Wpisz kod
Wyszukiwarka
Koszyk jest pusty.

rozdzial

Liczba pozycji: 516
  • CENA NEXTO

    Ostatni rozdział – ebook

    Katarzyna Kalista  

    Fascynujący debiut. Grająca schematami i konwencjami, wciągająca powieść szkatułkowa, w której przyszłość i teraźniejszość przenikają się płynnie, a napięcie miesza się z humorem. Zraniona przed laty, porzucona przez partnera bez słowa wyjaśnienia Olga nie potrafi zbudować trwałego, szczęśliwego związku. Uczęszcza na terapię, której owocem jest książka przeplatana prawdziwymi retrospekcjami. Ola...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 26,99 zł 29,99 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 29,99 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • CENA NEXTO

    Badania marketingowe. Rozdział 11: Badania systemu dystrybucji – ebook

    ROZDZIAŁ 11 Z PUBLIKACJI PT "BADANIA MARKETINGOWE" REDAKCJA NAUKOWA KRYSTYNA MAZUREK ŁOPACIAŃSKA. Książka została przygotowana na podstawie cieszącego się niesłabnącym od lat zainteresowaniem podręcznika pod redakcją Krystyny Mazurek-Łopacińskiej „Badania marketingowe. Teoria i praktyka”. W nowej publikacji przedstawiony jest cały proces badawczy oraz metody i techniki badań marketingowych dostosowanych...

    Data dostępności:

    Cena: 8,28 zł 9,20 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 9,20 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • CENA NEXTO

    Badania marketingowe. Rozdział 10: Metody badania cen – ebook

    ROZDZIAŁ 10 Z PUBLIKACJI PT "BADANIA MARKETINGOWE" REDAKCJA NAUKOWA KRYSTYNA MAZUREK ŁOPACIAŃSKA. Książka została przygotowana na podstawie cieszącego się niesłabnącym od lat zainteresowaniem podręcznika pod redakcją Krystyny Mazurek-Łopacińskiej „Badania marketingowe. Teoria i praktyka”. W nowej publikacji przedstawiony jest cały proces badawczy oraz metody i techniki badań marketingowych dostosowanych...

    Data dostępności:

    Cena: 8,28 zł 9,20 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 9,20 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • CENA NEXTO

    Badania marketingowe. Rozdział 9: Badania produktu – ebook

    ROZDZIAŁ 9 Z PUBLIKACJI PT "BADANIA MARKETINGOWE" REDAKCJA NAUKOWA KRYSTYNA MAZUREK ŁOPACIAŃSKA. Książka została przygotowana na podstawie cieszącego się niesłabnącym od lat zainteresowaniem podręcznika pod redakcją Krystyny Mazurek-Łopacińskiej „Badania marketingowe. Teoria i praktyka”. W nowej publikacji przedstawiony jest cały proces badawczy oraz metody i techniki badań marketingowych dostosowanych...

    Data dostępności:

    Cena: 8,28 zł 9,20 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 9,20 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • CENA NEXTO

    Badania marketingowe. Rozdział 4: Gromadzenie danych pierwotnych – ebook

    ROZDZIAŁ 4 Z PUBLIKACJI PT "BADANIA MARKETINGOWE" REDAKCJA NAUKOWA KRYSTYNA MAZUREK ŁOPACIAŃSKA. Książka została przygotowana na podstawie cieszącego się niesłabnącym od lat zainteresowaniem podręcznika pod redakcją Krystyny Mazurek-Łopacińskiej „Badania marketingowe. Teoria i praktyka”. W nowej publikacji przedstawiony jest cały proces badawczy oraz metody i techniki badań marketingowych dostosowanych...

    Data dostępności:

    Cena: 8,28 zł 9,20 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 9,20 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • CENA NEXTO

    Doskonalenie jakości w bankach. Rozdział 3. Zarządzanie jakością – ebook

    Opracowanie zbiorowe  

    Na obecnym etapie rozwoju rynku usług bankowych w Polsce często w działalności banków nie wystarczy już tylko kształtowanie świadomości i postaw projakościowych pracowników banków oraz konstruowanie i wdrażanie systemów zarządzania jakością, a należy podejmować działania mające na celu usprawnienie i podwyższanie jakości usług, zapewniających klientom uzyskiwanie nowych, często nieoczekiwanych wartości....

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 3,83 zł 4,26 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 3,83 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO

    Badania marketingowe. Rozdział 6: Analiza sytuacji marketingowej przedsiębiorstwa – ebook

    ROZDZIAŁ 6 Z PUBLIKACJI PT "BADANIA MARKETINGOWE" REDAKCJA NAUKOWA KRYSTYNA MAZUREK ŁOPACIAŃSKA. Książka została przygotowana na podstawie cieszącego się niesłabnącym od lat zainteresowaniem podręcznika pod redakcją Krystyny Mazurek-Łopacińskiej „Badania marketingowe. Teoria i praktyka”. W nowej publikacji przedstawiony jest cały proces badawczy oraz metody i techniki badań marketingowych dostosowanych...

    Data dostępności:

    Cena: 8,28 zł 9,20 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 9,20 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • CENA NEXTO

    Badania marketingowe. Rozdział 5: Badania marketingowe przez internet – ebook

    ROZDZIAŁ 5 Z PUBLIKACJI PT "BADANIA MARKETINGOWE" REDAKCJA NAUKOWA KRYSTYNA MAZUREK ŁOPACIAŃSKA. Książka została przygotowana na podstawie cieszącego się niesłabnącym od lat zainteresowaniem podręcznika pod redakcją Krystyny Mazurek-Łopacińskiej „Badania marketingowe. Teoria i praktyka”. W nowej publikacji przedstawiony jest cały proces badawczy oraz metody i techniki badań marketingowych dostosowanych...

    Data dostępności:

    Cena: 8,28 zł 9,20 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 9,20 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • CENA NEXTO

    Badania marketingowe. Rozdział 8: Segmentacja rynku w procesie definiowania rynków docelowych – ebook

    ROZDZIAŁ 8 Z PUBLIKACJI PT "BADANIA MARKETINGOWE" REDAKCJA NAUKOWA KRYSTYNA MAZUREK ŁOPACIAŃSKA. Książka została przygotowana na podstawie cieszącego się niesłabnącym od lat zainteresowaniem podręcznika pod redakcją Krystyny Mazurek-Łopacińskiej „Badania marketingowe. Teoria i praktyka”. W nowej publikacji przedstawiony jest cały proces badawczy oraz metody i techniki badań marketingowych dostosowanych...

    Data dostępności:

    Cena: 8,28 zł 9,20 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 9,20 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • CENA NEXTO

    Badania marketingowe. Rozdział 1: Przedmiot i etapy badań marketingowych – ebook

    ROZDZIAŁ 1 Z PUBLIKACJI PT "BADANIA MARKETINGOWE" REDAKCJA NAUKOWA KRYSTYNA MAZUREK ŁOPACIAŃSKA. Książka została przygotowana na podstawie cieszącego się niesłabnącym od lat zainteresowaniem podręcznika pod redakcją Krystyny Mazurek-Łopacińskiej „Badania marketingowe. Teoria i praktyka”. W nowej publikacji przedstawiony jest cały proces badawczy oraz metody i techniki badań marketingowych dostosowanych...

    Data dostępności:

    Cena: 8,28 zł 9,20 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 9,20 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
Liczba pozycji: 516

 Dodałeś produkt do koszyka zamknij X

<WRÓĆ DO ZAKUPÓWPRZEJDŹ DO KOSZYKA