the firm
Filtruj po kategorii
Filtruj po formacie
Filtruj po cenie
Liczba pozycji: 2
- edited by Aleksandra Jarosz and Aleksandra Jaworowicz-Zimny in collaboration with Karli Shimizu “Japan is a country with no minorities.” “Japanese society is the most homogenous in the world.” “Japan is the most religiously tolerant country in the world.” “The Japanese are always subservient and polite.” “The Japanese have no sense of humor.” Are these fiction or reality? We cannot guarantee you any...
Data dostępności:
- Autorka porusza zagadnienia dotyczące źródeł etykiety biznesu i jej współzależności z zasadami protokołu dyplomatycznego, kultury korporacyjnej i etykiety towarzyskiej w Polsce. Szczegółowo omawia zasady etykiety w sytuacjach służbowych i prezentuje problemy, z jakimi spotykają się na co dzień pracownicy polskich firm i urzędów. Obszernie opisuje konkretne zachowania wynikające z zasad etykiety biznesu...
Data dostępności:
Filtruj wyniki wyszukiwania
Filtruj po formacie
Filtruj po cenie


