simple
Filtruj po kategorii
Filtruj po formacie
Filtruj po cenie
Liczba pozycji: 7
- ”The Prince” is a treatise by statesman Niccolo Machiavelli. It was written in the Middle Ages, and published only after the death of the author. In it, Niccolo Machiavelli combines all the experience of managing the state, sharing his thoughts with readers. Although this book is largely instructive, it is not perceived as such. When you read, there is no feeling of boredom or the fact that an opinion...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Media for Man – this formulation clearly shows the view of the modern media world that guides the authors of this volume. The media are for people, not people for the media. It is a simple concept to express, but a challenging one to put into practice. Evolving communication technology often makes people feel like objects rather than subjects of media interactions. However, the same technology is the...
Data dostępności:
- Niniejsza książka prezentuje wybrane aspekty koncepcji marketingu relacji zarówno od strony teoretycznej, jak i praktycznej. Pozwala to czytelnikowi przekonać się o możliwościach i zakresie aplikacji koncepcji marketingu relacji w realnych działaniach podejmowanych przez przedsiębiorstwa na rynku. Poruszone zagadnienia są rezultatem badań polskich specjalistów z zakresu rynku business to business....
Data dostępności:
Data publikacji:
- The content of the learning materials is strongly related to the neoclassical synthesis trend, referring to the research results of the following Nobel laureates in economics: Paul Samuelson (1970), John Hicks, Keyneth Arrow (1972), Gérad Debreu (1983) and others. The authors decided that it is worth providing doctoral students of the Doctoral School at the Poznan University of Economics and Business...
Data dostępności:
- Czy wiesz, jak zamienić swoją wiedzę specjalistyczną i doświadczenie w biznes, który przynosi stabilne dochody i pozwala działać na własnych zasadach? Jeśli jesteś coachem, trenerem, konsultantem, mentorem lub doradcą - ta książka jest dla ciebie. Donald Miller, autorytet w branży doradczej z ponad 20-letnim doświadczeniem, pomoże ci zbudować solidne fundamenty i skutecznie rozwijać swoją firmę. ...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Plan marketingowy - Lejek sprzedażowy - Kampanie reklamowe - Budowanie marki Marketing to proste to praktyczny przewodnik Donalda Millera, oparty na sprawdzonych zasadach z bestsellerowego „Modelu StoryBrand. Książka przedstawia listę kontrolną w pięciu krokach, która pomoże ci stworzyć skuteczny lejek sprzedażowy, integrujący wszystkie kluczowe punkty styku z klientem. Dlaczego warto przeczytać...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Do you think you are in control of your life? Do you think your communication game is on point? And do you think the channels of communication around you are great resources to knowledge? You may be right on the word 'knowledge' but what you may not be so sure about is if this knowledge is attaching positive traits or negative habits to your life and your overall lifestyle. So, what really are you...
Data dostępności:
Filtruj wyniki wyszukiwania
Filtruj po języku
Filtruj po formacie
Filtruj po cenie







