technologie
Liczba pozycji: 48
Nowoczesne technologie czy tradycyjne metody? O tendencjach w krzewieniu kultury czytelniczej młodego pokolenia – ebook
Mariola Antczak Agata Walczak-Niewiadomska
Kolejny tom z serii „Nauka - Dydaktyka - Praktyka” jest poświęcony prezentacji tradycyjnych i nowoczesnych metod krzewienia kultury czytelniczej wśród dzieci i młodzieży. Refleksja naukowa nad tą tematyką została podjęta w związku ze zmieniającymi się technologiami i metodami pracy z czytelnikiem/odbiorcą usług bibliotecznych. Jak wykorzystać naturalne zainteresowanie młodych nowymi technologiami do...Data dostępności:
Data publikacji:
Informatyzacja zarządzania. Nowe technologie, informacja, wiedza, komunikacja – ebook
Opracowanie zbiorowe
Podręcznik dedykowany jest przede wszystkim środowiskom naukowym oraz instytucjom z nimi współpracującym. Niewątpliwie jednak ważne wskazówki, uwagi i inspiracje przydatne w praktycznym zarządzaniu odnajdą tu różnego rodzaju decydenci instytucji, urzędów, fundacji i stowarzyszeń, a także przedsiębiorcy i menedżerowie organizacji biznesowych. Autorzy, odnosząc się do najnowszych wyników badań, zwracają...Data dostępności:
Data publikacji:
Technologie informacyjno-komunikacyjne w wojewódzkich bibliotekach pedagogicznych w Polsce – ebook
Monika Wachowicz
Wojewódzkie biblioteki pedagogiczne to regionalne biblioteki specjalne, które odgrywają istotną rolę w upowszechnianiu technologii informacyjnokomunikacyjnych w oświacie, inspirowaniu i organizowaniu edukacji czytelniczej i medialnej, prowadzeniu działalności informacyjno-bibliograficznej, a także gromadzeniu literatury naukowej i fachowej dla nauczycieli oraz innych pracowników pedagogicznych. W...Data dostępności:
Data publikacji:
Kierunek metaverse. Jak wprowadzić technologie VR, AR i AI w twojej firmie – audiobook
Andrzej Horoch
Pozycja obowiązkowa na półce każdej innowatorki i każdego innowatora. Zebrana w jednej książce niezbędna wiedza o potencjale metaverse napisana prostym językiem, pełnym humoru i dystansu. Przedsiębiorca, ekspert i wieloletni praktyk wdrażania innowacji VR, AR, AI inspiruje, obnaża mity i podaje fakty poparte doświadczeniem z realizacji projektów w dużych firmach. Andrzej Horoch odpowie na najważniejsze...Data dostępności:
Data publikacji:
Technologie cyfrowe w obiektach hotelarskich. Wizerunek-Relacje-Komunikacja – ebook
Jadwiga Berbeka Krzysztof Borodako Krzysztof Lipecki Michał Rudnicki
Na przełomie XX i XXI wieku wzrasta popularność sprzedaży przy wykorzystaniu nowej grupy pośredników na rynku turystycznym - internetowych biur podróży, które umożliwiały konsumentom porównanie cen oraz możliwość zakupu wielu obiektów w jednym miejscu. Rozwinęły się ponadto serwisy społecznościowe, które stały się istotnym sposobem komunikacji marketingowej. Z tego względu wybór problematyki uważam...Data dostępności:
Data publikacji:
Sprzedaż wirtualna, zyski realne. Jak wykorzystywać technologie do skutecznej komunikacji z nabywcami – audiobook
Jeb Blount
Do niedawna wirtualny świat stanowił tylko jeden z kilku dostępnych kanałów sprzedaży. Można się było nim posługiwać, ale nie był to warunek konieczny sukcesu. Tymczasem dziś, w czasie pandemii, to najbardziej niezawodny, a czasami wręcz jedyny sposób komunikacji i sprzedaży. Trzeba też oswoić się z tym, że wirtualne kanały komunikacji pozostaną normą również w przyszłości. Niestety, większość sprzedawców,...Data dostępności:
Data publikacji:
ITwiz Raport – e-wydanie – 4/2019
Data dostępności:
Data publikacji:
Raport ITwiz Best100 – e-wydanie – 1/2020
Data dostępności:
Data publikacji:
MIT Sloan Management Review Polska – eprasa – 2/2024
„MIT Sloan Management Review Polska” to magazyn wydawany na licencji Massachusetts Institute of Technology, uznawanej w aktualnych rankingach za najlepszą uczelnię na świecie. Łącząc nasz magazyn z wydawanym dawniej „ICAN Management Review” rozszerzymy jego biznesowo-technologiczny charakter o materiały przygotowywane z polskimi ekspertami i badania z polskiego rynku. W ten...Data dostępności:
Data publikacji:
ITwiz – e-wydanie – 1/2024
Magazyn ITwiz tworzony jest przez doświadczonych dziennikarzy i najlepszych specjalistów w swoich dziedzinach . Dzięki temu jest silnym merytorycznie pismem eksperckim. Piszemy o IT zwracając uwagę na biznesowe aspekty technologii i opisywanych projektów. Informujemy, pokazujemy rozwiązania problemów, podsuwamy pomysły . Pomagamy dzisiejszym liderom IT w szybko zmieniającym się krajobrazie technologicznym...Data dostępności:
Data publikacji: