w sieci
Liczba pozycji: 246
Twoja firma w sieci – ebook
Agnieszka Kaźmierczak
„Twoja firma w sieci” to kompendium wiedzy dla początkujących przedsiębiorców, twórców oraz wszystkich osób, które chciałyby zacząć pokazywać swoje produkty/usługi w sieci… ale nie wiedzą JAK. Od czego zacząć, jaką platformę wybrać, co pokazywać i gdzie? Czytelnicy poznają przydatne narzędzia oraz aplikacje ułatwiające i przyspieszające pracę, zyskają pomysły na publikacje, zadbają o swoje social media,...Data dostępności:
Data publikacji:
Sieci w zarządzaniu strategicznym – ebook
Wojciech Czakon
Sieci w zarządzaniu są fascynującym obszarem badań wielu dyscyplin nauki, m.in. socjologii, informatyki, medycyny i nauk ekonomicznych. Ten wdzięczny, choć nadal słabo rozpoznany w zarządzaniu strategicznym obszar dociekań wykształca jednak powoli spójne założenia poznawcze i własne metody badań. Książka przedstawia strukturę wiedzy o sieciach w zarządzaniu strategicznym, swoisty krajobraz widziany...Data dostępności:
Data publikacji:
Pozycjonowanie zdjęć w sieci – ebook
Agnieszka Kaźmierczak
Jak poprawnie przygotować zdjęcia do publikacji w Internecie? Jak realnie wpłynąć na wyniki wyszukiwania? Jak trafiać do Google Grafika? Jak za pomocą zdjęć promować swój biznes? Poznaj kilka praktycznych sztuczek, które realnie wpłyną na twoje wyniki wyszukiwania w sieci, a co za tym idzie, zwiększą twoją popularność i widoczność w Internecie.Data dostępności:
Data publikacji:
Studium efektywności przedsiębiorstwa w sieci. Perspektywa renty sieciowej – ebook
W formie ogólnej celem niniejszej monografii jest prezentacja wyników pogłębionego studium objaśniającego proces tworzenia wartości w sieci i umożliwiającego zastosowanie tych wyników w praktyce podejmowania decyzji gospodarczych. Aby cel ten osiągnąć, przyjęto dwa kluczowe założenia. Pierwsze z nich, o charakterze ogólnej dyrektywy metodycznej, zawiera się w stwierdzeniu multiparadygmatyczności zarządzania...Data dostępności:
Samouczące się sztuczne sieci neuronowe w grupowaniu i klasyfikacji danych. Teoria i zastosowania w ekonomii – ebook
Kamila Migdał Najman Krzysztof Najman
Prezentowana książka składa się z dwóch zasadniczych części. Część pierwsza ma charakter teoretyczny. Omawia genezę, rozwój, podstawy empiryczne i teoretyczne procesu klasyfikacji i grupowania danych. Jest pełna faktów, anegdot i własnych przemyśleń autorów. Część druga książki jest poświęcona szerokim badaniom teoretycznym, symulacyjnym i empirycznym nad własnościami samouczących się sieci neuronowych...Data dostępności:
Apteki reklamują się w sieci – ebook
Infor Biznes
Apteki reklamują się w sieci. Nadzór farmaceutyczny zapowiada kontrole. Nadzór farmaceutyczny przypuszcza szturm na portale społecznościowe, przede wszystkim na Facebooka. Inspektorzy farmaceutyczni sprawdzą, czy w sieci przedsiębiorcy łamią zakaz reklamy aptek, wprowadzony art. 94a ustawy - Prawo farmaceutyczne. Ten budzący kontrowersje przepis całkowicie zabronił aptekom reklamowania się i informowania...Data dostępności:
Data publikacji:
Upowszechnianie transferu technologii w sieci innowacji – ebook
Zofia Gródek-Szostak
Transfer technologii realizowany przez sieci innowacji jest zjawiskiem, które na stałe wpisało się w krajobraz relacji międzyorganizacyjnych. Jego upowszechnianie służące osiąganiu celów biznesowych przez wszystkich uczestników, a także przyciąganie nowych, należy postrzegać jako strategiczne wyzwanie stojące przed zarządzającymi sieciami transferu. Szczególną rolę w rozwijaniu transferu technologii...Data dostępności:
Data publikacji:
Relacje sieci handlu detalicznego z klientami i dostawcami na tle uwarunkowań globalnych i lokalnych – ebook
Katarzyna Bilińska-Reformat
W pracy wyróżniono dwie części: teoretyczną oraz empiryczną (chociaż podział ten jest nieostry). Rozdziały pierwszy i drugi mają charakter teoretyczny (i opisowy), zaś rozdziały trzeci i czwarty mają charakter empiryczny. W rozdziale pierwszym zaprezentowano podstawowe pojęcia związane z relacjami podmiotów gospodarujących, a w drugim skupiono się na zagadnieniach związanych z sieciami handlu detalicznego...Data dostępności:
Sieci networkowe w Polsce, które jeszcze nie powstały, a powinny! – ebook
Anita Zielke
Sieć networkowa, czyli sieć kontaktów, aktywnych osób skupiających się wokół danej marki. Znalezienie miłośników nie jest trudne, a jeśli zaangażują oni swoje środki finansowe w rozwój przedsięwzięcia, to sukces murowany. Muszą rzecz jasna osiągać pewne korzyści miesięczne z tytuły zaangażowania i poszukiwania nowych popleczników… Ponieważ zakupy robi się co miesiąc, zarobki czyli ten dochód pasywny...Data dostępności:
Data publikacji:
Hejt w sieci Kiedy portal odpowiada za komentarze internautów – ebook
Patryk Słowik
To, kiedy i w jakim zakresie właściciel portalu odpowiada za komentarze na nim umieszczane, jest jednym z najgorętszych tematów w orzecznictwie. 2 lutego 2016 r. zapadł istotny wyrok Europejskiego Trybunału Praw Człowieka (sygn. 22947/13). Z uzasadnienia wynika, że serwis internetowy co do zasady nie ponosi odpowiedzialności za komentarze internautów, ale każdą sprawę, gdzie na jednej szali znajduje...Data dostępności:
Data publikacji: