Wpisz kod
Wyszukiwarka
Koszyk jest pusty.

social media

Liczba pozycji: 50
  • Rewolucja social media – audiobook

    Odtwórz fragment:

    CENA NEXTO

    Rewolucja social media – audiobook

    Michał Sadowski  

    Rewolucja, która sprzyja przystosowanym! Krajobraz po zmianie, jaka dokonała się za sprawą mediów społecznościowych , prezentuje się obiecująco i niepokojąco zarazem. Social media skupiają już wokół siebie ponad miliard ludzi na całym świecie. Co trzeci z nich dzieli się wrażeniami dotyczącymi konkretnych marek. Tej rewolucji towarzyszy zmiana najskuteczniejszych narzędzi i kanałów dotarcia do klienta....

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 26,91 zł 29,90 zł

    Więcej

    • MP3
  • Skuteczne social media. Prowadź działania, osiągaj zamierzone efekty. Wydanie 2 rozszerzone – audiobook

    Odtwórz fragment:

    CENA NEXTO

    Skuteczne social media. Prowadź działania, osiągaj zamierzone efekty. Wydanie 2 rozszerzone – audiobook

    Anna Miotk  

    Firma w społecznościowym oceanie. Im głębiej, tym mniej bezpiecznie. Fake newsy. Trolling. Kryzysy PR wybuchające złośliwie w piątki, o godzinie dwudziestej drugiej. Niezadowoleni klienci, którzy używają profilu firmowego niczym książki skarg i zażaleń. Internetowi hejterzy, którzy tylko czekają na taką okazję. Aby się wyżyć. Dowalić. Zgrillować markę czy firmę, która popełniła błąd. Czasem mały,...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 44,10 zł 49,00 zł

    Więcej

    • MP3
  • CENA NEXTO

    Zarządzanie winiarstwem i enoturystyką w Polsce - wino, konsument, social media – ebook

    Anna Mazurkiewicz-Pizło  

    Początki rozwoju winiarstwa w Polsce są przedmiotem sporu wśród znawców problemu. Według jednych winiarstwo ma prawie tysiącletnią historię na ziemiach polskich, zaś według innych zarówno rozwój winiarstwa jak i enoturystyki jest procesem rozpoczętym w Polsce niedawno, bo zaledwie dekadę temu. Skłaniając się bardziej w stronę tego drugiego stanowiska można stwierdzić, że współczesne winiarstwo i enoturystyka...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 27,00 zł 30,00 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO

    Nowe zasady marketingu i PR. Jak poprzez social media, podcasty, content marketing, newsjacking oraz sztuczną inteligencję dotrzeć bezpośrednio do kupujących – ebook

    David Meerman Scott  

    Trudno jest się oprzeć wrażeniu, że w erze cyfrowej taktyki marketingowe ulegają zmianom niemalże codziennie. Ponieważ sposoby, w jakie się komunikujemy, wciąż ewoluują, nadążenie za najnowszymi trendami w mediach społecznościowych, wideo na YouTubie, aplikacjami mobilnymi i wszystkimi innymi przejawami high-tech wydaje się iście niewykonalnym zadaniem. Jak uchronić swój produkt lub usługę przed zawieruszeniem...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 71,91 zł 79,90 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • CENA NEXTO

    Jak dać się znaleźć i się nie zgubić – ebook

    Andrzej Kwaśniewski  

    Praktyczny poradnik, jak poruszać się w mediach społecznościowych, jak budować markę i markę osobistą w social media, przegląd najważniejszych narzędzi i trendów.

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 9,09 zł 10,10 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • CENA NEXTO

    Dam Ci biznesowego kopa! – ebook

    Agnieszka Jakubczyk  

    Jedyny w swoim rodzaju ebook napisany przez Trenera Reklamy Mentalnej, Agnieszkę Jakubczyk. Łącząc kilkunastoletnie doświadczenie w marketingu, social media, biznesie, budując marki osobiste i tworząc ciekawy content autorka przekaże Wam jak rozwijać swoje firmy poprzez działania marketingowe, rozwojowe czy same social media. Wszystko na przykładach firm. Do tego 8 zaproszonych ekspertów, którzy opowiedzą...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 89,10 zł 99,00 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO

    Lotny patrol – ebook

    Marcin Bill  

    Każdy ma prawo do wolności słowa. Nie zawsze jednak słowo jest takie, jakiego oczekujemy. Jeszcze rzadziej słowo niesie jakąś istotną informację. W dobie internetu i social media słowa, ich kontekst i znaczenie przestały się liczyć. Teraz ważny jest efekt. Im większy, tym lepiej.

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 5,45 zł 6,06 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • Strategia komunikacji w social mediach – audiobook

    Odtwórz fragment:

    CENA NEXTO

    Strategia komunikacji w social mediach – audiobook

    Norbert Oruba  

    Zostań biznesową gwiazdą social mediów. Odkąd się pojawiły, media społecznościowe stanowią ważną część naszej codzienności. Żyjemy w nich, zdobywamy w nich informacje, dzielimy się informacjami o sobie i spotykamy się z innymi. Dla przedsiębiorstw poszukujących wiedzy o swoich klientach SM stanowią potężne źródło danych, które umiejętnie zaprzęgnięte do pracy, mogą przynieść realne zyski. Szczególnie...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 53,10 zł 59,00 zł

    Więcej

    • MP3
    • PDF
  • CENA NEXTO

    Twoja firma w sieci – ebook

    Agnieszka Kaźmierczak  

    „Twoja firma w sieci” to kompendium wiedzy dla początkujących przedsiębiorców, twórców oraz wszystkich osób, które chciałyby zacząć pokazywać swoje produkty/usługi w sieci… ale nie wiedzą JAK. Od czego zacząć, jaką platformę wybrać, co pokazywać i gdzie? Czytelnicy poznają przydatne narzędzia oraz aplikacje ułatwiające i przyspieszające pracę, zyskają pomysły na publikacje, zadbają o swoje social media,...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 72,69 zł 80,77 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • CENA NEXTO

    Marketing hotelowy - praktycznie – ebook

    Agata Adaszyńska  

      Książka jest poradnikiem marketingu hotelowego. Jak prowadzić administrację hoteli i innych obiektów noclegowych? Biur podróży, agencji turystycznych oraz innych podmiotów turystycznych w zakresie budowania strategii marketingowej? Jakie są tajemnice prowadzenia profilu i kampanii w social media, e-mail marketingu, kampanii Adwords, PR, copywritingu? Odpowiedzi na te i inne pytania znajdują się...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 12,77 zł 14,19 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
Liczba pozycji: 50

 Dodałeś produkt do koszyka zamknij X

<WRÓĆ DO ZAKUPÓWPRZEJDŹ DO KOSZYKA