sprzedawcy
- Jeden dzień z życia Roberta staje się alegorią smutnego życia w kapitalizmie. Jego egzystencja, pozbawiona perspektyw i głębi, niestety nie podlega reklamacji. "Sprzedawcy" to jedno z krótkich, przewrotnych i niepokojących opowiadań autora powieści kryminalnych i obyczajowych z Zielonej Góry.
Data dostępności:
Data publikacji:
- Ręce, głowa i serce sprzedawcy „Ja nie potrafię, nie lubię sprzedawać” - tak mówi wielu z nas. Często także ci, którzy z oferowania innym produktów czy usług uczynili sposób na życie. Znamy narzędzia, potrafimy się nimi posługiwać, jednak nie jesteśmy przekonani albo do oferty, albo do samych siebie. Dodatkowo czujemy, że praca sprzedawcy nie przystaje do naszego wyobrażenia o zajęciu...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Wiktor swojej pracy oddawał się bez reszty, była w końcu zarazem jego pasją. Codziennie ten sam rytuał - zakłada ciężki fartuch rzeźniczy i szczelne gumowe rękawiczki, po czym schodzi do piwnicy, chwyta za skalpel i kroi swój eksponat. Tym razem uporządkowany harmonogram dnia został zaburzony przez niespodziewany dzwonek do drzwi. Co odkryją policjanci w podziemiach domu przy Kruczej w Tarnowskich...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Druga część przygód gamedeca Torkila Aymore’a. Warsaw City, XXII wiek. Świat rządzony jest przez wielkie korporacje farmaceutyczne, bio- i cybertechnologiczne. Rozwój cybernetyki doprowadził do podziału rzeczywistości na dwie - fizyczną i wirtualną. Nie wszystkim jest to na rękę. Świat wirtualny zostaje zaatakowany przez wirusy, których celem są jego żyjący mieszkańcy, zoeneci. Problem jest...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Sekrety sztuki skutecznej komunikacji twórcy Amazona Jeffa Bezosa. Nowa książka autora bestsellerów „Steve Jobs. Sztuka prezentacji” i „Mów jak TED”. W 2004 roku CEO Amazona Jeff Bezos podjął zaskakującą decyzję: zakazał swoim pracownikom korzystania z PowerPointa. Najbardziej zaawansowana technologicznie firma świata wróciła do podstawowych narzędzi komunikacji: tekstów i opowieści. To właśnie...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Sherlock Holmes i doktor Watson po raz ostatni zapraszają czytelników w świat kryminalnych zagadek. Najsłynniejszy detektywistyczny duet krok po kroku zbliża się do rozwiązania tajemnic przestępczego półświatka. Tym razem . wyjaśniają kradzież drogocennego klejnotu, szukają "wampira" z Sussex oraz rozwiązują tajemnicę zniknięcia młodej żony sprzedawcy farb. "Sprawy Sherlocka Holmesa" są dziewiątym,...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Ponad 10 milionów sprzedanych egzemplarzy na całym świecie. W książce znajdujemy cenne wskazówki, inspirujące studia przypadków, jak wyrobić w sobie styl i technikę świetnego sprzedawcy. Książka Bettgera jest wielkim bestsellerem, a dla milionów jego czytelników to swoisty katechizm handlowca. Carnegie nazwał ją najbardziej użyteczną i inspirującą książką o sprzedaży jaką kiedykolwiek napisano. Dziś...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Baśń dla dzieci. Ale nie jest to zwykła bajka. To wzruszająca historia o tym, jak wiele można poświecić i jak ogromne pokonać trudności, aby kogoś ocalić. Kaja idzie samotnie do Sprzedawcy Czasu, aby uratować brata, dokupić mu więcej życia. Ale samo poświęcenie nie wystarcza. Kaja musi się wykazać dobrocią serca i zdolnością do współczucia oraz do pomocy także innym, których spotyka po drodze. Dopiero...
Data dostępności:
Data publikacji:
- " Ta książka to poradnik dla lidera. Pomoże Ci zbudować dobre relacje z zespołem - tak, by rósł i rozkwitał, a nie grzązł we wzajemnych pretensjach, animozjach i chorej rywalizacji. Zobaczysz też, jak stosować szeroko omówioną w tej książce strategię opartą na typologii, która pozwoli Ci wypracować najlepsze podejście do każdego z charakterologicznych typów sprzedawcy. Powiedzmy, że jesteś naprawdę...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Kontynuacja przygód gierczanego detektywa Torkila Aymore’a, znanego już czytelnikom z powieści „Gamedec: Sprzedawcy Lokomotyw”. Tym razem gamedec wyrusza w kosmos, żeby wyjaśnić zagadkę, która może ocalić albo zniszczyć ludzkość. Torkil po pokonaniu cyfrowej Bestii udaje się na emigrację i ląduje na Gai, pierwszej sterraformowanej planecie i zarazem raju nowoczesnych technologii,...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Bez skutecznych negocjacji nie ma sprzedaży. Kupujący świetnie o tym wiedzą i potrafią znakomicie się przygotować: zdobywają więcej informacji, negocjują większe stawki i staranniej kontrolują proces sprzedaży. Najczęściej więc udaje im się zdobyć silniejszą pozycję od sprzedawcy. Natomiast większości sprzedawców brakuje umiejętności negocjowania. Z różnych powodów dają się wyprowadzać w pole, a...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Pastuszkowie, gazeciarze, tkaczki – HARÓWKA opowieść o niedawnym dzieciństwie Mali robotnicy fabryk, górnicy, pastuszkowie, uliczni sprzedawcy, pracownicy tkalni, hut, tartaków, opiekunki, służące… Chłopcy i dziewczynki, którzy spędzają większą część doby w dusznych zakładach, na kolanach, w polnym skwarze, często w warunkach zagrażających zdrowiu i życiu. Spotkacie ich na kartach tej książki....
Data dostępności:
Data publikacji:
- Zakupy w biznesie w praktycznym wydaniu Relacja między sprzedawcami i zakupowcami we współczesnym biznesie przypomina trochę pole bitwy. Celem tych pierwszych jest oczywiście sprzedać jak najwięcej i na jak najbardziej korzystnych dla siebie warunkach. Ci drudzy chcą rzecz jasna kupić, ale po pierwsze dokładnie to, co jest potrzebne ich firmie, a po drugie w możliwie najlepszej cenie... Przy czym...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Sprzedaż precyzyjnie dopracowana. Profesjonalnie traktowana sprzedaż nie powinna być postrzegana jak zbiór przypadkowych działań, prowadzonych z nadzieją na mniej lub bardziej prawdopodobny sukces. W fachowym ujęciu sprzedaż należy potraktować jak proces, który można rozpracować, poznać i dokładnie opisać. Właśnie takie podejście do sprzedaży reprezentuje Robert Lipiński, sprzedawca praktyk z wieloletnim...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Jak za pomocą kilku słów nakłonić kogoś do zachowania się w taki sposób, jak Ty chcesz? Czy tego chcesz, czy nie, z manipulacją stykasz się każdego dnia wiele razy. O tym, że dałeś się zmanipulować, przekonujesz się zwykle po czasie. Czasem kupisz coś, co nie jest Ci do niczego potrzebne, czasem pod wpływem manipulacji podejmiesz jakąś niekorzystną decyzję. Targają wtedy Tobą różne emocje – od złości...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Znaj(dź) swojego klienta Growth hacking to jedna z metodyk prowadzenia działań marketingowych, sprzedażowych i rozwoju produktu, w której celem aktywności nie są największe zasięgi, a dotarcie do możliwie najlepiej określonej grupy docelowej. Oczywiście przy zachowaniu jak najniższego kosztu tego procesu. Gdy się nad tym chwilę zastanowić, takie podejście jest sensowne ― co bowiem sprzedawcy po rozpoznawalności...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Czy wiesz, że TYLKO 3% klientów uważa, że sprzedawcy są godni zaufania? A czy zdajesz sobie sprawę, że AŻ 61% handlowców twierdzi, że sprzedaż jest obecnie dużo trudniejsza, niż była pięć lat temu? Jak myślisz, z czego to wynika? Współcześni klienci oczekują od drugiej strony wsparcia i doradztwa, handlowcy zaś przewodnika, który nauczy ich, jak robić to właściwie. Oto Twój klucz do świata sprzedaży,...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Zagrożenie, a może szansa? To zależy od Ciebie! Kryzys to czas, w którym wiele podmiotów gospodarczych i wielu klientów przeżywa trudne chwile. Niedostatki wolnych środków, niepewność przyszłości, niespodziewane zmiany przepisów, wydarzenia na świecie i w kraju, na które nie mamy wpływu - wszystkie te czynniki mogą spowodować, że w trakcie rozmowy handlowej sprzedawca usłyszy od potencjalnego klienta:...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Historia stworzenia CD Projekt jest w porównaniu do dziejów innych firm działających w branży dość niestandardowa. Większość tego typu historii zaczyna się od spotkania kilku kumpli informatyków, którzy zaczynają pisać gry, najpierw proste potem coraz bardziej skomplikowane. Tutaj sytuacja wyglądała inaczej. Iwiński i Kiciński nie byli programistami, zaczynali od działalności handlowej, na swoje produkty...
Data dostępności:
Data publikacji:
- IX Prawo Sukcesu: Zwyczaj robienia więcej niż to, za co nam płacą "Przez ponad dwadzieścia pięć lat uważnie studiowałem ludzi pod kątem ustalenia, dlaczego jedni osiągają godne odnotowania sukcesy, podczas gdy drudzy nie idą naprzód, chociaż posiadają dokładnie takie same zdolności. I wydaje się być faktem znaczącym, że każda z obserwowanych przeze mnie osób, która stosowała zasadę wykonywania więcej...
Data dostępności:
Data publikacji: