

    Cena: 18,90 zł 21,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 15,75 zł

    Więcej

    • PDF
  • Reklama na rynku telewizyjnym – ebook
    CENA NEXTO
    Autorzy publikacji zgłębiają coraz bardziej skomplikowane zagadnienia, biorąc pod lupę nie tylko same reklamy, ale i technologiczne fundamenty, na których się one opierają. Od zmian w technologii i przyszłości telewizji cyfrowej po nowoczesne środki przekazu, każdy rozdział umożliwia głębsze zrozumienie tego, jak reklama telewizyjna zmienia się wraz z postępem technologicznym. Kolejno, eksperci analizują...

    Data dostępności:

    Cena: 37,80 zł 42,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 31,50 zł

    Więcej

    • PDF
  • Medialne kody w wyobraźni i języku dziecka – ebook
    CENA NEXTO
    Wieloautorska monografia pt. Medialne kody w wyobraźni i języku dziecka wpisuje się w nurt nowoczesnych badań transdyscyplinarnych. Publikacja podejmuje niezwykle aktualne i bardzo szerokie zagadnienie wpływu mediów na sposób myślenia i język dzieci. Podstawowym założeniem zbioru, widocznym we wszystkich zgromadzonych w publikacji tekstach, jest uznanie, że obecność mediów w życiu dziecka znacząco...

    Data dostępności:

    Cena: 20,79 zł 23,10 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 17,33 zł

    Więcej

    • PDF
  • Cieszyński Almanach Pedagogiczny. T. 3: Konteksty językowe w edukacji, kulturze i sztuce – ebook
    CENA NEXTO
    W trzecim tomie „Cieszyńskiego Almanachu Pedagogicznego”, noszącym tytuł "Konteksty językowe w edukacji, kulturze i sztuce", zostały poruszone niektóre zagadnienia rozumienia języka w kontekście wybranych podejść badawczych i rozważań teoretycznych. Prezentowane w tomie opracowania dotyczą aspektów poznawczych języka i jego recepcji kulturowej (K. Śleziński, A. Krzywka, Sz. Kutrowski). Język – gwarę...

    Data dostępności:

    Cena: 15,12 zł 16,80 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 12,60 zł

    Więcej

    • PDF
  • Aspekty kultury współczesnej: Analizy i interpretacje wybranych zjawisk – ebook
    CENA NEXTO
    Pomysł na niniejszą publikację zrodził się podczas “Spotkań z kulturą współczesną”. [...] Oprócz różnorodności podjętych zagadnień (tradycja w kulturze, kultura słowa, kultura audiowizualna, reklama, komiks), teksty reprezentują zróżnicowaną formę. [...] Autorzy artykułów dokonali starań, by proponowany zbiór mógł stanowić materiał dydaktyczny, pomoc dla nauczycieli, by pomógł kształtować refleksyjną...

    Data dostępności:

    Cena: 22,68 zł 25,20 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 18,90 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO
    Książka poświęcona analizie zjawisk znakowych, prezentująca obraz kultury, jaki wyłania się w ostatnich dziesięcioleciach w codziennych kontaktach współczesnego Polaka z poszczególnymi sferami życia codziennego, interpretowanymi jako nośniki znaczeń i wiązanymi z różnymi wartościami czy ideologiami. Cechą wyróżniającą współczesnej kultury jest powszednie uczestnictwo nadawców i odbiorców w procesach...

    Data dostępności:

    Cena: 15,03 zł 16,70 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 12,52 zł

    Więcej

    • EPUB
    • PDF
    • MOBI