sprzedaż usług
Filtruj po kategorii
Filtruj po formacie
Filtruj po cenie
Liczba pozycji: 4
- Na rynku nie ma pozycji, która w sposób kompleksowy, systemowy i wielopłaszczyznowy prezentowałaby problematykę ochrony klienta na rynku usług finansowych ze wskazaniem także na jego bezpieczeństwo. Są pozycje wycinkowe, które omawiają zazwyczaj ochronę klienta z perspektywy wybranej kategorii usług finansowych, np. usług ubezpieczeniowych, usług inwestycyjnych lub wybranej kategorii przewidzianych...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Książka odpowiada potrzebie stworzenia nowej definicji roli banków i parabanków w "społeczeństwie kredytowym". Zasady sztuki bankowej nie pozwalają udzielać pożyczek każdemu "na życzenie", co powoduje ogromne konflikty i spory. Dostawcy usług consumer finance , poszerzając swoją działalność na nowe segmenty rynku, są oskarżani o "drapieżne pożyczanie" - sprzedaż drogich usług konsumentom, co wpędza...
Data dostępności:
Data publikacji:
- W celu zwiększenia sprzedaży swoich towarów i usług przedsiębiorcy stosują różnego rodzaju preferencje cenowe w postaci rabatów, premii pieniężnych, sprzedaży premiowej czy programów lojalnościowych. Brak szczególnych regulacji podatkowych w zakresie tych działań o charakterze marketingowo- -promocyjnym powoduje wiele wątpliwości co do sposobu ich opodatkowania oraz ujęcia w księgach. Z...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Publikacja jest kompleksowym przewodnikiem po zagadnieniach podatkowych związanych z obrotem nieruchomościami. Omawia szczegółowo kwestie związane z opodatkowaniem różnych typów umów, takich jak sprzedaż, zamiana, darowizna oraz ustanowienie ograniczonych praw rzeczowych. Przejrzysta struktura umożliwia szybkie odnalezienie interesujących zagadnień. Praktyczne przykłady ułatwiają zrozumienie skomplikowanych...
Data dostępności:
Data publikacji:
Filtruj wyniki wyszukiwania
Filtruj po formacie
Filtruj po cenie