Wpisz kod
Wyszukiwarka
Koszyk jest pusty.

technologie

Liczba pozycji: 153
  • Inżynieria i technologie produkcji. Wydanie zmienione i poszerzone – ebook
    CENA NEXTO

    Inżynieria i technologie produkcji. Wydanie zmienione i poszerzone – ebook

    Wiktor Kubiński  

    Książka jest uaktualnioną i rozszerzoną wersją publikacji z roku 2008, będącej opracowaniem dotyczącym tematyki wprowadzenia do techniki, stanowiącej kontynuację monografii pt. "Wprowadzenie do techniki. Rola i miejsce techniki w gospodarce oraz życiu społecznym" (Wydawnictwa AGH, Kraków 2006).

    Data dostępności:

    Cena: 31,50 zł 35,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 35,00 zł

    Więcej

    • PDF
  • Nowe technologie na rynku nieruchomości - w poszukiwaniu zrównoważonego rozwoju – ebook

    Piotr Bartkowiak   Anna Górska   Maciej Koszel   Anna Mazurczak   Łukasz Strączkowski   Grzegorz Kinelski  

    Monografia podejmuje aktualną i istotną tematykę wykorzystania nowoczesnych technologii, w tym innowacyjnych produktów technologicznych i biznesowych w działalności podmiotów aktywnych na rynku nieruchomości mieszkaniowych, głównie na rynku pierwotnym. Jest to słabo rozpoznany do tej pory obszar badawczy wykorzystujący innowacyjne technologie z grupy PropTech, które oddziałują na zrównoważony rozwój...

    Data dostępności:

    Cena: Produkt bezpłatny

    Więcej

    • PDF
  • Technologie informacyjne i komunikacyjne jako moderator procesów podejmowania decyzji zakupowych przez konsumentów – ebook
    CENA NEXTO

    Technologie informacyjne i komunikacyjne jako moderator procesów podejmowania decyzji zakupowych przez konsumentów – ebook

    Radosław Mącik  

    Niniejsza publikacja jest udaną próbą pogłębionego studium nad zachowaniami konsumentów przed, w trakcie i po dokonaniu zakupów w internecie. Temat, choć znany, przybiera w pracy autora zupełnie nowy wymiar dzięki szerokim i longitudialnym badaniom własnym, które znajdują swoje odzwierciedlenie w unikalnym na tle polskiej literatury przedmiotu podejściu modelowym.

    Data dostępności:

    Cena: 34,20 zł 38,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 38,00 zł

    Więcej

    • PDF
  • Nowe media i technologie w komunikacji marketingowej - wybrane obszary zastosowań – ebook
    CENA NEXTO

    Nowe media i technologie w komunikacji marketingowej - wybrane obszary zastosowań – ebook

    Dostosowanie koncepcji marketingu do nowych trendów i etapów rozwoju technologicznego generuje konieczność stosowania coraz to nowych praktyk marketingowych lub modyfikację dotychczasowych. Dynamika tych zjawisk rodzi potrzebę ciągłego rozpoznawania zmian wynikających z postępującej wirtualizacji życia społeczno-gospodarczego i identyfikowania obszarów zastosowań nowych mediów w działaniach podejmowanych...

    Data dostępności:

    Cena: 8,10 zł 9,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 9,00 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO

    Technologie informacyjne i komunikacyjne na rynku turystycznym – ebook

    Jadwiga Berbeka   Krzysztof Borodako  

    Nowoczesne technologie informacyjno-komunikacyjne radykalnie zmieniają sposób funkcjonowania rynków, w szczególności rynku turystycznego. Dlatego konieczne jest śledzenie zmian i ich opis w literaturze. Stało się to główną przesłanką przygotowania niniejszej książki przez pracowników Katedry Turystyki Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie. W publikacji przedstawiono szeroki opis technologii informacyjnych...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 71,10 zł 79,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 71,10 zł

    Więcej

    • PDF
  • Nowe media i technologie w komunikacji marketingowej - wyzwania w dobie pandemii COVID-19 – ebook
    CENA NEXTO

    Nowe media i technologie w komunikacji marketingowej - wyzwania w dobie pandemii COVID-19 – ebook

    Celem publikacji jest prezentacja wybranych zagadnień dotyczących wykorzystania nowych technologii i nowych mediów w komunikacji marketingowej w kontekście pandemii COVID-19. W rozważaniach poruszono kwestie: – content marketingu jako narzędzia budowania zaufania w relacjach inbound marketingowych; – zapotrzebowania na rynku pracy w Polsce na stanowiska związane z mediami społecznościowymi oraz zmian...

    Data dostępności:

    Cena: 13,50 zł 15,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 15,00 zł

    Więcej

    • PDF
  • Nowe media i technologie w komunikacji marketingowej - wybrane aspekty – ebook

    Nowe media i technologie w komunikacji marketingowej - wybrane aspekty – ebook

    Niniejsza publikacja stanowi wielopłaszczyznowe opracowanie wpisujące się w dyskusję na temat współczesnych zagadnień dotyczących sfery komunikacji marketingowej. W centrum uwagi Autorów – studentów i doktorantów reprezentujących różne krajowe ośrodki akademickie − znalazły się takie kwestie, jak: wykorzystanie kodów QR w promowaniu dziedzictwa kulturowego, reklama w grach wideo, wybrane aspekty dostępności...

    Data dostępności:

    Cena: Produkt bezpłatny

    Więcej

    • PDF
  • Nowe media i technologie w komunikacji marketingowej - wybrane obszary aplikacji – ebook

    Nowe media i technologie w komunikacji marketingowej - wybrane obszary aplikacji – ebook

    Celem niniejszej monografii, stanowiącej pokłosie IX edycji konferencji „Nowe media i technologie komunikacji marketingowej” zorganizowanej na Uniwersytecie Ekonomicznym w Katowicach, jest prezentacja wybranych zagadnień dotyczących wykorzystania nowych technologii i nowych mediów w komunikacji marketingowej. W centrum uwagi Autorów – studentów i doktorantów reprezentujących różne krajowe ośrodki akademickie...

    Data dostępności:

    Cena: Produkt bezpłatny

    Więcej

    • PDF
  • Technologie informatyczne w zarządzaniu kapitałem ludzkim w organizacji – ebook
    CENA NEXTO

    Technologie informatyczne w zarządzaniu kapitałem ludzkim w organizacji – ebook

    Publikacja składa się z pięciu rozdziałów. Rozdział pierwszy ma charakter wprowadzający w zagadnienia zarządzania kapitałem ludzkim w organizacji oraz aktualnych relacji pomiędzy nim a technologiami informatycznymi. Kolejne rozdziały mają podobną strukturę: rozpoczynają się od charakterystyki wybranej technologii, gdzie wskazano na najistotniejsze z punktu widzenia zastosowań w obszarze ZKL cechy danej...

    Data dostępności:

    Cena: 12,60 zł 14,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 14,00 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO

    Nowoczesne technologie - szansa czy zagrożenie dla funkcjonowania przedsiębiorców w obrocie prawnym i postępowaniach sądowych – ebook

    Andrzej Kidyba   Adam Olejniczak  

    Książka jako pierwsza publikacja na rynku podejmuje temat wykorzystania nowych technologii w funkcjonowaniu spółek handlowych. Autorzy poddają pogłębionej analizie znaczenie rozwoju nowych technologii dla współczesnego systemu prawnego, w tym kształtu regulacji prawnych i funkcjonowania wymiaru sprawiedliwości. Najbardziej zauważalne jest oddziaływanie nie tylko w obszarze prawa materialnego,...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 129,60 zł 144,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 144,00 zł

    Więcej

    • PDF
Liczba pozycji: 153

 Dodałeś produkt do koszyka zamknij X

<WRÓĆ DO ZAKUPÓWPRZEJDŹ DO KOSZYKA