telewizja

Liczba pozycji: 11
  • Telewizja na pograniczach – ebook
    CENA NEXTO
    Celem autorki było uchwycenie mechanizmów pluralizacji medialnej przestrzeni publicznej w skali globalnej, regionalnej oraz lokalnej. Proponowana Czytelnikowi książka śledzi i analizuje strategie przenikania do głównego nurtu medialnych reprezentacji, które nie tylko ukazują Innego, ale także stanowią jego samodzielny i niezależnie kształtowany głos. W cyklu analiz prowadzonych w paradygmacie medioznawczym...

    Data dostępności:

    Cena: 35,91 zł 39,90 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 29,92 zł

    Więcej

    • PDF
  • PBS Amerykańska telewizja publiczna – ebook
    CENA NEXTO
    Amerykańska telewizja publiczna (Public Broadcasting Service, PBS) stanowi dla europejskiego badacza komunikowania swoiste curiosum, fenomen bardzo odległy od przyjętych na Starym Kontynencie schematów funkcjonowania instytucji medialnych. Model amerykański – w niemal wszystkich istotnych elementach odmienny od swych europejskich odpowiedników, a dzielący z nimi jedynie kontrowersje polityczne, jakie...

    Data dostępności:

    Cena: 35,91 zł 39,90 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 29,92 zł

    Więcej

    • PDF
  • Zachowania mimetyczne kobiet pod wpływem telewizji i doświadczeń codzienności: Studium socjopedagogiczne – ebook
    CENA NEXTO
              Publikacja koncentruje się na zachowaniach mimetycznych kobiet. Głównym celem badań przeprowadzonych przez autorkę było uchwycenie zacierającej się rzeczywistości wśród badanych kobiet. Dowodzi ona, że obecnie mass media mają ogromne znaczenie w kształtowaniu obrazu rzeczywistości, w tworzeniu ogólnie przyjętych norm i zasad. Szczególnie skutecznym medium jest telewizja ze względu na dynamiczne...

    Data dostępności:

    Cena: 34,20 zł 38,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 28,50 zł

    Więcej

    • PDF
  • Książka w przystępny sposób ukazuje genologiczną zawartość polskiej telewizji ze szczególnym uwzględnieniem warstw tematycznych i ogólnotematycznych wiodących stacji telewizyjnych – TVP, Polsat i TVN. Podjęte rozważania udzielają nie tylko odpowiedzi na pytania o to, jakim wachlarzem gatunków posługuje się współczesna telewizja, jak różni się zestaw kanonicznych modeli reprezentujących telewizję XXI...

    Data dostępności:

    Cena: Produkt bezpłatny

    Więcej

    • PDF
  • Nowe supermedium Współczesne oblicza telewizji i scenariusze przyszłości – ebook
    CENA NEXTO
    Publikacja jest swoistym kompendium wiedzy o świecie mediów. W przejrzysty sposób opowiada o rynku, jego transformacji do świata internetu i wyzwaniach, z jakimi musimy mierzyć się w erze rewolucji cyfrowej. „ Nowe Supermedium” to przekrojowa lekcja historii i predykcja przyszłości telewizji napisana z każdej perspektywy – praktyka, eksperta oraz naukowca. Czytelnik odkrywa, jak telewizja ewoluuje...

    Data dostępności:

    Cena: 29,70 zł 33,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 24,75 zł

    Więcej

    • PDF
  • Polski system medialny. Szkice do portretu – ebook
    CENA NEXTO
    W publikacji przeanalizowano wybrane aspekty funkcjonowania polskiego systemu medialnego. Ramy chronologiczne opracowania obejmują lata 2013-2023. Skoncentrowano uwagę na zjawiskach, które były najbardziej istotne dla ewolucji całego systemu: współzależności pomiędzy systemem politycznym i systemem medialnym; wpływie pandemii na komunikację społeczną i dziennikarstwo; atrofii klasycznej drukowanej...

    Data dostępności:

    Cena: 22,68 zł 25,20 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 18,90 zł

    Więcej

    • PDF
  • Współczesna psychologia mediów: Nowe problemy i perspektywy badawcze – ebook
    CENA NEXTO
    Nie potrzebujemy już tylko dostępu do informacji i wiedzy, nowe media i technologie przestały nam służyć jedynie do komunikowania się z innymi, lecz stały się ważnym elementem naszego życiowego doświadczenia, którego istotą jest stworzenie silnej, emocjonalnej więzi człowieka z różnymi produktami kultury masowej, w tym przekazami medialnymi czy urządzeniami. […] Proponujemy Czytelnikom refleksję nad...

    Data dostępności:

    Cena: 31,50 zł 35,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 26,25 zł

    Więcej

    • EPUB
    • PDF
    • MOBI
  • CENA NEXTO
    „No to Frugo”, „Żubr występuje w puszczy”, „Zawsze Coca-Cola” czy „Nike. Just do it!” to klasyczne już przykłady copywriterskich złotych strzałów. Chciałbyś tworzyć podobnie chwytliwe i błyskotliwe hasła reklamowe? Chcesz być mistrzem perswazyjnych tekstów, które przełożą się na konkretne efekty sprzedażowe? Pragniesz tworzyć komunikaty, którym nie oprze...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 30,51 zł 33,90 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 24,75 zł

    Więcej

    Ocena: 1 (1 oceniający) Opinie o produkcie
    • EPUB
    • MOBI
  • Zanim pojawił się Always. Reklama w Telewizji Polskiej w latach 1957-1989 – ebook
    CENA NEXTO
    Celem publikacji jest ukazanie działalności reklamowej Telewizji Polskiej w latach PRL. Politycznie były to czasy trudne dla reklamy, ponieważ socjalizm wykluczał konkurencję we wszystkich sektorach gospodarki (przemysł, usługi, handel), a konkurencja jest podstawą i siłą napędową reklamy. Ponadto hegemonia własności państwowej w przemyśle i handlu oraz centralne planowanie produkcji i zbytu również...

    Data dostępności:

    Cena: 17,01 zł 18,90 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 14,18 zł

    Więcej

    • PDF
  • Jak żyć? Poradnikowe funkcje periodycznych mediów adresowanych do kobiet w Polsce w XXI wieku – ebook
    CENA NEXTO
    Problematyka podjęta przez Autorkę […] wydaje się niezwykle ważna we współczesnej kulturze konwergencji, w której przecinają się media, kanały dystrybucji i produkcji treści, a więc także i ich konsumenci, producenci i prosumenci. Relatywnie łatwy dostęp do mediów społecznościowych oraz ogromna oferta mediów tradycyjnych […] sprawiają, że wzrasta liczba osób, które korzystają z tzw. poradnictwa medialnego....

    Data dostępności:

    Cena: 44,10 zł 49,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 36,75 zł

    Więcej

    • PDF
  • Rasa, Tożsamość, Performans: Rasowość i jej konstrukcje w kulturze Stanów Zjednoczonych – ebook
    CENA NEXTO
    Monografia ta podejmuje zagadnienia związane z tożsamością rasową oraz hegemonią „białości”, będące w centrum dyskursu publicznego w Stanach Zjednoczonych. Autor przedstawia i analizuje nie zawsze wystarczająco dostrzegany wymiar rasy, jakim jest jej performatywność. Skupienie się na performatywnym aspekcie rasy nie oznacza pominięcia czy relatywizacji jej społecznych i kulturowych znaczeń ani niepamięci...

    Data dostępności:

    Cena: 44,10 zł 49,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 36,75 zł

    Więcej

    • EPUB
    • PDF
    • MOBI