sztuczna
- Monografia przedstawia analizę modeli generowania wartości przez firmy wykorzystujące sztuczną inteligencję w swoich produktach, usługach i zasadach prowadzenia biznesu, a także wyzwania i niezbędne kompetencje.
Data dostępności:
- Strategie zarządzania, sposoby wdrażania technologii i zasady zmian organizacyjnych niezbędnych do zbudowania firmy wykorzystującej AIWiększość organizacji zareagowało powściągliwie na sztuczną inteligencję. Pewna grupa światowej klasy firm postanowiła jednak wykorzystać jej możliwości i zrewolucjonizowała swoje procesy, strategie, kulturę, obsługę klienta i oferowane produkty. Firmy te, stanowiące...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Żyjemy w ekstremalnie ciekawych i ambitnych czasach. Jest to moment historii, w którym nigdy tak wiele rzeczy nie było na wyciągnięcie ręki. Jednocześnie żyjemy w czasach, w których nigdy tak wiele zadań nie powierzaliśmy maszynom (…). Technologie pozwalają nam współtworzyć świat, którego jesteśmy częścią, sprawiają, że odgrywamy rolę – parafrazując informatyczne terminy – administratora rzeczywistości...
Data dostępności:
- ZWYCIĘZCA W KONKURSIE "FINANCIAL TIMES" NA BIZNESOWĄ KSIĄŻKĘ ROKU 2024 AutorkaSupremacji, specjalizująca się w technologiach dziennikarka, opowiada zdumiewającą historię walki między dwiema firmami AI, OpenAI i DeepMind, opisując zmagania o to, by ich technologia została wykorzystana w dobrych celach, i przestrzega przed manowcami, na które może ją sprowadzić podległość dwóm monopolom skupiającym...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Kompleksowe opracowanie dotyczące problematyki przedsiębiorstwa i zarządzania w warunkach cyfryzacji i usieciowienia. Przedstawia aktualne trendy i procesy rynkowe podkreślając wpływ technologii, takich jak: sztuczna inteligencja, Internet Rzeczy czy blockchain w procesie ewolucji przedsiębiorstw i realizowanych przez nie procesów zarządczych. Książka odnosi się zarówno do zarządzania jako całościowego...
Data dostępności:
- Monografia poświęcona zarządzaniu procesami biznesowymi (BPM – Business Process Management) w kontekście dynamicznego rozwoju technologii informatycznych oraz sztucznej inteligencji. Łącząc perspektywę teoretyczną i praktyczną, oferuje cenne wnioski z badań i wdrożeń BPM w Polsce i na świecie. Skierowana jest do badaczy, dydaktyków, praktyków oraz entuzjastów automatyzacji procesów biznesowych. Autorzy...
Data dostępności:
- Trudno jest się oprzeć wrażeniu, że w erze cyfrowej taktyki marketingowe ulegają zmianom niemalże codziennie. Ponieważ sposoby, w jakie się komunikujemy, wciąż ewoluują, nadążenie za najnowszymi trendami w mediach społecznościowych, wideo na YouTubie, aplikacjami mobilnymi i wszystkimi innymi przejawami high-tech wydaje się iście niewykonalnym zadaniem. Jak uchronić swój produkt lub usługę przed zawieruszeniem...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Inteligentne, autonomiczne i samouczące się systemy są z jednej strony przedmiotem zaawansowanych badań, z drugiej zaczynają znajdować zastosowania w biznesie. Oparte głównie o metody tzw. nauczania ze wzmocnieniem (ang. Reinforcement Learning , RL ) są fundamentem nie tylko Przemysłu 4.0, ale też współczesnych rynków finansowych czy marketingu internetowego. Istnieje coraz więcej udanych wdrożeń...
Data dostępności:
- Celem monografii jest znalezienie odpowiedzi na pytanie: jakie są uwarunkowania stosowania sztucznej inteligencji zarówno w różnych sferach gospodarki, jak i życiu codziennym. Książka jest wynikiem głębokich interdyscyplinarnych studiów i przemyśleń autora, który dokonuje analizy prawa, orzecznictwa oraz innowacji regulacyjnych w wiodących technologicznie krajach świata. Stara się odpowiedzieć na pytanie:...
Data dostępności:
Data publikacji:
- 200 milionów ludzi na całym świecie nie może się mylić. ChatGPT to naprawdę potężne narzędzie. Zobacz jak wykorzystywać je do swoich potrzeb! Precyzyjny niczym laser, ostry jak brzytwa, zawsze gotów do spełnenia najbardziej wyrafinowanych zachcianek. Twój największy cyfrowy przyjaciel. Biblia ChatGPT poprowadzi Cię od podstaw to zaawansowanych technik sterowania sztuczną inteligencją. Ta książka to obowiązkowa...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Twój biznes pochłania każdą wolną chwilę? Czas zatrudnić pracownika, który nigdy nie śpi, nie prosi o podwyżkę i realizuje Twoje pomysły a, co najważniejsze, ma własne. Wspólnie ze sztuczną inteligencją rozwiniecie Twój mały biznes. Poradnik o tym jak korzystać ze sztucznej inteligencji z ogromem przykładów jej odpowiedzi. Twój biznes będzie prowadzony wspólnie z AI, i poradnik powstał wspólnie z AI....
