skutecznych
- Trudno sobie dziś wyobrazić życie bez poczty elektronicznej. Ten wynalazek może znakomicie ułatwić komunikację zarówno w pracy, jak i w rodzinie czy między przyjaciółmi. Dzięki e-mailom zyskujemy na efektywności i sprawniej się porozumiewamy. Niestety, nieumiejętne korzystanie z poczty elektronicznej przynosi więcej szkody niż pożytku: zabiera mnóstwo czasu, obniża wydajność pracy i podnosi poziom...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Ta, która czyni nas ludźmi! Człowiek. Po pierwsze - oddycha. Po drugie - manipuluje. Manipulacja to naturalna aktywność każdego z nas. W każdej sytuacji, gdy chcemy coś osiągnąć lub czegoś świadomie pożądamy. Nawet wtedy, gdy pożądamy nieświadomie, bo z wielu chęci i żądz nie zdajemy sobie sprawy, choć w dużym stopniu kierują one naszym życiem. Natychmiast po obudzeniu, w zależności od nastroju,...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Groźba epidemii i wyścig z czasem. Próbki wirusa Madoba-2 wydostają się z tajnego laboratorium. Madoba-2 to nie to samo co Ebola. To coś znacznie gorszego. Oxenford Medical, niewielka szkocka firma farmaceutyczna założona przez znanego mikrobiologa Stanleya Oxenforda, prowadzi badania nad zabójczymi wirusami, poszukując skutecznych szczepionek. Od pozytywnego wyniku testu nowego leku antywirusowego...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Czy teraz jest dobry moment na założenie własnej firmy? Świat biznesu, wstrząsany kolejnymi burzami, doświadcza gwałtownych turbulencji, co powoduje nieustanne zmiany uwarunkowań działalności gospodarczej. Konkurencja jest coraz bardziej zacięta i zdeterminowana, a wyzwania okazują się większe i trudniejsze. A zatem, jeśli chcesz stworzyć własną firmę, musisz zapewnić jej odporność na wstrząsy ekonomiczne...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Porozmawiajmy... Prowadzenie biznesu bez umiejętności negocjowania jest prawie niemożliwe. Negocjować muszą właściciele firm, menedżerowie i kierownicy oraz pracownicy każdego działu, który ma kontakt z klientami lub dostawcami. Zdolność do uważnego wysłuchania potrzeb drugiej strony, a następnie do wypracowania rozwiązania korzystnego i dla nas, i dla partnera biznesowego stanowi warunek budowania...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Jak wzbudzić w kobiecie pożądanie, wykorzystując strukturę kobiecej psychiki? Jeśli pragniesz nauczyć się praktycznych, szybkich i skutecznych technik wywołujących w kobietach fizyczne i emocjonalne podniecenie - ta książka jest dla Ciebie. Aby wykorzystywać to, czego Cię ta książka nauczy, nie potrzebujesz urody, młodości ani pieniędzy. Nie potrzebujesz limuzyny, prywatnego odrzutowca, ciała...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Myśl jak inwestor. Jak skutecznie inwestować? Czy można kupić niezawodną strategię inwestycyjną? Dlaczego regularne sukcesy odnosi tylko niewielki odsetek inwestorów? Jak to zrobić, żeby zarobić? Po pierwsze - przestań szukać najlepszej metody inwestycyjnej, genialnego doradcy albo poradnika, który dostarczy prostych i zawsze skutecznych narzędzi. Po drugie - zrozum, że już masz dobrą strategię,...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Bez skutecznych negocjacji nie ma sprzedaży. Kupujący świetnie o tym wiedzą i potrafią znakomicie się przygotować: zdobywają więcej informacji, negocjują większe stawki i staranniej kontrolują proces sprzedaży. Najczęściej więc udaje im się zdobyć silniejszą pozycję od sprzedawcy. Natomiast większości sprzedawców brakuje umiejętności negocjowania. Z różnych powodów dają się wyprowadzać w pole, a...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Naucz się uczyć i poznaj kolorowy, wielojęzyczny świat! Ty i języki, Twój stan, Twoje zasoby, czyli jak znaleźć najlepszą metodę nauki dla siebie komunikacja, Twój nauczyciel, Twoja szkoła, czyli jak wykorzystać w praktyce nawet najmniejszy zasób słów Twoje niekonwencjonalne narzędzia językowe, czyli jak rozwijać sztukę "dogadywania się" na wielu poziomach Obowiązkowa znajomość języków to jedno...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Wykład 4. Jak rozwinąć poczucie własnej wartości Kolekcja: Budowanie jakości życia poprzez rozwój osobowości. Część I. Jak rozwinąć swój potencjał. Wykład 4. Poczucie własnej wartości daje siłę wewnętrzną i spokój ducha ważne w podejmowaniu trudnych decyzji oraz utrzymywaniu prawidłowych relacji społecznych. Wykład zawiera opisy wielu skutecznych narzędzi pozwalających uniezależnić się od innych,...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Wykład 3. Jak poznawać siebie Kolekcja: Budowanie jakości życia poprzez rozwój osobowości. Część I. Jak rozwinąć swój potencjał. Wykład 3. Warto odpowiedzieć sobie na pytanie „Jaki jestem?”. Wzmacnia to pewność działania, wiarę w swoje możliwości oraz ułatwia panowanie nad emocjami. Prezentujemy bogaty zbiór wypróbowanych sposobów, które pomogły już wielu ludziom poznać bogactwo...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Zadaniem menedżera sprzedaży jest pozyskanie wysoce skutecznego zespołu profesjonalnych handlowców, zarządzanie jego pracą i motywowanie go do osiągania ponadprzeciętnych wyników. Ten niewielki, ale treściwy poradnik ujawnia, co należy robić, by wywiązać się z tej roli. Brian Tracy, światowej sławy ekspert w kwestii zarządzania i przywództwa, poświęcił lata pracy, by odkryć, co odróżnia wybitnych...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Nieustanna gra w argumenty Spór, konflikt, problem. Jak reagujesz na te słowa? I jak radzisz sobie w sytuacji, w której słowna konfrontacja jest nieunikniona? Robisz w tył zwrot czy stajesz w obronie swoich racji? Z natury unikamy sytuacji konfliktowych. Nie lubimy także konfrontacji. Jeśli tylko jest taka możliwość, wybieramy współpracę i korzystne kompromisy. Jednak od dziś możesz przestać wybierać,...
Data dostępności:
Data publikacji:
- "Fascynująca opowieść o wynalezieniu rewolucyjnego leku W tej książce o pieniądzach i nauce Nathan Vardi, doświadczony dziennikarz finansowy, pokazuje, że ryzyko wiążące się z wynalezieniem dwóch najbardziej skutecznych leków przeciwnowotworowych nie miało precedensu w historii Wall Street. W branży biotechnologicznej, gdzie koncerny farmaceutyczne, rząd, fundusze hedgingowe i finansiści venture capital...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Konsument w erze cyfrowej hiper-informacji Obecnie klienci funkcjonują w erze internetowej hiperdostępności informacji. Niezależne badania przeprowadzone przez Google i Forrester wykazały, że średnio około 70 procent nabywców ponad połowę swoich badań przed zakupem w trybie offline przeprowadza online. W rezultacie na sprzedaż znacznie większy wpływ ma to, co klient znajdzie o firmie i produkcie w...
Data dostępności:
Data publikacji: