small business
Filtruj po kategorii
Filtruj po formacie
Filtruj po cenie
Liczba pozycji: 7
- The present textbook came into existence mostly as theoretical and methodical guide in the range of complex and extensive subject matter of the market analysis. The author concentrated on the research projects based on secondary sources of information. They are commonly used in practice (also by small firms), because as a rule they are a lot cheaper than the field research. Consequently, the problems...
Data dostępności:
- This book explores an important but often neglected aspect of a firm's finances: trade credit management (TCM). When firms offering credit to each other so purchases can be made on open account it is a vital source of business-to-business credit flows. Trade credit is the life-blood of competitive economies. Trade credit involves taking calculated credit risks. In return, selling firms boost sales...
Data dostępności:
Data publikacji:
- In the first part of the monograph the authors evaluate support systems for the development of enterprises, use of financial instruments offered by the European Space Agency and European Union by small and medium-sized space enterprises in Poland for the innovative capacity of these enterprises, the development of a model for assessing the innovative capacity of space industry SMEs and the verification of...
Data dostępności:
- Plan marketingowy - Lejek sprzedażowy - Kampanie reklamowe - Budowanie marki Marketing to proste to praktyczny przewodnik Donalda Millera, oparty na sprawdzonych zasadach z bestsellerowego „Modelu StoryBrand. Książka przedstawia listę kontrolną w pięciu krokach, która pomoże ci stworzyć skuteczny lejek sprzedażowy, integrujący wszystkie kluczowe punkty styku z klientem. Dlaczego warto przeczytać...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Poland and Japan, two countries with different cultures, economies, histories and geographical locations, are moving closer together through growing economic cooperation. This monograph provides a wide-ranging analysis of this cooperation, both from a macroeconomic, microeconomic (case studies of selected companies) and mesoeconomic (industry-specific analyses) perspective. Mutual trade, investment...
Data dostępności:
- Artur Ogurek Robert Krzemień Aleksanra Grabowska-Powaga Jimoh O. Saka Odunbaku Omoayena Solomon K. Omogbemi Anna M. Deptuła Andrzej Kulis Edyta Abramek Izabela Karwala Bartosz StraszakInnovation is intricately tied to the notions of change, novelty, and reform, playing a pivotal role in modern business and industry. As W.T. Brady asserts, managing change and innovation is one of the most critical tasks organizations face today. This monograph delves into the multifaceted nature of innovation, emphasizing its social dimensions alongside its economic and technical aspects. The book...
Data dostępności:
- Marketing 5.0 . to najnowsza książka autorytetu w zakresie marketingu, Philipa Kotlera, i jego współpracowników: Hermawana Kartajaya oraz Iwana Setiawana. Skupiają się w niej głównie na trzech ważnych zjawiskach, którym muszą stawić czoła marketerzy: szybkim postępie technologicznym, zmieniającym się zachowaniu konsumenckim oraz zmianach w modelach biznesowych. Jednym z kluczowych zagadnień Marketingu...
Data dostępności:
Data publikacji:
Filtruj wyniki wyszukiwania
Filtruj po formacie
Filtruj po cenie







