Wpisz kod
Wyszukiwarka
Koszyk jest pusty.

rynkowy

Liczba pozycji: 6
  • TANIEJ 5 %

    System rynkowy. Wydanie 7 – ebook

    Mieczysław Nasiłowski  

    System rynkowy. Podstawy mikro- i makroekonomii to podręcznik pozwalający zapoznać się z elementarzem współczesnej ekonomii. Autor tej książki, prof. Mieczysław Nasiłowski, miał niezwykły talent dydaktyczny, który demonstrował zarówno na swoich wykładach, cieszących się wielką popularnością, jak i pisząc podręczniki. Pozwalało mu to na przedstawianie nawet bardzo skomplikowanych kwestii w prosty...

    Data publikacji:

    Cena: 60,76 zł 63,96 zł

    Więcej

    • PDF
  • Nareszcie więcej zysku! 99 porad, jak obniżyć koszty przedsiębiorstwa – ebook
    TANIEJ 5 %

    Nareszcie więcej zysku! 99 porad, jak obniżyć koszty przedsiębiorstwa – ebook

    Gerhard Gieschen  

    Chciałbyś, by Twoja firma przyniosła większe zyski, posiadała stabilną bazę kapitałową, była konkurencyjna i miała zapewniony długotrwały sukces rynkowy? Aby to osiągnąć, nie musisz wcale zwiększać obrotów, wprowadzać na rynek ryzykownych innowacji czy toczyć niebezpiecznej walki cenowej. Wystarczy planowo i konsekwentnie wykorzystywać własny potencjał w sferze obniżania kosztów. Nareszcie więcej...

    Data publikacji:

    Cena: 18,05 zł 19,00 zł

    Więcej

    • PDF
  • TANIEJ 5 %

    Wielki Kryzys w Ameryce – ebook

    Murray Newton Rothbard  

    Zgodnie z obowiązującym przez 50 lat tradycyjnym, ortodoksyjnym wyjaśnieniem, które podali John Maynard Keynes i zwolennicy jego teorii, kapitalizm nie potrafił się obronić przed samym sobą, a rząd zrobił niewiele, żeby uratować zbankrutowany intelektualnie system rynkowy przed konsekwencjami jego szaleństwa.W 1963 roku Rothbard zaproponował odmienne wyjaśnienie, które wywróciło do góry nogami ów tradycyjny...

    Cena: 26,60 zł 28,00 zł

    Więcej

    • EPUB
    • PDF
    • MOBI
  • TANIEJ 5 %

    Employer branding. Marka pracodawcy w praktyce – ebook

    Julita Dąbrowska  

    Świadomość znaczenia marki pracodawcy stale rośnie. Coraz więcej firm zdaje sobie sprawę, że aby mogły odnieść rynkowy sukces równie mocno jak lojalnych klientów i stosowania biznesowych reguł, potrzebują wykwalifikowanych, zmotywowanych pracowników. Marka pracodawcy jest gwarantem dopasowania pracowników do ich ról w danej organizacji oraz tego, że pracownicy utożsamiają się z osiągnięciami firmy. Budowanie...

    Cena: 37,31 zł 39,27 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • TANIEJ 5 %

    Marketing - zagadnienia podstawowe – ebook

    Dariusz Sobotkiewicz Paweł Waniowski  

    Od marketingu we współczesnym świecie nie da się uciec. Działania marketingowe należą do najbardziej spektakularnych i najbardziej widocznych poczynań przedsiębiorstw i różnych organizacji. Na co dzień spotykamy liczne reklamy niemal wszystkiego, co moglibyśmy kiedykolwiek zapragnąć. Robiąc zakupy stajemy się ofiarami zabiegów polegających na odpowiednim rozmieszczeniu produktów na półkach sklepowych,...

    Data publikacji:

    Cena: 37,35 zł 39,32 zł

    Więcej

    • EPUB
    • PDF
    • MOBI
  • TANIEJ 5 %

    Bank 3.0. Nowy wymiar bankowości – ebook

    Brett King  

    W Banku 3.0 Brett King wskazuje nowe trendy redefiniujące cały obszar usług finansowych, mówi o ogólnoświatowej walce o dominację portfela mobilnego, nadziejach i obawach związanych z pojawieniem się tabletów, wykorzystaniem chmury, gwałtownym rozwojem mediów społecznościowych oraz pojawieniem się konsumenta nieubankowionego, który w ogóle nie potrzebuje banku. Bank 3.0 pokazuje, że przepaść między...

    Cena: 55,10 zł 58,00 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI

 Dodałeś produkt do koszyka zamknij X

<WRÓĆ DO ZAKUPÓWPRZEJDŹ DO KOSZYKA