Wpisz kod
Wyszukiwarka
Koszyk jest pusty.

social

Liczba pozycji: 98
  • Social Media strategicznie wprowadzenie – ebook
    CENA NEXTO

    Social Media strategicznie wprowadzenie – ebook

    Iwona Lupa-Wójcik  

    Na temat strategii działalności w mediach społecznościowych napisano wiele, zarówno w publikacjach naukowych, jak i branżowych. Czy jednak można mówić o „strategii social media”? Czy może raczej strategia jest tylko jedna – na poziomie organizacji, a wszystko inne (w tym działania operacyjne związane z mediami społecznościowymi) powinno być jej podporządkowane? Opracowywane przez praktyków i teoretyków...

    Data dostępności:

    Cena: 42,48 zł 47,20 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 47,20 zł

    Więcej

    • PDF
  • Social Bonds in the Political Culture in Kyrgyzstan – ebook
    CENA NEXTO

    Social Bonds in the Political Culture in Kyrgyzstan – ebook

    Piotr Załęski  

    Tom 4. serii "Kultura i polityka" wydawanej we współpracy z Instytutem Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego. Piotr Załęski - Assistant Professor and head of the Laboratory of Political Culture at the Institute of Political Science, University of Warsaw. He has conducted studies and field research in post-Soviet Central Asia since 2002. In Kyrgyzstan, he has worked with the Institute of Philosophy...

    Data dostępności:

    Cena: 53,10 zł 59,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 59,00 zł

    Więcej

    • PDF
  • Studying the Memory of Communism. Genealogies, Social Practices and Communication – ebook
    CENA NEXTO

    Studying the Memory of Communism. Genealogies, Social Practices and Communication – ebook

    Rigels Halili, Adam Kola, Guido Franzinetti, Introduction / 7 Ene Koresaar, Kirsti Joesalu, Post-communist memories and life stories in Estonia: from memory work to life historical memory studies / 19 Almantas Samalavičius, Memory and amnesia: Lithuanian Case Revisited/ 50 Magdalena Saryusz-Wolska, Memory clash: contemporary views on communism in Poland / 71 Adam F. Kola, Post-communist memory (studies)...

    Data dostępności:

    Cena: 26,10 zł 29,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 29,00 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO

    Social media w banku spółdzielczym Jak prowadzić komunikację i pozyskiwać klientów? Praktyczny poradnik – ebook

    Grzegorz Marciniak  

    Jest to publikacja przede wszystkim dla osób, które w swoich bankach spółdzielczych odpowiadają za kształtowanie działań marketingowych. Jednak nie tylko. Informacje tutaj zawarte przydadzą się również osobom zajmującym stanowiska wyższego stopnia. Wszystko po to, aby przy potencjalnych rozmowach z firmami zewnętrznymi wiedzieć, na co zwrócić uwagę podczas kształtowania strategii obecności w Internecie....

    Data dostępności:

    Cena: 24,57 zł 27,30 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 27,30 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO

    Jak dać się znaleźć i się nie zgubić – ebook

    Andrzej Kwaśniewski  

    Praktyczny poradnik, jak poruszać się w mediach społecznościowych, jak budować markę i markę osobistą w social media, przegląd najważniejszych narzędzi i trendów.

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 9,09 zł 10,10 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 10,10 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • CENA NEXTO

    Jak dbać o wizerunek w mediach społecznościowych – ebook

    Tomasz Reich  

    Jak dbać o wizerunek w mediach społecznościowych? to pozycja, której dotąd nie było na rynku. W jednym miejscu znajdziesz praktyczne informacje o wszystkich platformach social mediów, oparte przede wszystkim na realnych przykładach z sieci.

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 24,59 zł 27,32 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 24,59 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • Od gatunku do wizerunku Autokreacje b(v)logerów modowych w mediach społecznościowych – ebook
    NowośćCENA NEXTO

    Od gatunku do wizerunku Autokreacje b(v)logerów modowych w mediach społecznościowych – ebook

    Magdalena Szulc  

    Monografia podejmuje temat autokreacji wizerunkowej w mediach społecznościowych wśród blogerów modowych w perspektywie genologii literackiej. Jej celem jest wskazanie zależności gatunkowości wybranych kanałów mediów społecznościowych i kreowanego za ich pomocą wizerunku oraz potwierdzenie hipotezy, że każdy omawiany kanał social mediów może być definiowany jako osobny gatunek lub makrogatunek, co w...

    Data dostępności:

    Cena: 37,80 zł 42,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 42,00 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO

    Najlepsze włoskie przepisy. Część 3 – ebook

    Michelle Enderson  

    Książka zawiera zbiór smacznych włoskich przepisów przygotowywanych w najlepszych zagranicznych restauracjach, jak w Bar Agricole, San Francisco, Palizzi Social Club w Filadelfii, Chiltern Firehouse w Londynie oraz włoskich regionach takich jak Emilii Romanii znanej z najlepszych potraw robionych we Włoszech. Książka zawiera wiele smacznych przepisów, idealny prezent dla osób uwielbiających kuchnie...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 7,20 zł 8,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 7,20 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • CENA NEXTO

    Najlepsze włoskie przepisy. Część 4 – ebook

    Michelle Enderson  

    Książka zawiera zbiór smacznych włoskich przepisów przygotowywanych w najlepszych zagranicznych restauracjach, jak w Bar Agricole, San Francisco, Palizzi Social Club w Filadelfii, Chiltern Firehouse w Londynie oraz włoskich regionach takich jak Emilii Romanii znanej z najlepszych potraw robionych we Włoszech. Książka zawiera wiele smacznych przepisów, idealny prezent dla osób uwielbiających kuchnie...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 7,20 zł 8,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 7,20 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • CENA NEXTO

    Marketing hotelowy - praktycznie – ebook

    Agata Adaszyńska  

    Książka jest poradnikiem marketingu hotelowego. Jak prowadzić administrację hoteli i innych obiektów noclegowych? Biur podróży, agencji turystycznych oraz innych podmiotów turystycznych w zakresie budowania strategii marketingowej? Jakie są tajemnice prowadzenia profilu i kampanii w social media, e-mail marketingu, kampanii Adwords, PR, copywritingu? Odpowiedzi na te i inne pytania znajdują się w...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 12,77 zł 14,19 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 12,77 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
Liczba pozycji: 98

 Dodałeś produkt do koszyka zamknij X

<WRÓĆ DO ZAKUPÓWPRZEJDŹ DO KOSZYKA