social
Liczba pozycji: 198
Nowe zasady marketingu i PR. Jak poprzez social media, podcasty, content marketing, newsjacking oraz sztuczną inteligencję dotrzeć bezpośrednio do kupujących – ebook
David Meerman Scott
Trudno jest się oprzeć wrażeniu, że w erze cyfrowej taktyki marketingowe ulegają zmianom niemalże codziennie. Ponieważ sposoby, w jakie się komunikujemy, wciąż ewoluują, nadążenie za najnowszymi trendami w mediach społecznościowych, wideo na YouTubie, aplikacjami mobilnymi i wszystkimi innymi przejawami high-tech wydaje się iście niewykonalnym zadaniem. Jak uchronić swój produkt lub usługę przed zawieruszeniem...Data dostępności:
Data publikacji:
Social Media strategicznie wprowadzenie – ebook
Iwona Lupa-Wójcik
Na temat strategii działalności w mediach społecznościowych napisano wiele, zarówno w publikacjach naukowych, jak i branżowych. Czy jednak można mówić o „strategii social media”? Czy może raczej strategia jest tylko jedna – na poziomie organizacji, a wszystko inne (w tym działania operacyjne związane z mediami społecznościowymi) powinno być jej podporządkowane? Opracowywane przez praktyków i teoretyków...Data dostępności:
Reklama e-commerce w social mediach – ebook
Wirginia Jurgielewicz
Reklama w social mediach to współcześnie jedna z najskuteczniejszych form reklamy branży e-commerce. Reklamy w mediach społecznościowych pozwalają na precyzyjne targetowanie, co oznacza, że można skierować kampanię do osób, które są zainteresowane danymi produktami czy usługami. I o tym właśnie jest ta książka, która omawia reklamę w 7 najbardziej popularnych mediach społecznościowych. To poradnik...Data dostępności:
Data publikacji:
Managament Enterprises. Social aspects – ebook
Joanna Kałkowska Hanna Włodarkiewicz-Klimek
Książka prezentuje zagadnienia związane z szeroko rozumianym zarządzaniem przedsiębiorstwem szczególnie akcentując aspekty społeczne. Zagadnienia te dotyczą między innymi koncepcji przedsiębiorstwa zwinnego w ujęciu klasycznym a także społecznej odpowiedzialności biznesu wobec pracowników przedsiębiorstwa zwinnego, kształtowania funkcji personalnej przedsiębiorstw w warunkach gospodarki wiedzy, wewnętrznej...Data dostępności:
Uwiedź klienta. Marketing w social mediach – ebook
Monika Czaplicka
Z marketingiem jest jak z seksem. Są różne poradniki, w których przeczytasz, jak robić to dobrze, lepiej, inaczej, skuteczniej. Ostatecznie to jednak Ty musisz sprawdzić co jest najlepsze dla Ciebie i zrobić „co trzeba”. W praktyce jednak – wiele osób nie ma pojęcia jak się do tego zabrać i stosuje porady od przypadkowych osób, którym wydaje się, że umieją robić to dobrze. Tylko na końcu brakuje „Wielkiego...Data dostępności:
New Paradigm of the Social Housing Finance. Case Study of Poland – ebook
Anna Szelągowska
Social housing plays a crucial role in the development of housing market as well as housing exclusion. Contemporary, it is not only financed by the state, but also includes new forms of publicly supported and non-market housing, such as cooperatives, rent-geared-to-income, limited-dividend and non-profit housing provided by social agencies, community groups, non-profit private firms and political organisations...Data dostępności:
Data publikacji:
Content Marketing i Social Media: Jak przyciągnąć klientów – ebook
Barbara Stawarz
Nowe wydanie książki, która przybliża zagadnienie content marketingu. Przedstawia – krok po kroku – jak kreować strategię content marketingową oraz tworzyć treści do internetu i budować społeczność wokół marki w social media. To pierwsza publikacja omawiająca światowe standardy, w sposób umożliwiający zaadaptowanie ich na polskim rynku. Drugie wydanie zostało poszerzone m.in. o szczegółowe omówienie...Data dostępności:
On Social Norms: the Collection of Theoretical and Empirical Findings – ebook
Iana Okhrimenko
“On Social Norms: the Collection of Theoretical and Empirical Findings” raises a very important and topical subject of opportunities for conducting research on social norms in contemporary economics. The monograph takes up an interesting topic of interrelations between social norms, institutions, cultural dimensions, and values deemed important by selected societies and nations. The author skilfully...Data dostępności:
Critical Realism and Humanity in the Social Sciences – ebook
Teoria opracowana przez brytyjską socjolog Margaret Scotford Archer może być słusznie uważana za jedną z najbardziej znaczących we współczesnych naukach społecznych. Teksty monografii dotyczą paradygmatycznych i meta-metodologicznych problemów, które rozpatruje współczesna socjologia.Data dostępności:
Social security systems in the light of demographic, economic and technological challenges – ebook
Monografia została przygotowana przez autorów (krajowych i zagranicznych) specjalizujących się w badaniach systemów zabezpieczenia społecznego, polityki publicznej, a także przeobrażeń na rynku pracy związanych z procesami demograficznego starzenia się społeczeństw w krajach rozwiniętych gospodarczo. Główna część (rozdziały 1–7) odnosi się do wyników badań systemów publicznych, dodatkowych i uzupełniających...Data dostępności: