rynkowy
Filtruj po kategorii
Filtruj po formacie
Filtruj po cenie
Liczba pozycji: 5
- System rynkowy. Podstawy mikro- i makroekonomii to podręcznik pozwalający zapoznać się z elementarzem współczesnej ekonomii. Autor tej książki, prof. Mieczysław Nasiłowski, miał niezwykły talent dydaktyczny, który demonstrował zarówno na swoich wykładach, cieszących się wielką popularnością, jak i pisząc podręczniki. Pozwalało mu to na przedstawianie nawet bardzo skomplikowanych kwestii w prosty...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Chciałbyś, by Twoja firma przyniosła większe zyski, posiadała stabilną bazę kapitałową, była konkurencyjna i miała zapewniony długotrwały sukces rynkowy? Aby to osiągnąć, nie musisz wcale zwiększać obrotów, wprowadzać na rynek ryzykownych innowacji czy toczyć niebezpiecznej walki cenowej. Wystarczy planowo i konsekwentnie wykorzystywać własny potencjał w sferze obniżania kosztów. Nareszcie więcej...
Data dostępności:
Data publikacji:
- E-book jest relacją z konferencji Cyfrowa gospodarka, ewolucja, czy rewolucja po Covid-19,która odbyła się w formie wydarzenia online w dniu 30 czerwca br. i transmitowana była na stronie głównej dziennika „Rzeczpospolita” - RP.pl. Wydarzenie składało się z trzech bloków tematycznych, powiązanych wspólnym mianownikiem - z jednej strony to nagły wstrząs rynkowy wywołany pandemią koronawirusa,...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Zgodnie z obowiązującym przez 50 lat tradycyjnym, ortodoksyjnym wyjaśnieniem, które podali John Maynard Keynes i zwolennicy jego teorii, kapitalizm nie potrafił się obronić przed samym sobą, a rząd zrobił niewiele, żeby uratować zbankrutowany intelektualnie system rynkowy przed konsekwencjami jego szaleństwa.W 1963 roku Rothbard zaproponował odmienne wyjaśnienie, które wywróciło do góry nogami ów tradycyjny...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Świadomość znaczenia marki pracodawcy stale rośnie. Coraz więcej firm zdaje sobie sprawę, że aby mogły odnieść rynkowy sukces równie mocno jak lojalnych klientów i stosowania biznesowych reguł, potrzebują wykwalifikowanych, zmotywowanych pracowników. Marka pracodawcy jest gwarantem dopasowania pracowników do ich ról w danej organizacji oraz tego, że pracownicy utożsamiają się z osiągnięciami firmy. Budowanie...
Data dostępności:
Data publikacji:
Filtruj wyniki wyszukiwania
Filtruj po formacie
Filtruj po cenie