Data dostępności:
Data publikacji:
- Publikacja jest kompleksowym przewodnikiem objaśniającym, jak przygotować organizację do procesu digitalizacji HR i skutecznie wdrożyć go w firmie. Autorzy przedstawiają możliwości stosowania sztucznej inteligencji przez pryzmat czterech wymiarów: ludzi, struktur, procesów i systemów. Czytelnik znajdzie w książce m.in.: zestaw narzędzi, które pomogą samodzielnie przeprowadzić audyt i przygotować...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Podręcznik dla praktyków i studentów Jak podejmować trafne decyzje marketingowe oparte na danych? Jak skutecznie analizować rynek i zachowania klientów? Jak wykorzystać sztuczną inteligencję w badaniach marketingowych? Nowe wydanie „Badań marketingowych" to kompleksowy przewodnik po metodologii badań rynkowych, dostosowany do realiów współczesnej gospodarki. Książka przedstawia kluczowe narzędzia...
Data dostępności:
- O wszystkim bez cenzury Czy Polska jest do rzeczy? To pytanie zadaje sobie naród niezależnie od opcji politycznych. Ale czy Europa jest do rzeczy? A świat? Zbyt dużo informacji z każdej strony, z każdego medium. Wielokrotnie powtarzane urastają do rangi plotki, wzbudzają niepokój, tworzą chaos. Nie sposób się połapać. Gdzie prawda, gdzie fałsz? Sztuczna inteligencja nie ułatwia selekcji, wręcz przeciwnie....
Data dostępności:
Data publikacji:
- W dobie technologicznej rewolucji, gdzie sztuczna inteligencja (AI) przekształca naszą rzeczywistość, prezentuję e-book, który stanie się kluczem do Twojego sukcesu. Odkryj, jak innowacyjna technologia, Chat GPT-4, wpływa na komunikację, zarządzanie i podejmowanie decyzji zarówno w biznesie, jak i w życiu codziennym. Nie czekaj na zmiany – bądź ich częścią. Dzięki wiedzy i narzędziom zawartym w tym...
Data dostępności:
- Publikacja pt. „Horyzonty sztucznej inteligencji a Przemysł 5.0” to zbiór artykułów poruszających szeroki zakres tematów związanych z cyfrową transformacją — od relacji uczelni z przedsiębiorstwami, przez inteligentne miasta, sztuczną inteligencję w przemyśle, po cyberbezpieczeństwo i automatyzację procesów biznesowych. W dobie dynamicznego rozwoju technologii cyfrowych, transformacja cyfrowa staje...
Data dostępności:
- Masz pomysł na produkt cyfrowy, ale nie wiesz, jak zacząć? Może brakuje Ci czasu, narzędzi lub struktury, by przejść od pomysłu do realizacji? Teraz możesz stworzyć swój produkt od podstaw w zaledwie 30 dni, krok po kroku, z pomocą ChatGPT. Przedstawiam ebook „30-dniowe wyzwanie: Jak stworzyć własny produkt cyfrowy z ChatGPT”. To praktyczny przewodnik, który pomoże Ci przejść przez cały...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Jak wykorzystać AI, by wyprzedzić konkurencję, a nie zostać przez nią zastąpionym? Generatywna sztuczna inteligencja, ta sama, która stoi za ChatGPT, może w praktyce zmieniać procesy, tworzyć lepsze produkty i uwalniać kreatywność Twojego zespołu. Z tej książki dowiesz się, jak firmy, które nie boją się odważnie korzystać z AI - liderzy swoich branż, innowatorzy, którzy chcą wyprzedzać rynek - już...
Data dostępności:
- Jak AI zmienia biznes i jego otoczenie Dowiedz się, jak wygląda obecnie wykorzystanie uczenia maszynowego i sztucznej inteligencji w zarządzaniu strategicznym, a także adaptacja tych oraz innych pojawiających się technologii przez organizacje biznesowe. Poznaj społeczną percepcję tych procesów. W dziewięciu skondensowanych i przystępnie napisanych rozdziałach znajdziesz znakomite i krytyczne wprowadzenie...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Zatrudnij AI, odzyskaj czas to praktyczny przewodnik dla właścicieli firm i menedżerów, którzy chcą wdrożyć sztuczną inteligencję w biznesie bez wielkich nakładów finansowych. Autorzy - Kamila Kierzek-Mechło i Radosław Mechło - pokazują krok po kroku, jak w polskich realiach wykorzystać AI do automatyzacji procesów, zwiększenia efektywności pracy i poprawy jakości obsługi klienta. Dzięki książce...
Data dostępności:
Data publikacji:
Dostępny w sprzedaży za:




















