social
- Social housing plays a crucial role in the development of housing market as well as housing exclusion. Contemporary, it is not only financed by the state, but also includes new forms of publicly supported and non-market housing, such as cooperatives, rent-geared-to-income, limited-dividend and non-profit housing provided by social agencies, community groups, non-profit private firms and political organisations...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Reklama w social mediach to współcześnie jedna z najskuteczniejszych form reklamy branży e-commerce. Reklamy w mediach społecznościowych pozwalają na precyzyjne targetowanie, co oznacza, że można skierować kampanię do osób, które są zainteresowane danymi produktami czy usługami. I o tym właśnie jest ta książka, która omawia reklamę w 7 najbardziej popularnych mediach społecznościowych. To poradnik...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Znaczenie social media marketingu w branży filmowej to pierwsze kompleksowe opracowanie, w którym szczegółowo przeanalizowano tytułowe zagadnienie w oparciu o badania empiryczne. Autorka połączyła teorie marketingowe z praktycznymi aspektami funkcjonowania branży filmowej i wykazała, w jaki sposób social media marketing może wpływać na sukces komercyjny filmów. Nowatorskie podejście uwzględniające...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Czy marzysz o osiągnięciu sukcesu w mediach społecznościowych, ale nie wiesz, od czego zacząć? Odkryj potencjał sztucznej inteligencji z ebookiem „Social media na sterydach: Osiągnij sukces online z ChatGPT”! Dzięki najnowszym narzędziom i technologiom AI możesz zrewolucjonizować swoje podejście do marketingu online. Nasz ebook krok po kroku pokaże Ci, jak wykorzystać ChatGPT do tworzenia...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Zostań biznesową gwiazdą social mediów. Odkąd się pojawiły, media społecznościowe stanowią ważną część naszej codzienności. Żyjemy w nich, zdobywamy w nich informacje, dzielimy się informacjami o sobie i spotykamy się z innymi. Dla przedsiębiorstw poszukujących wiedzy o swoich klientach SM stanowią potężne źródło danych, które umiejętnie zaprzęgnięte do pracy, mogą przynieść realne zyski. Szczególnie...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Rewolucja, która sprzyja przystosowanym! Krajobraz po zmianie, jaka dokonała się za sprawą mediów społecznościowych , prezentuje się obiecująco i niepokojąco zarazem. Social media skupiają już wokół siebie ponad miliard ludzi na całym świecie. Co trzeci z nich dzieli się wrażeniami dotyczącymi konkretnych marek. Tej rewolucji towarzyszy zmiana najskuteczniejszych narzędzi i kanałów dotarcia do klienta....
Data dostępności:
Data publikacji:
- Firma w społecznościowym oceanie. Im głębiej, tym mniej bezpiecznie. Fake newsy. Trolling. Kryzysy PR wybuchające złośliwie w piątki, o godzinie dwudziestej drugiej. Niezadowoleni klienci, którzy używają profilu firmowego niczym książki skarg i zażaleń. Internetowi hejterzy, którzy tylko czekają na taką okazję. Aby się wyżyć. Dowalić. Zgrillować markę czy firmę, która popełniła błąd. Czasem mały,...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Ty plus inni ludzie Każdy z nas jest marką. Ja, Ty, on i ona - jesteśmy sobą dla siebie, matką dla córki, ojcem dla syna, dzieckiem dla rodzica, mężem dla żony, szefową dla podwładnego. Twoja marka osobista to Ty plus - czyli Ty oraz otaczający Cię ludzie. Social media to także - ni mniej, ni więcej - ludzie. Nie aplikacje, nie narzędzia do ustawiania reklam, nie słodkie kotki ani równie słodkie...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Czy da się rozwijać biznes bez social mediów? Dwadzieścia lat temu nie istniały. Dziesięć lat temu przedsiębiorcy korzystali z nich sporadycznie. Dziś prowadzenie bloga, profilu na Facebooku, kanału w serwisie YouTube, konta na Instagramie czy na Twitterze staje się powoli nie wyborem, ale koniecznością dla każdej firmy, której klienci życzą sobie mieć z nią stały kontakt. Więcej - firmy niewyrażające...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Media społecznościowe w służbie Twojej firmy Social media stały się naszą codziennością. Budzimy się rano i zaglądamy do telefonu - w zależności od wieku i bańki, w której funkcjonujemy, są to Facebook, Instagram, X (dawny Twitter), TikTok, YouTube... Sprawdzamy, co słychać u znajomych i co się wydarzyło na świecie w czasie, gdy spaliśmy. A potem powtarzamy to samo przy śniadaniu, w drodze do pracy,...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Doceniona przez specjalistów z dziedzin polityki społecznej i prawa pracy monografia, która przybliża nowy obszar wiedzy z zakresu prawa pracy oraz pozwala na empiryczną ocenę rodzajów polityki stosowanych przez przedsiębiorstwa w problematyce świadczeń rodzicielskich. Podejście zaproponowane przez autorów pozwala na ocenę, jaki może być oczekiwany kierunek zmian w regulowaniu tej sfery stosunków zatrudnienia....
Data dostępności:
Data publikacji:
- Trudno jest się oprzeć wrażeniu, że w erze cyfrowej taktyki marketingowe ulegają zmianom niemalże codziennie. Ponieważ sposoby, w jakie się komunikujemy, wciąż ewoluują, nadążenie za najnowszymi trendami w mediach społecznościowych, wideo na YouTubie, aplikacjami mobilnymi i wszystkimi innymi przejawami high-tech wydaje się iście niewykonalnym zadaniem. Jak uchronić swój produkt lub usługę przed zawieruszeniem...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Praktyczny poradnik, jak poruszać się w mediach społecznościowych, jak budować markę i markę osobistą w social media, przegląd najważniejszych narzędzi i trendów.
Data dostępności:
Data publikacji:
- Jedyny w swoim rodzaju ebook napisany przez Trenera Reklamy Mentalnej, Agnieszkę Jakubczyk. Łącząc kilkunastoletnie doświadczenie w marketingu, social media, biznesie, budując marki osobiste i tworząc ciekawy content autorka przekaże Wam jak rozwijać swoje firmy poprzez działania marketingowe, rozwojowe czy same social media. Wszystko na przykładach firm. Do tego 8 zaproszonych ekspertów, którzy opowiedzą...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Publikacja skupia się na obszarach pracy społecznej i edukacyjnej w środowisku lokalnym, prezentując dokonania amerykańskiej działaczki społecznej i laureatki Pokojowej Nagrody Nobla – Jane Addams. Bohaterka książki (żyjąca w latach 1890–1935) przez ponad czterdzieści lat pomagała imigrantom przybywającym do Chicago (USA) oraz angażowała się w działania na rzecz praw kobiet i pokoju na świecie. Jej...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Każdy ma prawo do wolności słowa. Nie zawsze jednak słowo jest takie, jakiego oczekujemy. Jeszcze rzadziej słowo niesie jakąś istotną informację. W dobie internetu i social media słowa, ich kontekst i znaczenie przestały się liczyć. Teraz ważny jest efekt. Im większy, tym lepiej.
Data dostępności:
Data publikacji:
- W książce zaprezentowano wyniki badań własnych na temat typologii nieprzystosowania społecznego wśród więźniów. Badania te są kontynuacją i rozwinięciem myśli Czesława Czapówa, jednego z najwybitniejszych polskich pedagogów resocjalizacyjnych. Zastosowanie analizy czynnikowej pozwoliło ujawnić, że typy wykolejenia społecznego wyróżnione przez Czapówa (nihilistyczno-agresywny, nihilistyczno-wycofujący,...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Grażyna Dryżałowska Agnieszka Naumiuk Monika Skura Magdalena Kuleta-Hulboj Anna Magdalena SteinhagenAutorki zaprezentowały rolę inkluzji w życiu społecznym i w edukacji z perspektywy pedagogiki specjalnej i pedagogiki społecznej. Przedstawiły wielość ujęć oraz podejść teoretycznych, badawczych i praktycznych, przeciwdziałających marginalizacji, dyskryminacji i wykluczeniu społecznemu. Dokonały analizy strategii pomocowych służących integracji wykluczonych w różne segmenty życia społecznego. Publikacja...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Numer tematyczny poświęcony "konfliktowym rocznicom" oraz zjawiskom kulturowym i społecznym, które wiążą się z rocznicowymi obchodami. The thematic number on 'Conflict Anniversaries' and cultural and social phenomena that are linked to anniversary celebrations.
Data dostępności:
Data publikacji:
- Jak dbać o wizerunek w mediach społecznościowych? to pozycja, której dotąd nie było na rynku. W jednym miejscu znajdziesz praktyczne informacje o wszystkich platformach social mediów, oparte przede wszystkim na realnych przykładach z sieci.
Data dostępności:
Data publikacji: