Wpisz kod
Wyszukiwarka
Koszyk jest pusty.

social

Liczba pozycji: 56
  • Strategia komunikacji w social mediach – audiobook

    Odtwórz fragment:

    PROMOCJA

    Strategia komunikacji w social mediach – audiobook

    Norbert Oruba  

    Zostań biznesową gwiazdą social mediów. Odkąd się pojawiły, media społecznościowe stanowią ważną część naszej codzienności. Żyjemy w nich, zdobywamy w nich informacje, dzielimy się informacjami o sobie i spotykamy się z innymi. Dla przedsiębiorstw poszukujących wiedzy o swoich klientach SM stanowią potężne źródło danych, które umiejętnie zaprzęgnięte do pracy, mogą przynieść realne zyski. Szczególnie...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 32,45 zł 59,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 32,45 zł

    Więcej

    • MP3
    • PDF
  • Rewolucja social media – audiobook

    Odtwórz fragment:

    PROMOCJA

    Rewolucja social media – audiobook

    Michał Sadowski  

    Rewolucja, która sprzyja przystosowanym! Krajobraz po zmianie, jaka dokonała się za sprawą mediów społecznościowych , prezentuje się obiecująco i niepokojąco zarazem. Social media skupiają już wokół siebie ponad miliard ludzi na całym świecie. Co trzeci z nich dzieli się wrażeniami dotyczącymi konkretnych marek. Tej rewolucji towarzyszy zmiana najskuteczniejszych narzędzi i kanałów dotarcia do klienta....

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 16,45 zł 29,90 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 16,45 zł

    Więcej

    • MP3
  • Skuteczne social media. Prowadź działania, osiągaj zamierzone efekty. Wydanie 2 rozszerzone – audiobook

    Odtwórz fragment:

    PROMOCJA

    Skuteczne social media. Prowadź działania, osiągaj zamierzone efekty. Wydanie 2 rozszerzone – audiobook

    Anna Miotk  

    Firma w społecznościowym oceanie. Im głębiej, tym mniej bezpiecznie. Fake newsy. Trolling. Kryzysy PR wybuchające złośliwie w piątki, o godzinie dwudziestej drugiej. Niezadowoleni klienci, którzy używają profilu firmowego niczym książki skarg i zażaleń. Internetowi hejterzy, którzy tylko czekają na taką okazję. Aby się wyżyć. Dowalić. Zgrillować markę czy firmę, która popełniła błąd. Czasem mały,...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 26,95 zł 49,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 26,95 zł

    Więcej

    • MP3
  • Ty w social mediach. Podręcznik budowania marki osobistej dla każdego. Wydanie II poszerzone – audiobook

    Odtwórz fragment:

    PROMOCJA

    Ty w social mediach. Podręcznik budowania marki osobistej dla każdego. Wydanie II poszerzone – audiobook

    Marcin Żukowski  

    Ty plus inni ludzie Każdy z nas jest marką. Ja, Ty, on i ona - jesteśmy sobą dla siebie, matką dla córki, ojcem dla syna, dzieckiem dla rodzica, mężem dla żony, szefową dla podwładnego. Twoja marka osobista to Ty plus - czyli Ty oraz otaczający Cię ludzie. Social media to także - ni mniej, ni więcej - ludzie. Nie aplikacje, nie narzędzia do ustawiania reklam, nie słodkie kotki ani równie słodkie...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 21,95 zł 39,90 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 21,95 zł

    Więcej

    • MP3
    • PDF
  • Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw. Wydanie II – audiobook

    Odtwórz fragment:

    PROMOCJA

    Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw. Wydanie II – audiobook

    Marcin Żukowski  

    Czy da się rozwijać biznes bez social mediów? Dwadzieścia lat temu nie istniały. Dziesięć lat temu przedsiębiorcy korzystali z nich sporadycznie. Dziś prowadzenie bloga, profilu na Facebooku, kanału w serwisie YouTube, konta na Instagramie czy na Twitterze staje się powoli nie wyborem, ale koniecznością dla każdej firmy, której klienci życzą sobie mieć z nią stały kontakt. Więcej - firmy niewyrażające...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 21,95 zł 39,90 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 21,95 zł

    Więcej

    • MP3
    • PDF
  • Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw. Wydanie IV poszerzone – audiobook

    Odtwórz fragment:

    PROMOCJA

    Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw. Wydanie IV poszerzone – audiobook

    Marcin Żukowski  

    Media społecznościowe w służbie Twojej firmy Social media stały się naszą codziennością. Budzimy się rano i zaglądamy do telefonu - w zależności od wieku i bańki, w której funkcjonujemy, są to Facebook, Instagram, X (dawny Twitter), TikTok, YouTube... Sprawdzamy, co słychać u znajomych i co się wydarzyło na świecie w czasie, gdy spaliśmy. A potem powtarzamy to samo przy śniadaniu, w drodze do pracy,...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 32,45 zł 59,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 32,45 zł

    Więcej

    • MP3
  • PROMOCJA

    Satanstoe, or, the Littlepage Manuscripts – ebook

    James Fenimore Cooper  

    This novel combines nostalgic autobiographical memories and social philosophy. The author gives a comprehensive view of colonial life and society in the state of New York in the mid-eighteenth century, blending all these elements with storytelling skill.

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 11,21 zł 24,90 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 11,21 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • PROMOCJA

    The Monikins – ebook

    James Fenimore Cooper  

    ‟Monikins” is a serious and caustic satire on the social mores of England and America at that time. Cooper ridicules both the aristocratic monarchy and the bourgeois republic with equal vigor. The first part of „Monikins” depicts the early years of John Goldencalf. John Goldencalf, by coincidence, is one of the wealthiest people in Europe of the nineteenth century.

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 11,21 zł 24,90 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 11,21 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • PROMOCJA

    Tales of the Jazz Age – ebook

    F. Scott Fitzgerald  

    Divided into three separate parts, according to subject matter, „Tales of the Jazz Age” includes two of F. Scott Fitzgerald’s better-known short stories, „The Curious Case of Benjamin Button” and „The Diamond as Big as the Ritz”. Set in the Jazz Age, Fitzgerald’s own term for the Roaring Twenties of newly confident, post-war America, this collection of early 11 short stories shows a comic genius at...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 11,21 zł 24,90 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 11,21 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • PROMOCJA

    Typee – ebook

    Herman Melville  

    Basically, it turns out that the Typee tribe untouched by civilization is children of nature, surrounded by the care and warmth of their native land, spending their easy days in the shade of a palm tree, eating the fruits of breadfruit, bananas and coconuts. Here, Melville begins to compare civilized countries with a clearly backward society and concludes that the former are at a lower stage of development....

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 11,21 zł 24,90 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 11,21 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
Liczba pozycji: 56

 Dodałeś produkt do koszyka zamknij X

<WRÓĆ DO ZAKUPÓWPRZEJDŹ DO KOSZYKA