strateg
Filtruj po kategorii
Filtruj po formacie
Filtruj po cenie
Liczba pozycji: 6
- Firmy potrzebują inżynierów, którzy nie tylko tworzą innowacje, ale również skutecznie je wdrażają - od koncepcji po realizację. Przemysł przyszłości opiera się na technologii, jednak to twarde liczby i przemyślana strategia decydują o tym, które projekty zyskają akceptację i będą mogły zostać zrealizowane. Inżynierowie wychodzący poza ramy projektowania rozumieją finanse, myślą strategicznie i potrafią...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Od dowodzącego armią nie wymaga się, aby był publicystą czy uczonym zgłębiającym tajemnice historii. Człowiek na tym stanowisku musi właściwie oceniać tendencje, dostrzegać różnice interesów oraz bieżące problemy i znać cechy liderów. Musi też znać od podszewki charaktery i uczucia, nawyki i charakterystyczne wady oraz skłonności tych, którymi dowodzi. Wojna nie jest niczym innym, jak tylko pojedynkiem...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Masz wiedzę. Teraz czas pokazać ją światu. Po przeczytaniu tej książki zrozumiesz, że silna marka to nie przypadek, tylko dobrze ułożony plan. Wszystko staje się jasne: jak mówić, do kogo i po co. Do tego AI przestaje przerażać, a zaczyna pomagać. Totalnie obowiązkowa pozycja dla każdego, kto chce działać świadomie i osiągnąć fenomenalny sukces swojej marki. Mery Piotrowska – prowadząca program...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Richard Rumelt, światowy autorytet w dziedzinie strategii i zarządzania, autor bestsellera Dobra strategia - zła strategia, pokazuje, jak rozpoznać kluczowe wyzwania firmy oraz stworzyć dynamiczną i spójną strategię. Powszechne błędy Liczne badania pokazują, że liderzy często nie rozumieją, czym właściwie jest strategia ani jak ją tworzyć, mylą też z nią cele finansowe („wzrost o 15% rocznie”)...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Ważna książka, pomagająca zrozumieć niektóre podstawowe mechanizmy zmieniające nasz świat… Rzeczowa i wnikliwa. Jim Collins, autor bestsellera Od dobrego do wielkiego Zaskakująca książka… Bezonomika otworzy wam oczy na to, czym naprawdę jest Amazon, jak działa i czym prawdopodobnie się stanie. John Huey, były redaktor naczelny „Time” i współautor, z Samem Waltonem, książki Made in America Bezonomika...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Najlepsza książka roku 2013 w kategorii "Klient, sprzedaż, marketing" w rankingu THINKTANK „Podaj dalej, czyli jak stworzyć porywającą opowieść dla marki” to fascynująca podróż do świata marek, które swoimi historiami porywają tłumy. Jednak nie same marki, ich sukcesy są tu najważniejsze. Istotne jest to jak odnalazły w sobie powołanie, odkryły swój talent. Książka nie jest poradnikiem o sztuce opowiadania....
Data dostępności:
Data publikacji:
Filtruj wyniki wyszukiwania
Filtruj po formacie
Filtruj po cenie