rynku
Liczba pozycji: 389
Rozmowy o rynku książki. Tom 11 – ebook
Praca zbiorowa
Kolejny, jedenasty już tom publikacji Rozmowy o rynku książki to zbiór 41 wywiadów publikowanych w dwutygodniku „Biblioteka Analiz” w 2011 roku. Bohaterami drukowanych w tomie obszernych rozmów byli przedstawiciele wydawnictw i księgarń, firm dystrybucyjnych oraz instytucji kultury, a także sektora poligraficznego, firm małych i dużych, osoby z dużym doświadczeniem w branży, których głos...Data dostępności:
Data publikacji:
Współpraca w rywalizacji trenerów i instruktorów na rynku usług sportowo-rekreacyjnych – ebook
Aneta Stosik
Autorka podjęła próbę interpretacji znaczeniowej m.in. takich pojęć, jak współpraca, współdziałanie czy koopetycja - zjawisk znanych na rynku usług. Wskazuje też na specyfikę współpracy międzyorganizacyjnej na tle paradygmatu sieci oraz w odniesieniu do kontraktów relacyjnych. Jeden z rozdziałów został poświęcony rynkowi usług sportowo-rekreacyjnych w Polsce omówionemu w świetle najnowszych raportów...Data dostępności:
Data publikacji:
Dywersyfikacja ryzyka na polskim rynku kapitałowym – ebook
Waldemar Tarczyński Małgorzata Łuniewska
Każde działanie gospodarcze obarczone jest ryzykiem niepowodzenia. Inwestycje kapitałowe na giełdzie papierów wartościowych są szczególnie na to narażone. Inwestor powinien więc dysponować wiedzą, która da mu racjonalne podstawy podejmowania decyzji. Kluczem do sukcesu jest odpowiedni dobór walorów, oparty na konsekwentnej i długotrwałej analizie papierów wartościowych oraz obserwacja i zrozumienie...Data dostępności:
Data publikacji:
Rozmowy o rynku książki 15 – ebook
Praca zbiorowa
To już piętnasty rocznik naszych „Rozmów o rynku książki”. Publikacja po raz pierwszy ukazała się w 2002 roku, po dwóch latach ukazywania się dwutygodnika „Biblioteka Analiz”, gdzie rozmowy te pierwotnie są drukowane. Od tego pierwszego tomu obraz sceny wydawniczej zmienił się całkowicie, zniknęło wiele podmiotów - zwłaszcza księgarskich - skończył się czas hegemonii wydawców...Data dostępności:
Data publikacji:
Jak Odnieść Sukces na Niemieckim Rynku Pracy – ebook
Edyta Pawlik
Dlaczego ten poradnik jest wyjątkowy? Wyjaśnia „łopatologicznie” najefektywniejsze sposoby poszukiwania pracy. Dowiesz się jak szukać pracy przez Internet. Poznasz największe agencje pracy w Niemczech. Dowiesz się istotnych informacji, z którymi powinieneś zapoznać się zanim podejmiesz pracę w Niemczech. Niniejsza publikacja przeznaczona jest dla wszystkich osób, które szukają pracy,...Data dostępności:
Data publikacji:
Badania rynku – ebook
Dietmar Pfaff
Poradnik dla wszystkich, którzy chcą wzbogacać kompetencje zawodowe oraz zadbać o komfort pracy i sukces swojego przedsiębiorstwa. Aby osiągnąć sukces marketingowy, konieczny jest regularny dostęp do informacji o rynku i oczekiwaniach grup docelowych. Doświadczony doradca biznesowy Dietmar Pfaff w swoim nowoczesnym poradniku krok po kroku przeprowadza nas przez ten proces i omawia szczegółowo każdą...Data dostępności:
Data publikacji:
Trener personalny na rynku usług fitness – ebook
Aleksandra Leśniewska
Monografia jest jedną z pierwszych prac naukowych odnoszących się do badań nad kompetencjami zawodowymi wybranej grupy specjalistów fitnessu i może stanowić głos w dyskusji nad projektowaniem programów kształcenia w usługach fitness oraz standaryzowaniem zawodu trenera personalnego w Polsce. W pracy zaprezentowano m.in. najnowsze badania w zakresie definiowania roli trenera personalnego, jego zadań...Data dostępności:
Data publikacji:
Praktyki HRM - Najlepsze studia przypadku z polskiego rynku – ebook
Praca zbiorowa
Pozycja rekomendowana przez : Polskie Stowarzyszenie HR Business Partner oraz Polish Society for Training & Development (PSTD. Na 256 stronach znajdą Państwo najciekawsze studiów przypadku z dziedziny zarządzania firmą szczególnie w kontekście zarządzania kapitałem ludzkim. Wybór artykułów pochodzi z czasopisma „Personel i Zarządzanie”. Praktyki HRM to pozycja nie tylko dla działów HR,...Data dostępności:
Data publikacji:
Strategia Umami. Jak połączyć biznes z projektowaniem doświadczeń i wyróżnić się na rynku – ebook
Aga Szóstek
Jeżeli chcesz wyróżnić się na rynku, potrzebujesz strategii doświadczeń. Dlaczego? Możesz nie zdawać sobie z tego sprawy, ale twoi klienci nie kupują od ciebie produktów czy usług - oni kupują doświadczenia. Co więcej, w najbliższych latach doświadczenia staną się fundamentem tworzenia wyjątkowej wartości rynkowej i głównym źródłem przewagi strategicznej. Jak to zrobić? Musisz zbudować potężną, ale...Data dostępności:
Data publikacji:
Rozmowy o rynku książki 14 – ebook
praca zbiorowa
Czternasty tom rozmów, które pierwotnie drukowane były przez cały 2014 rok w dwutygodniku „Biblioteka Analiz”, przynosi wywiady z wydawcami, księgarzami, papiernikami, drukarzami, a także osobami kierującymi ważnymi instytucjami kultury jak ZaiKS, Copyright Polska czy Polska Sekcja IBBY. Rozmowy z przedstawicielami firm małych i dużych, a także wielkich międzynarodowych koncernów jak Heidelberg...Data dostępności:
Data publikacji: