sprzedazy
Liczba pozycji: 201
Psychologia sprzedaży. Podnieś sprzedaż szybciej i łatwiej, niż kiedykolwiek uznawałeś za możliwe – ebook
Brian Tracy
Osiągnij mistrzostwo w psychologicznej grze sprzedaży! Brian Tracy jest dziś jednym z najlepszych zawodowych mówców i trenerów technik sprzedaży. Przeszkolił ponad 500 tysięcy handlowców na całym świecie. Doszedł do wniosku, że największym przełomem w jego dążeniu do sukcesu było odkrycie „psychologii sprzedaży”, na postawie, której stworzył cały program treningowy dla profesjonalnych...Data dostępności:
Data publikacji:
Jak rozliczyć VAT od sprzedaży dokonywanej przez rolników – ebook
Aneta Szwęch
Publikacja przedstawia aktualne problemy związane z rozliczeniem dokonanych przez rolnika ryczałtowego dostaw. Zasadą jest, że VAT od sprzedaży towarów lub usług rozlicza sprzedawca. Kupujący może odliczyć z faktury VAT. Tak będzie również, gdy rolnik jest czynnym podatnikiem. Wystawia fakturę, z której kupujący odlicza VAT, jeśli zakupy służą jego działalności opodatkowanej. Problem powstaje właśnie,...Data dostępności:
Data publikacji:
Rozliczanie VAT przy sprzedaży usług za granicę – ebook
Tomasz Krywan
Podatnicy często sprzedają usługi za granicę, co powoduje określone skutki w VAT. Publikacja wskazuje, jak prawidłowo ustalić miejsce świadczenia takiej usługi, jak udokumentować sprzedaż usługi za granicę, jak zaewidencjonować „eksport usług” za pomocą kasy fiskalnej oraz jak ująć ją w deklaracji VAT i VAT UE.Data dostępności:
Data publikacji:
Komputer w firmie - od zakupu do sprzedaży – ebook
Aneta Szwęch
Obecnie prowadzenie działalności gospodarczej bez komputera wydaje się rzeczą niemożliwą. Dlatego transakcje zakupu tych składników majątku są właściwie standardem. Zakup (nabycie) komputera nie jest jednak pozbawiony wątpliwości związanych z jego rozliczeniem. Publikacja zawiera wszystkie niezbędne odpowiedzi i rozwiązania związane nie tylko z zakupem ale także z eksploatacją i likwidacją firmowych...Data dostępności:
Data publikacji:
Techniki sprzedaży zdalnej – ebook
Roman Kawszyn Adam Szaran
„Nie da się sprzedawać zdalnie”. Tak mówili niektórzy nasi przyjaciele handlowcy, którzy przyzwyczajeni do odwiedzin i bycia u klienta stacjonarnie, w marcu 2020 roku weszli w nową rzeczywistość. „A już pozyskać nowego klienta, to jest prawie niemożliwe” . Rynek sprzedaży ciągle ewoluuje. Zmieniają się okoliczności zewnętrzne, preferencje klientów, jak również narzędzia...Data dostępności:
Data publikacji:
Jak zostać szamanem sprzedaży – ebook
Jeffrey J. Fox
Wielu handlowców zachowuje się jak zawodnicy pewnej drużyny piłkarskiej. Popisują się dryblingami w środku pola, żonglują piłką, wykonują efektowne zwody, ale wszystko to jest psu na budę, bo nie potrafią zakończyć akcji skutecznym strzałem. A przecież mecze wygrywa się strzelaniem bramek. Strzelone bramki decydują o miejscu drużyny w tabeli. Strzelone bramki decydują o wartości zawodnika. Tak jak...Data dostępności:
Data publikacji:
Zasada najniższej energii. Dlaczego nam się nie chce i jak to wykorzystać w komunikacji, zarządzaniu, marketingu i sprzedaży – ebook
Michał Słotwiński
Jak wykorzystać ludzką skłonność do unikania wysiłku i chodzenia na skróty, by lepiej komunikować się, zarządzać i sprzedawać! Choć nie zawsze to dostrzegasz, spotykasz się z nią na każdym kroku. Zasada najniższej energii to naturalna, ewolucyjna ludzka skłonność do oszczędzania energii - powód, dla którego nie robimy rzeczy, które powinniśmy robić, a kiedy już je robimy, wybieramy tę łatwiejszą drogę. Ten...Data dostępności:
Data publikacji:
10 zasad sprzedaży – ebook
Arek Klekociuk
Zadaniem handlowca, przedsiębiorcy, osoby zajmującej się sprzedażą jest pozyskiwanie klientów, budowanie relacji, motywowanie się do osiągania niesamowitych rezultatów. Sprzedaż dotyczy każdej osoby, ponieważ codziennie "Sprzedajemy Siebie" Ten krótki, ale wartościowy poradnik pokaże Ci jak stać się skutecznym "Sprzedawcą". Arek Klekociuk,praktyk sprzedaży, poświęcił lata pracy, by odkryć,...Data dostępności:
Data publikacji:
Sukces w sprzedaży i efektywność firmy – ebook
Elżbieta Rogalska
Sukces firmy zależy od kilku czynników. Kluczowe jest umiejętne rozpoznanie potrzebnych kompetencji. Przyjrzenie się swoim pracownikom i priorytetom panującym w firmie pomoże w osiągnięciu sukcesu w sprzedaży i efektywności. Zadanie sobie odpowiednich pytań, określenie potrzebnych czynników, znajomość cech osiągania sukcesu oraz trendów panujących w dziedzinie kompetencji pomoże osiągnąć efektywną...Data dostępności:
Data publikacji:
Rytuały w procesie zarządzania zespołami sprzedaży. Wydanie II – ebook
Grzegorz Radłowski
Książka łączy jakościowy opis praktyk w zarządzaniu zespołami sprzedaży z perspektywą nauk o zarządzaniu. Możemy znaleźć w niej perspektywę badacza i jego obraz rytualnego zarządzania w zarządzaniu zespołami sprzedaży, uchwyconego za pomocą długotrwałych badań metodami jakościowymi, głównie w oparciu o metodę teorii ugruntowanej stosowanej dość rzadko w badaniach nad zarządzaniem. W wyniku prowadzonych...Data dostępności:
Data publikacji: