social
Liczba pozycji: 14
Strategia komunikacji w social mediach – audiobook
Norbert Oruba
Zostań biznesową gwiazdą social mediów. Odkąd się pojawiły, media społecznościowe stanowią ważną część naszej codzienności. Żyjemy w nich, zdobywamy w nich informacje, dzielimy się informacjami o sobie i spotykamy się z innymi. Dla przedsiębiorstw poszukujących wiedzy o swoich klientach SM stanowią potężne źródło danych, które umiejętnie zaprzęgnięte do pracy, mogą przynieść realne zyski. Szczególnie...Data dostępności:
Data publikacji:
Rewolucja social media – audiobook
Michał Sadowski
Rewolucja, która sprzyja przystosowanym! Krajobraz po zmianie, jaka dokonała się za sprawą mediów społecznościowych , prezentuje się obiecująco i niepokojąco zarazem. Social media skupiają już wokół siebie ponad miliard ludzi na całym świecie. Co trzeci z nich dzieli się wrażeniami dotyczącymi konkretnych marek. Tej rewolucji towarzyszy zmiana najskuteczniejszych narzędzi i kanałów dotarcia do klienta....Data dostępności:
Data publikacji:
Skuteczne social media. Prowadź działania, osiągaj zamierzone efekty. Wydanie 2 rozszerzone – audiobook
Anna Miotk
Firma w społecznościowym oceanie. Im głębiej, tym mniej bezpiecznie. Fake newsy. Trolling. Kryzysy PR wybuchające złośliwie w piątki, o godzinie dwudziestej drugiej. Niezadowoleni klienci, którzy używają profilu firmowego niczym książki skarg i zażaleń. Internetowi hejterzy, którzy tylko czekają na taką okazję. Aby się wyżyć. Dowalić. Zgrillować markę czy firmę, która popełniła błąd. Czasem mały,...Data dostępności:
Data publikacji:
Ty w social mediach. Podręcznik budowania marki osobistej dla każdego. Wydanie II poszerzone – audiobook
Marcin Żukowski
Ty plus inni ludzie Każdy z nas jest marką. Ja, Ty, on i ona - jesteśmy sobą dla siebie, matką dla córki, ojcem dla syna, dzieckiem dla rodzica, mężem dla żony, szefową dla podwładnego. Twoja marka osobista to Ty plus - czyli Ty oraz otaczający Cię ludzie. Social media to także - ni mniej, ni więcej - ludzie. Nie aplikacje, nie narzędzia do ustawiania reklam, nie słodkie kotki ani równie słodkie...Data dostępności:
Data publikacji:
Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw. Wydanie II – audiobook
Marcin Żukowski
Czy da się rozwijać biznes bez social mediów? Dwadzieścia lat temu nie istniały. Dziesięć lat temu przedsiębiorcy korzystali z nich sporadycznie. Dziś prowadzenie bloga, profilu na Facebooku, kanału w serwisie YouTube, konta na Instagramie czy na Twitterze staje się powoli nie wyborem, ale koniecznością dla każdej firmy, której klienci życzą sobie mieć z nią stały kontakt. Więcej - firmy niewyrażające...Data dostępności:
Data publikacji:
Orzecznictwo Sądów Polskich – e-wydanie – 9/2024
Najstarszy na rynku comiesięczny przegląd orzecznictwa sądowego wraz z glosami, wydawany we współpracy z Instytutem Nauk Prawnych Polskiej Akademii Nauk. „Orzecznictwo Sądów Polskich” stanowi nieocenione źródło informacji oraz pomoc w rozwiązaniu problemów, jakie napotykają Państwo w swojej codziennej pracy. Każdy z numerów miesięcznika zawiera: zbiór najnowszych i najważniejszych orzeczeń...Data dostępności:
Data publikacji:
New Eastern Europe – e-wydanie – 3/2024
New Eastern Europe is a new Quarterly magazine dedicated to Central and Eastern European affairs. The magazine is the sister edition of the Polish version Nowa Europa Wschodnia , which has been on the Polish market since 2008. Countries in particular focus in New Eastern Europe include Russia, Ukraine, Belarus, Moldova, as well the Caucasus region - Georgia, Armenia, Azerbaijan, Chechnya, etc. Articles...Data dostępności:
Data publikacji:
Copywriting. Trafiaj słowem w umysły odbiorców – audiobook
Norbert Oruba
W copywritingu język giętki to wiele, ale wciąż za mało! Na czym należy bazować, by pisać naprawdę skuteczne teksty marketingowe, angażujące, przekonujące i wciągające niczym najlepszy film ― tego nie wie wielu copywriterów. Wbrew pozorom bowiem skuteczny copywriting nie polega jedynie na umiejętnym łączeniu ze sobą odpowiednich słów. Jest on przede wszystkim sztuką analizowania i badania rynku, a...Data dostępności:
Data publikacji:
Living by Design, Not by Default. Nonsense-free Life in a Beautiful World Full of Crap w wersji do nauki angielskiego – audiobook
Język angielski - poziom B2+ Czy humanist(k)a może odnieść sukces i wieść szczęśliwe życie - a na dodatek głośno o tym mówić? Czy można być szczęśliwym i spełnionym bez codziennego wdzięczenia się w social mediach? Czy więcej warty jest glamour czy dobrostan? „The Human(istic) Way. Living by design, not by default: Nonsense-free and fulfilling life in a beautiful world full of crap”...Data dostępności:
Data publikacji:
Angielski Discover Great Britain – audiokurs + ebook
EDGARD
Audio Kurs Angielski Discover Great Britain dla średnio zaawansowanych i zaawansowanych Prawie wszystko, co musisz wiedzieć o Wielkiej Brytanii! Seria Discover to wyjątkowe kompendium wiedzy o Wielkiej Brytanii i USA. Opracowano ją specjalnie z myślą o osobach, które chcą doskonalić rozumienie ze słuchu oraz poznać i poszerzyć słownictwo związane z życiem codziennym, stereotypami, tradycją, polityką...Data dostępności:
Data publikacji: