sprzedawac
- Sprzedaż precyzyjnie dopracowana. Profesjonalnie traktowana sprzedaż nie powinna być postrzegana jak zbiór przypadkowych działań, prowadzonych z nadzieją na mniej lub bardziej prawdopodobny sukces. W fachowym ujęciu sprzedaż należy potraktować jak proces, który można rozpracować, poznać i dokładnie opisać. Właśnie takie podejście do sprzedaży reprezentuje Robert Lipiński, sprzedawca praktyk z wieloletnim...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Jak sprzedawać, żeby chcieli kupować W tym samym roku, w którym Titanic zderzył się z górą lodową, Dale Carnegie zaczął prowadzić zajęcia z wystąpień publicznych na nowojorskim Harlemie. Obydwa te wydarzenia wywarły wpływ na losy wielu ludzi. Dziś tragiczny rejs Titanica jest zaledwie jedną z wielu historii z przeszłości, a książki Carnegiego w dalszym ciągu "pomagają innym uświadomić sobie własne...
Data dostępności:
Data publikacji:
- „Za drogo”, „Cena jest za wysoka”, „Wy to już zupełnie powariowaliście z tymi cenami” - to słowa, których handlowcy boją się chyba najbardziej. Jak zareagujesz? Będziesz kłócił się z klientem, mówiąc: „Proszę spojrzeć na jakość”, czy od razu udzielisz rabatu? Żaden z tych ruchów nie jest najlepszy. A co powinieneś zrobić? Obronić cenę! Tradycyjnie etap...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Trenerzy, doradcy, coachowie i instruktorzy, strzeżcie się! Michał Rusinek, przenikliwy i niestrudzony tropiciel pypciów językowych, tym razem bierze pod lupę język poradników. Czyni to z właściwą sobie maestrią, literackim kunsztem i intelektualną swadą, bawiąc się poradniczymi kuriozami. Jak podrywać? Jak sprzedawać? Jak się leczyć? Jak tatuować? A jak się nie dać poradnikom, które robią z nas...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Kilkuletnia Zosia mieszka z mamą, przybranym ojcem, młodszą siostrzyczką i czworonożnym przyjacielem w jednej z gdańskich kamieniczek. Pewnego dnia do sąsiedniej kamienicy wprowadza się młoda kobieta z chłopcem, będącym mniej więcej w wieku Zosi. Dziewczynka bardzo szybko zaprzyjaźnia się z Kubą. Postanawiają sprzedawać świąteczne ciasteczka, a cały dochód przeznaczyć na schronisko dla zwierząt. Tymczasem...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Miłość do koni bywa lekiem. Przekonała się o tym grupa dzieci spędzająca wakacje na wsi w ośrodku hipoterapii. Między podopiecznymi a zwierzętami wytwarza się coraz mocniejsza więź. Szczególnie ważny staje się tytułowy koń na receptę, Szogun, którego chce odebrać ośrodkowi jego właścicielka. Dzieci, szukając rozwiązania, zamierzają opublikować i sprzedawać napisany przez siebie tomik „Wiersze...
Data dostępności:
Data publikacji:
- A gdybyś potrafił sprzedać cokolwiek komukolwiek? Nikt nie rodzi się z wiedzą na temat skutecznej sprzedaży. Ale każdy może się tego nauczyć. Jeśli poznasz słowa, które zachęcają ludzi do kupna, będziesz mógł sprzedawać więcej… o wiele więcej… Copywriting to sprzedaż. Bez względu na to, czy kampanię przeprowadzasz online, offline, za pomocą tradycyjnej poczty, na Facebooku czy w formie...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Inwestowanie w przychód pasywny jest możliwe w wielu obszarach. Nieruchomości, spółki dywidendowe, kursy internetowe, biznesy, książki, wynajem ruchomości, lokaty, obligacje to instrumenty o zróżnicowanych poziomach ryzyka, ale i zróżnicowanych stopach zwrotu z inwestycji. „Biblia rentiera” opisuje ścieżki generowania przychodów pasywnych, akcentując zarówno zalety, jak i zagrożenia towarzyszące...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Jordan Belfort Inwestycje Wilka. Jak zarobić fortunę na Wall Street Przełożył Bohdan Maliborski Książka dla każdego, kto chce wejść do świata inwestycji lub udoskonalić swoje metody budowania kapitału Dowcipny i rzeczowy przewodnik dla osób zainteresowanych graniem na giełdzie i poznaniem arkanów tej sztuki stosowanych przez czołowego inwestora z Wall Street, „nieokrzesanego i często...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Don jest doświadczonym, szanowanym Operatorem. Jego dwie Robotnice wiedzą, jak zaspokoić każdą jego potrzebę. Jednak gdy na jego progu zjawia się nowa Robotnica, Don zapomina o przepisach i zostaje uwikłany w sieć oszustw i szantażu. Dręczą go też wspomnienia z przeszłości. Jaki mroczny sekret ukrywa i co to oznacza dla jego przyszłości w Belgrame? W dystopijnej przyszłości miasto Belgrame rządzi...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Obowiązki Partnerów są proste: mieszkać razem i wychowywać Paidis, dzieci Belgrame, pod czujnym okiem LeXuSa. Ale gdy Ild i Legassov zaczynają być uwikłani w sekrety, są gotowi zaryzykować wszystko dla prawa do miłości i seksu. W dystopijnej przyszłości miasto Belgrame rządzi się zbiorem praw zwanych LeXuSem. W surowym totalitarnym reżimie seks stał się przywilejem, który można kupować, sprzedawać...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Jak każdy, kto ukończy osiemnaście lat, Theodora z niepokojem czeka na przydział roli i nadanie tożsamości. Marzy o tym, by zostać Robotnicą, dołączyć do elity i odkrywać życie pełne seksu, ale czy LeXuS spełni jej życzenia? I czy życie Robotnicy okaże się wszystkim tym, na co liczyła? W dystopijnej przyszłości miasto Belgrame rządzi się zbiorem praw zwanych LeXuS. W surowym totalitarnym reżimie seks...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Jeżeli zajmujesz się sprzedażą, to wiesz, jak często klienci ukrywają swoje prawdziwe myśli i emocje. Boją się, że wykorzystasz je przeciwko nim i nakłonisz do wydawania pieniędzy na coś, czego naprawdę nie potrzebują. Nowe metody sprzedaży opierają się na współczesnych badaniach psychologicznych i neurologicznych. Naukowcy przebadali powiązanie aktywności mózgu z najróżniejszymi zachowaniami. I ostatecznie...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Ręce, głowa i serce sprzedawcy „Ja nie potrafię, nie lubię sprzedawać” - tak mówi wielu z nas. Często także ci, którzy z oferowania innym produktów czy usług uczynili sposób na życie. Znamy narzędzia, potrafimy się nimi posługiwać, jednak nie jesteśmy przekonani albo do oferty, albo do samych siebie. Dodatkowo czujemy, że praca sprzedawcy nie przystaje do naszego wyobrażenia o zajęciu...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Copywriterem być każdy może. Ty również! Kim jest copywriter? To osoba, która pisze teksty o określonej funkcji. Najczęściej są to treści reklamowe, wizerunkowe i pozycjonujące. Copywriterzy piszą teksty ofert handlowych i na firmowe strony internetowe, tworzą scenariusze spotów radiowych i telewizyjnych, opisują produkty i usługi oraz wymyślają reklamujące je slogany. Często firmy zlecają copywriterom...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Bo każdy z nas jest sprzedawcą Zawód handlowca zmienia się w tym samym rytmie, w jakim przemianom podlega świat wokół nas. Inny jest sam rynek - co chwilę pojawiają się na nim nowe pro dukty i usługi, a strategie rozmów z klientami, do niedawna superskuteczne, szybko odchodzą w niepamięć. Coraz większa wiedza potencjalnych klientów oraz szeroki wybór możliwości, z których mogą korzystać, sprawiają,...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Jak wykorzystać ludzką skłonność do unikania wysiłku i chodzenia na skróty, by lepiej komunikować się, zarządzać i sprzedawać! Choć nie zawsze to dostrzegasz, spotykasz się z nią na każdym kroku. Zasada najniższej energii to naturalna, ewolucyjna ludzka skłonność do oszczędzania energii - powód, dla którego nie robimy rzeczy, które powinniśmy robić, a kiedy już je robimy, wybieramy tę łatwiejszą drogę. Ten...
Data dostępności:
Data publikacji:
- To właśnie nadzieja każe ludziom apatycznie iść do komory gazowej, każe nie ryzykować buntu, pogrąża w martwotę. To nadzieja rwie więzy rodzin, każe matkom wyrzekać się dzieci, żonom sprzedawać się za chleb i mężom zabijać ludzi. To nadzieja każe im walczyć o każdy dzień życia, bo może właśnie ten dzień przyniesie wyzwolenie. Ach, i już nawet nie nadzieja na inny, lepszy świat, ale po prostu na życie,...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Stwórz samoczynną maszynę marketingową! Dopasowanie produktu do rynku, czyli co jest potrzebne Twoim klientom Odpowiedni dobór narzędzi, czyli jak przekazać najważniejszy komunikat Odkrywanie zalet wirusowości, czyli w jaki sposób wykorzystać efekt skali Kim, u diabła, jest growth hacker? To pytanie z pewnością nurtuje Cię od chwili, gdy spojrzałeś na tytuł tej książki. Nurtowało ono też jej...
Data dostępności:
Data publikacji:
- To nie jest książka o tym, jak opowiedzieć historię swojej firmy. Na taką książkę szkoda czasu. Klientów ten temat zwykle nie ciekawi; mają do opowiedzenia własną historię. Każdego dnia większość przedsiębiorców popełnia błąd, który kosztuje ich tysiące, o ile nie miliony złotych. Polega on na tym, że nie mówią jasno o tym, co mają do zaoferowania. Klienci kupują, ponieważ zachęcają ich do tego właściwie...
Data dostępności:
Data publikacji: