Wpisz kod
Wyszukiwarka
Koszyk jest pusty.

satysfakcji

Liczba pozycji: 203
  • CENA NEXTO

    Mała księga satysfakcji – ebook

    Leo Babauta  

    W „Małej księdze satysfakcji” Leo Babauta dzieli się swoimi sprawdzonymi metodami na osiągnięcie wewnętrznego spokoju i szczęścia. Autor, znany z bloga Zen Habits, prowadzi czytelników przez proces odkrywania własnej wartości, uczenia się akceptacji oraz znajdowania satysfakcji w codziennych czynnościach. Niezależnie od tego, czy borykasz się z nadmiernym stresem, niepewnością czy nieustannym dążeniem...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 22,41 zł 24,90 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 24,90 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • CENA NEXTO

    Analiza praktyk zwiększających poziom satysfakcji pracowników – ebook

    Karolina Pietrusińska  

    Współczesne organizacje dostrzegają kluczową rolę, gdzie satysfakcja pracowników odgrywa kluczową rolę. Niniejsza książka to analiza praktyk, które skutecznie zwiększają zadowolenie zatrudnionych, przyczyniając się do ich większego zaangażowania, lojalności oraz długoterminowej wydajności. Poprzez zgłębienie tych strategii, czytelnik zyska narzędzia do tworzenia środowiska pracy sprzyjającego nie tylko...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 21,81 zł 24,23 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 24,23 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • CENA NEXTO

    Analiza satysfakcji i lojalności klientów bankowych. Rozdział 1. Jakość usług podstawą satysfakcji klientów i kształtowania ich lojalności – ebook

    Przemysław Stodulny  

    Twierdzenie, że „w najbliższych latach banki będą musiały zmierzyć się z wieloma zagrożeniami, a przede wszystkim z rosnącą konkurencją na rynku” - nadal pozostaje aktualne. Chcąc przetrwać muszą wykazać się zdolnością do tworzenia, oferowania i sprzedawania produktów i usług, których ceny i jakość są bardziej atrakcyjne od ofert innych podmiotów krajowych i zagranicznych. W strategiach banków obok...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 3,06 zł 3,40 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 3,06 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO

    Analiza satysfakcji i lojalności klientów bankowych – ebook

    Przemysław Stodulny  

    Twierdzenie, że „w najbliższych latach banki będą musiały zmierzyć się z wieloma zagrożeniami, a przede wszystkim z rosnącą konkurencją na rynku” - nadal pozostaje aktualne. Chcąc przetrwać muszą wykazać się zdolnością do tworzenia, oferowania i sprzedawania produktów i usług, których ceny i jakość są bardziej atrakcyjne od ofert innych podmiotów krajowych i zagranicznych. W strategiach banków obok...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 15,35 zł 17,06 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 15,35 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO

    Analiza satysfakcji i lojalności klientów bankowych. Rozdział 3. Działania marketingowe banków jako narzędzia kształtowania jakości usług oraz satysfakcji i lojalności klientów – ebook

    Przemysław Stodulny  

    Twierdzenie, że „w najbliższych latach banki będą musiały zmierzyć się z wieloma zagrożeniami, a przede wszystkim z rosnącą konkurencją na rynku” - nadal pozostaje aktualne. Chcąc przetrwać muszą wykazać się zdolnością do tworzenia, oferowania i sprzedawania produktów i usług, których ceny i jakość są bardziej atrakcyjne od ofert innych podmiotów krajowych i zagranicznych. W strategiach banków obok...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 3,06 zł 3,40 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 3,06 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO

    Badania marketingowe. Rozdział 12: Badanie satysfakcji i lojalności klientów – ebook

    ROZDZIAŁ 12 Z PUBLIKACJI PT "BADANIA MARKETINGOWE" REDAKCJA NAUKOWA KRYSTYNA MAZUREK ŁOPACIAŃSKA. Książka została przygotowana na podstawie cieszącego się niesłabnącym od lat zainteresowaniem podręcznika pod redakcją Krystyny Mazurek-Łopacińskiej „Badania marketingowe. Teoria i praktyka”. W nowej publikacji przedstawiony jest cały proces badawczy oraz metody i techniki badań marketingowych dostosowanych...

    Data dostępności:

    Cena: 8,28 zł 9,20 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 9,20 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • CENA NEXTO

    Badania marketingowe. Rozdział 13: Badanie satysfakcji i lojalności klientów – ebook

    ROZDZIAŁ 13 Z PUBLIKACJI PT "BADANIA MARKETINGOWE" REDAKCJA NAUKOWA KRYSTYNA MAZUREK ŁOPACIAŃSKA. Książka została przygotowana na podstawie cieszącego się niesłabnącym od lat zainteresowaniem podręcznika pod redakcją Krystyny Mazurek-Łopacińskiej „Badania marketingowe. Teoria i praktyka”. W nowej publikacji przedstawiony jest cały proces badawczy oraz metody i techniki badań marketingowych dostosowanych...

    Data dostępności:

    Cena: 8,28 zł 9,20 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 9,20 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • Wiosna jesieni. Wybrane aspekty satysfakcji życiowej osób starszych. Tom 3 – ebook

    Wiosna jesieni. Wybrane aspekty satysfakcji życiowej osób starszych. Tom 3 – ebook

    Współczesne zainteresowania problematyką starości wiążą się z faktem postępującego dość dynamicznie starzenia się społeczeństwa i zwiększającego się udziału osób starszych w ogólnej strukturze społecznej. Brak jest jednak jednoznacznego stanowiska w zakresie kryteriów określających początki starości. Wydłużająca się średnia długość życia człowieka, która jest spowodowana jego indywidualnym tempem starzenia,...

    Data dostępności:

    Cena: Produkt bezpłatny

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO

    Rola satysfakcji klienta w kształtowaniu i poziomowaniu jakości usług – ebook

    Manuela Ingaldi  

    Autorka monografii zdecydowała się podejść do tematyki w nowatorski sposób, szczególnie jeśli chodzi o tytuł i zakres publikacji. Dlatego użyła dwóch bardzo specyficznych słów: „kształtowanie” i „poziomowanie”, które do tej pory nie były wykorzystywane w literaturze w takim kontekście. Takie podejście jest autorskim i subiektywnym pomysłem, który nie był do tej pory wykorzystywany w innych pracach...

    Data dostępności:

    Cena: 32,63 zł 36,25 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 36,25 zł

    Więcej

    • PDF
  • Analiza satysfakcji i lojalności klientów bankowych. Rozdział 2. Satysfakcja i lojalność klientów jako miary konkurencyjności banku – ebook
    CENA NEXTO

    Analiza satysfakcji i lojalności klientów bankowych. Rozdział 2. Satysfakcja i lojalność klientów jako miary konkurencyjności banku – ebook

    Przemysław Stodulny  

    Twierdzenie, że „w najbliższych latach banki będą musiały zmierzyć się z wieloma zagrożeniami, a przede wszystkim z rosnącą konkurencją na rynku” - nadal pozostaje aktualne. Chcąc przetrwać muszą wykazać się zdolnością do tworzenia, oferowania i sprzedawania produktów i usług, których ceny i jakość są bardziej atrakcyjne od ofert innych podmiotów krajowych i zagranicznych. W strategiach banków obok...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 3,06 zł 3,40 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 3,06 zł

    Więcej

    • PDF
Liczba pozycji: 203

 Dodałeś produkt do koszyka zamknij X

<WRÓĆ DO ZAKUPÓWPRZEJDŹ DO KOSZYKA