strategies

Liczba pozycji: 2
  • CENA NEXTO
    Marcel Duchamp (1887-1968) „naprawdę zranił wiele osób” - zauważył kiedyś Pontus Hultén. Niespodziewanie - a może właśnie dlatego - Duchamp stał się najbardziej wpływowym artystą XX wieku. Jego procedury (często wymagające ascezy) wyrażalne są w czasownikach: miniaturyzować, umykać, podróżować, stawać-się-niedostrzegalnym. Jego atrybuty - wyrażalne w rzeczownikach - to m.in.: walizka,...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 18,75 zł 25,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 14,25 zł

    Więcej

    • EPUB
    • PDF
    • MOBI
  • Leksykon konwergencji mediów – ebooki
    CENA NEXTO
    Konwergencja jest wciąż - w sposób coraz bardziej intensywny - obecna w praktyce medialnej i życiu użytkowników mediów. Niniejsza publikacja ma za zadanie zebrać i wyjaśnić najważniejsze pojęcia i terminy oraz relacje między nimi, naświetlić znaczenie powiązanych z konwergencją zagadnień, a także zilustrować (dosłownie i w przenośni) złożoną naturę konwergencji. Wyłaniające się z analizy dotychczasowych...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 10,50 zł 14,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 7,98 zł

    Więcej

    • PDF