relations
Liczba pozycji: 33
Marketing polityczny a public relations – ebook
Wojciech Jabłoński
Tom 25. serii "Media początku XXI wieku" wydawanej we współpracy z Instytutem Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego. "Pomysł na przygotowanie publikacji o związkach między marketingiem politycznym a public relations uważam za znakomity. Opracowanie zbiorowe składające się z artykułów przygotowanych przez ośmiu autorów jest przykładem jednej z niewielu prac z ostatnich lat w Polsce, które...Data dostępności:
Data publikacji:
Samorządowe public relations – ebook
Jarosław Flis
Samorządowe public relations to podręcznik dla osób zajmujących się na co dzień komunikacją społeczną – rzeczników prasowych, radnych, wójtów, burmistrzów, starostów oraz tych wszystkich, którzy chcieliby nimi zostać. Książkę tę kupię w prezencie pracownikom wszystkich agend miejskich zajmujących się sprawami PR. Także wszystkim dyrektorom wydziałów, departamentów i innych instytucji miejskich....Data dostępności:
Data publikacji:
Public relations szkół wyższych – ebook
Michał Kaczmarczyk
Mimo że XXI wiek powszechnie określany jest mianem „wieku wiedzy”, owa wiedza coraz częściej traci dziś swój tradycyjny, nobliwy charakter, z właściwego sobie poziomu świętości schodzi na poziom rynku, staje się przedmiotem wymiany, a jej zdobywanie traktowane jest w kategoriach usługi.Data dostępności:
Data publikacji:
Etyka w zawodzie specjalistów public relations – ebook
Ewa Hope
Jeszcze do niedawna naturalnym było używanie określenia „etosu zawodowego” – i nie był to ani slogan reklamowy, ani komunał. Etos zawodowy odnosił się do szczególnie rozumianej rzetelności zawodowej – rzetelności, która była nie tylko wysokiej jakości pracą, umiejętnością, szeroką wiedzą, lecz wyrażała się również w poszanowaniu i pielęgnowaniu pewnego, charakterystycznego dla danego zawodu systemu...Data dostępności:
Data publikacji:
Dziennikarz i doradca public relations. Aspekty etyczne i prawne zawodu – ebook
Mira Poręba
Publikacja zawiera charakterystykę zawodu dziennikarza oraz doradcy public relations w kontekście ustalenia granicy między prawem powszechnie a prawem wewnętrznie obowiązującym. Odnosi się do możliwości uznania dziennikarzy i doradców public relations za zawody wolne oraz zawody zaufania publicznego, porusza również temat zawodów regulowanych. Sporo miejsca poświęca samoregulacji zawodowej. dr Monika...Data dostępności:
Data publikacji:
International Law in the Relations of Ukraine and the Russian Federation – ebook
Oleksandr Zadorozhnii
The monograph is the first in the Ukrainian science of international law comprehensive study of trends and problems of application of international law in the Ukrainian-Russian interstate relations throughout the period of their existence. The monograph offers an analysis of key features, issues, trends and patterns of transformation of international legal interaction between Ukraine and Russia at...Data dostępności:
Data publikacji:
Europe 1939-1945. Who supported Hitler and who fought against him – ebook
Ewa Kurek
Książka opisująca relacje państw Europy z Adolfem Hitlerem w latach 1939-1945 Ewa Kurek – polska historyk, autorka książek o tematyce historycznej. Od lat bada i opisuje w swoich publikacjach stosunki polsko-żydowskie. Doktor historii, a także absolwentka Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego. Autorka m.in. ,,Poza granicą solidarności – stosunki polsko-żydowskie 1939-1945", "Jedwabne – Anatomia kłamstwa",...Data dostępności:
Data publikacji:
U podstaw lingwistyki. Relacja, analogia, partycypacja – ebook
Grzegorz Pawłowski
Książka stanowi próbę diagnozy podstawy poznania lingwistycznego. Diagnoza tej podstawy wydaje się niezbędna w obliczu licznych aporii lingwistycznych. Metodą, która została użyta do sformułowania i przedstawienia tej diagnozy, jest indukcja, można ją syntetycznie ująć następująco: droga od jedności do jedności analogicznej. Punkt wyjścia na tej drodze stanowi relacyjność bytu. Warunkuje ona wewnętrzną...Data dostępności:
Data publikacji:
Problemy konwergencji mediów II – ebook
Opracowanie zbiorowe
Niniejsza monografia adresowana jest do studentów oraz nauczycieli akademickich kształcących w obszarze nauk humanistycznych i społecznych oraz do praktyków podejmujących zawodowe działania w obszarze mediów (dziennikarzy, specjalistów z obszaru public relations, specjalistów z zakresu zarządzania w mediach itp.). Liczymy, że poniższe artykuły pozwolą na pogłębioną analizę zjawiska wzajemnego przenikania...Data dostępności:
Data publikacji:
Multimodalność w narracjach o komunikacji – ebook
Celina Heliasz-Nowosielska
Książka jest pierwszym opracowaniem naukowym, w którym omówiono sposób, w jaki użytkownicy polszczyzny relacjonują działania komunikacyjne oraz miejsce, jakie w ich relacjach zajmują określenia modalności tych działań, czyli charakterystyki głosu, spojrzeń, mimiki, gestów, ruchu i postaw ciała. Wyniki badań osiągnięto dzięki analizie danych korpusowych, pochodzących m. in. z opracowanego przez Autorkę...Data dostępności:
Data publikacji: