social media
Filtruj po kategorii
Filtruj po formacie
Filtruj po cenie
Liczba pozycji: 5
- Książka jest poradnikiem marketingu hotelowego. Jak prowadzić administrację hoteli i innych obiektów noclegowych? Biur podróży, agencji turystycznych oraz innych podmiotów turystycznych w zakresie budowania strategii marketingowej? Jakie są tajemnice prowadzenia profilu i kampanii w social media, e-mail marketingu, kampanii Adwords, PR, copywritingu? Odpowiedzi na te i inne pytania znajdują się...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Publikacja podejmuje tematykę mediów komputerowych, ujmując ją z perspektywy literaturoznawstwa i antropologii kultury. Analizuje sfałszowane wiadomości, memy internetowe, autorstwo haseł wikipedii, funkcje kont w portalach społecznościowych, praktyki strumieniowania życia – przy jednoczesnym silnym metodologicznym umocowaniu w tradycyjnym literaturoznawstwie. Szereg zjawisk tekstualnych wiąże...
Data dostępności:
Data publikacji:
- W związku z kolejną reformą systemu szkolnictwa w Polsce problemy kształcenia literackiego, kulturowego i językowego ciągle stanowią przedmiot dyskusji nie tylko w środowisku akademickim, ale przede wszystkim w środowisku praktyków. Czy kształcenie polonistyczne będzie oparte na schematach? A może będzie to uczenie kreatywne? Z jednej strony spotkamy się bowiem z koniecznością zmierzenia się z dość...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Antologia przekładów kilkudziesięciu tekstów dotyczących rozmaitych aspektów badań nad pamięcią. Redaktorzy i tłumacze dobrali je w taki sposób, by publikacja w pełni odzwierciedlała różnorodność zagadnień podejmowanych w ramach memory studies. Materiały zostały zgrupowane w dziewięciu działach tematycznych, ukazujących problem pamięci kulturowej w kontekście antropologii ciała, rzeczy, mediów, przestrzeni,...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Agnieszka Budzyńska-Daca Paweł Nowak Jerzy Lewiński Katarzyna Bielawska-Drzewek Dariusz Górski Renata Rusin-Dybalska Mieczysław Balowski Beata KubokováZbiór tekstów analizujących elementy kształtowania się dyskursu politycznego w okresie przemian demokratycznych, które miały miejsce po roku 1989 w Polsce i Czechach. W książce zaprezentowano – z perspektywy polskiej i czeskiej – różnorodne strategie komunikacyjne i odmienne wizerunki aktorów politycznych, aby wskazać podobieństwa i różnice doktryn politycznych, ideologii społecznych, jak i standardów...
Data dostępności:
Data publikacji:
Filtruj wyniki wyszukiwania
Filtruj po formacie
Filtruj po cenie