sieci
Liczba pozycji: 71
Twoja firma w sieci – ebook
Agnieszka Kaźmierczak
„Twoja firma w sieci” to kompendium wiedzy dla początkujących przedsiębiorców, twórców oraz wszystkich osób, które chciałyby zacząć pokazywać swoje produkty/usługi w sieci… ale nie wiedzą JAK. Od czego zacząć, jaką platformę wybrać, co pokazywać i gdzie? Czytelnicy poznają przydatne narzędzia oraz aplikacje ułatwiające i przyspieszające pracę, zyskają pomysły na publikacje, zadbają o swoje social media,...Data dostępności:
Data publikacji:
Sieci w zarządzaniu strategicznym – ebook
Wojciech Czakon
Sieci w zarządzaniu są fascynującym obszarem badań wielu dyscyplin nauki, m.in. socjologii, informatyki, medycyny i nauk ekonomicznych. Ten wdzięczny, choć nadal słabo rozpoznany w zarządzaniu strategicznym obszar dociekań wykształca jednak powoli spójne założenia poznawcze i własne metody badań. Książka przedstawia strukturę wiedzy o sieciach w zarządzaniu strategicznym, swoisty krajobraz widziany...Data dostępności:
Data publikacji:
Pozycjonowanie zdjęć w sieci – ebook
Agnieszka Kaźmierczak
Jak poprawnie przygotować zdjęcia do publikacji w Internecie? Jak realnie wpłynąć na wyniki wyszukiwania? Jak trafiać do Google Grafika? Jak za pomocą zdjęć promować swój biznes? Poznaj kilka praktycznych sztuczek, które realnie wpłyną na twoje wyniki wyszukiwania w sieci, a co za tym idzie, zwiększą twoją popularność i widoczność w Internecie.Data dostępności:
Data publikacji:
Efektywność sieci publicznych. Podejście wielopoziomowe – ebook
Agata Austen
Publikacja prezentuje teorię i wyniki badań w zakresie teorii sieci w aspekcie działania partnerstw lokalnych w sektorze pomocy społecznej . Jest to publikacja naukowa, zawierająca jednak praktyczne wskazówki wyjaśniające zjawiska mające miejsce w partnerstwach lokalnych. Wyniki badań mogą stanowić benchmarki dla zarządzających, wskazują sposób zarządzania partnerstwami i pomiaru efektywności jego...Data dostępności:
Data publikacji:
Upowszechnianie transferu technologii w sieci innowacji – ebook
Zofia Gródek-Szostak
Transfer technologii realizowany przez sieci innowacji jest zjawiskiem, które na stałe wpisało się w krajobraz relacji międzyorganizacyjnych. Jego upowszechnianie służące osiąganiu celów biznesowych przez wszystkich uczestników, a także przyciąganie nowych, należy postrzegać jako strategiczne wyzwanie stojące przed zarządzającymi sieciami transferu. Szczególną rolę w rozwijaniu transferu technologii...Data dostępności:
Data publikacji:
Apteki reklamują się w sieci – ebook
Infor Biznes
Apteki reklamują się w sieci. Nadzór farmaceutyczny zapowiada kontrole. Nadzór farmaceutyczny przypuszcza szturm na portale społecznościowe, przede wszystkim na Facebooka. Inspektorzy farmaceutyczni sprawdzą, czy w sieci przedsiębiorcy łamią zakaz reklamy aptek, wprowadzony art. 94a ustawy - Prawo farmaceutyczne. Ten budzący kontrowersje przepis całkowicie zabronił aptekom reklamowania się i informowania...Data dostępności:
Data publikacji:
Upadłość przedsiębiorstw a wykorzystanie sztucznej inteligencji (wyd. II). Rozdział 4. Sztuczne sieci neuronowe modelem wczesnego ostrzegania – ebook
Tomasz Korol Błażej Prusak
Autorzy zajęli się w książce modelowaniem prognozowania upadłości polskich przedsiębiorstw na przestrzeni ostatnich 10 lat, koncentrując swoją uwagę na doborze metod, ich modyfikacji, doborze odpowiedniej próby uczącej i testującej, identyfikacji kluczowych wskaźników oraz testowaniu skuteczności proponowanych metod z uwzględnieniem różnych wersji modeli. W książce można wskazać trzy nurty rozważań:...Data dostępności:
Data publikacji:
Podmiotowość pracy w sieci – ebook
Wojciech Daniecki
Jedną z dziedzin życia, w której rozwój Internetu dokonał rewolucji, jest rynek pracy. Coraz częściej pracownik nie jest już przywiązany na stałe do jednego pracodawcy i miejsca - sieć pozawala mu uczestniczyć w kilku różnych projektach jednocześnie oraz współpracować z kolegami żyjącymi na różnych kontynentach. Niniejsze opracowanie przedstawia zagadnienia związane z zarządzaniem ludźmi w zespołach...Data dostępności:
Data publikacji:
Mała firma w sieci. Narzędzia GOOGLE dla początkujących – ebook
Mariusz Gąsiewski Przemysław Modrzewski
Zamysłem Autorów było napisanie książki będącej rodzajem instrukcji dla przedsiębiorców o tym, jak dzięki darmowym narzędziom internetowym zwiększyć konkurencyjność firmy na rynku. Ta nieduża książka ma zająć czytelnikom jak najmniej czasu i przekazać maksimum praktycznych informacji oraz instrukcji, jak skutecznie działać w internecie bez zbędnych kosztów. Książka omawia produkty firmy Google z tego...Data dostępności:
Data publikacji:
Internacjonalizacja działalności badawczo-rozwojowej w kształtowaniu procesów innowacyjnych przedsiębiorstw w Polsce. Rozdział 4. Współpraca organizacji w globalnej sieci badawczej jako determinanta aktywności innowacyjnej przedsiębiorstw – ebook
Katarzyna Kozioł-Nadolna
Konkurencja, krótki cykl życia produktów, postęp technologiczny spowodowały, że proces innowacyjny stał się bardziej kosztowny i ryzykowny. Wymusiło to na przedsiębiorstwach dzielenie się ryzykiem w pracach B + R oraz współpracę z innymi przedsiębiorstwami i organizacjami. W poszukiwaniu nowych źródeł wiedzy i innowacji przedsiębiorstwa lokują swoje działy badawczo-rozwojowe poza granicami macierzystego...Data dostępności:
Data publikacji: