wdrozyc
Liczba pozycji: 101
Zarabiaj więcej pieniędzy – audiobook
Brian Tracy
Co sprawia, że dana osoba zdobywa majątek? Być może to kwestia szczęścia, może zadecydowała o tym inteligencja, być może kluczem było najlepsze wykształcenie, a może po prostu chodzi o relacje z właściwymi ludźmi. Z drugiej strony każdy z nas zna kogoś, kto z pewnością zasługuje na duże pieniądze, a ich nie posiada. Prawdziwych bogaczy jest niewielu. A tych, którzy samodzielnie, wyłącznie własnym wysiłkiem,...Data dostępności:
Data publikacji:
Compliance w spółkach publicznych. Praktyczny przewodnik – ebook
Agnieszka Nalazek Alicja Piskorz-Szpytka
W publikacji przedstawiono praktyczne aspekty związane z utworzeniem i utrzymywaniem skutecznych rozwiązań i środków stosowanych przez spółki publiczne. Ma to na celu zapewnienie zgodności ich działania w zakresie realizacji wymagań wynikających zarówno z przepisów prawa, jak i norm społecznych oraz etycznych, regulacji i standardów postępowania, które dobrowolnie przyjmują do stosowania. Sformalizowany...Data dostępności:
Data publikacji:
Strategia Umami. Jak połączyć biznes z projektowaniem doświadczeń i wyróżnić się na rynku – ebook
Aga Szóstek
Jeżeli chcesz wyróżnić się na rynku, potrzebujesz strategii doświadczeń. Dlaczego? Możesz nie zdawać sobie z tego sprawy, ale twoi klienci nie kupują od ciebie produktów czy usług - oni kupują doświadczenia. Co więcej, w najbliższych latach doświadczenia staną się fundamentem tworzenia wyjątkowej wartości rynkowej i głównym źródłem przewagi strategicznej. Jak to zrobić? Musisz zbudować potężną, ale...Data dostępności:
Data publikacji:
Digital HR. Czy AI to nasza przyszłość? – ebook
Joanna Liksza Michał Chodkowski Tomasz Karniewicz
Publikacja jest kompleksowym przewodnikiem objaśniającym, jak przygotować organizację do procesu digitalizacji HR i skutecznie wdrożyć go w firmie. Autorzy przedstawiają możliwości stosowania sztucznej inteligencji przez pryzmat czterech wymiarów: ludzi, struktur, procesów i systemów. Czytelnik znajdzie w książce m.in.: zestaw narzędzi, które pomogą samodzielnie przeprowadzić audyt i przygotować...Data dostępności:
Data publikacji:
Fuzje i przejęcia jako interakcja podmiotu nabywającego i nabywanego. Podstawy rozwoju przez fuzje i przejęcia – ebook
Andrzej Szypko
"Fuzje i przejęcia jako interakcja podmiotu nabywającego i nabywanego. Podstawy rozwoju przez fuzje i przejęcia" to kompendium wiedzy na temat transakcji M&A. Zgodnie z tytułem tematem publikacji są fuzje i przejęcia przedsiębiorstw opisane z punktu widzenia dwóch stron transakcji. Andrzej Szypko w zwartym tekście przedstawia czytelnikowi ogrom wiedzy na rzeczony temat. Zaczynając od wprowadzających...Data dostępności:
Data publikacji:
Porozmawiajmy o inflacji – ebook
Stephen D. King
Czym właściwie jest inflacja? Co do niej doprowadziło? Czy możemy jej jakoś zaradzić? Nareszcie powstała książka, w której autor rzeczowo opisuje dzisiejszą sytuację ekonomiczną. Stephen D. King, znany analityk i jeden z pierwszych ekonomistów, którzy ostrzegali przed nawrotem inflacji, omawia najważniejsze zagadnienia związane z tym zjawiskiem. Umieszcza je w perspektywie historycznej i uczy, jak...Data dostępności:
Data publikacji:
Jak pokonać stres – ebook
Joy Langley
"Wszyscy odbieramy dobre i złe bodźce. Odpowiadamy na nie mniejszą lub większą reakcją stresową. Organizm próbuje w ten sposób zidentyfikować zagrożenie. Choć jest to zupełnie naturalny mechanizm, to pozostawiony bez kontroli może prowadzić do poczucia przytłoczenia i wypalenia. Dlatego warto wdrożyć taki sposób zarządzania stresem, żeby nie tylko nie szkodził, lecz także przynosił korzyści. Dzięki...Data dostępności:
Data publikacji:
Biblia content marketingu – audiobook
Dariusz Puzyrkiewicz
Na początku jest... wcale nie słowo. Na początku powinien być CEL Są dwa rodzaje działań w marketingu. Pierwszy ma charakter doraźny, przypadkowy ― jest potrzeba, jest poszukiwanie pomysłu, jak na nią odpowiedzieć, jest kampania, są hasła, reklamy, budżet, mierzenie efektów i uspokojenie. Aż do następnej potrzeby. Drugi rodzaj to działania celowe. Nim rozpoczniemy jakiekolwiek kampanie promocyjne,...Data dostępności:
Data publikacji:
Przechytrzyć śmierć. Tom 2 – ebook
Marek Wyszomirski-Werbart
Trwa II wojna światowa. Freda List i jej przyjaciółka Dzidzia do niedawna wykonywały na rzecz aliantów agenturalne zadania o charakterze amatorskim i spontanicznym. Poprzednie brawurowe akcje młodych agentek sprawiły jednak, że brytyjski wywiad zainteresował się dzielnymi dziewczętami i postanowił wdrożyć je do w pełni profesjonalnej pracy. Już wkrótce Freda stanie się znana w brytyjskiej tajnej agencji...Data dostępności:
Data publikacji:
Survival dla niewidzialnych – audiobook
Zbigniew Wolski
Czy wiesz, jak przygotować się na najgorsze? Lubimy myśleć o sobie, że jesteśmy panami swojego losu. A przecież to nieprawda! W obliczu klęski żywiołowej, zagrożenia nuklearnego lub wojny życie nasze i naszych bliskich z dnia na dzień może stać się zagrożone. Co wtedy? Jak przygotować się na najgorsze? Jak powinniśmy się zachować i jak zadbać o swoje przetrwanie w czasach, gdy człowiek człowiekowi...Data dostępności:
Data publikacji: