wideo
- Wideo należy do najmłodszych mediów używanych obecnie w twórczości artystycznej, a zarazem jest jednym z najważniejszych jej paradygmatów, w największym stopniu wpływającym na współczesne oblicze sztuki. W swej – trwającej niewiele ponad połowę stulecia – historii wideo przeszło znaczącą ewolucję, przeobrażając się z instrumentarium twórczych eksperymentów w polu medium elektronicznego i radykalnych...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Dlaczego dobry horror straszy a zły wywołuje salwy śmiechu? Książka „Czynniki Strachu w Grach Wideo” odpowiada na to i wiele innych pytań z zakresu psychologii horroru. Pokazuje jakie czynniki wpływają pozytywnie na jakość gry wideo a które skutecznie niszczą doznania i odczucia gracza. Jest to poradnik obowiązkowy dla twórców gier oraz zbiór ciekawostek dla graczy, chcących spojrzeć od kuchni na ich...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Praca Piotra Kubińskiego Gry wideo - zarys poetyki będzie ważna i interesująca nie tylko dla badaczy gier komputerowych, będzie wielce pouczająca dla badaczy kultury współczesnej. (…) Rozważania i analizy autora na temat emersji jako konstytutywnego składnika gier wideo w pełni mnie przekonują. prof. dr hab. Maryla Hopfinger Zabiegom immersyjnym i emersyjnym, którymi posługują się twórcy...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Fenomenolog Roman Ingarden zwrócił uwagę na osobliwy fakt: chociaż istnienie dzieł literackich wydaje się nam naturalne jak powietrze, to zapytani, czym one są, nie potrafimy udzielić trafnej odpowiedzi. Współcześnie w podobnym tonie można zapytać o gry wideo. Czym są i jakie miejsce zajmują w rzeczywistości? Czym różni się gra wideo od dzieła sztuki i tabliczki czekolady? To tylko niektóre z pytań...
Data dostępności:
Data publikacji:
- W okresie transformacji kasety wideo zawładnęły wyobraźnią Polaków. Podczas gdy pozbawione państwowego mecenatu kina pustoszały lub były przerabiane na sklepy i magazyny, wideo przeżywało prawdziwy rozkwit - Polacy masowo kupowali magnetowidy, wypożyczalnie VHS powstawały na każdym rogu, a zakładane przez sprawnych przedsiębiorców firmy dystrybucyjne oferowały setki nowych filmów miesięcznie. W ciągu...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Książka stanowi wieloaspektowe studium intermedialnych i transmedialnych relacji między dynamicznie rozwijającymi się grami cyfrowymi oraz filmem. Autorka, przywołując bogaty materiał egzemplifikacyjny, dowodzi, że w konsekwencji oddziaływania na siebie obu mediów dochodzi do ich ewolucji oraz nieustannych przetworzeń w obszarze poetyk, struktur i systemów medialnych. Analiza różnorodnych gier cyfrowych...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Poradnik do gry Lego Przygoda gra wideo jest zbiorem informacji umożliwiających osiągnięcie stuprocentowego ukończenia gry. Wskazana została lokalizacja wszystkich stron instukcji , gaci oraz czerwonych klocków oraz złotych , opatrzona licznymi ilustracjami i szczegółowym opisem. Pozycja Lego Przygoda gra wideo ukazuje zabawną historię Emmeta i jego towarzyszy, którzy próbują uratować świat stworzony...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Możesz nagrywać, przerabiać dowolną muzykę, którą masz w komputerze, ucinać ją w dowolny sposób, zwiększać i zmniejszać głośność w nagraniu i w końcu zapisać ją w formacie mp3. Jakość nagrań w audio będzie bardzo wysokiej jakości nie będzie to żadne mono. Można nagrywać muzykę z teledysków z Internetu np.: Youtube w mp3. Możesz przerabiać dowolną muzykę na dzwonki do telefonu z wybranego kawałka mp3....
Data dostępności:
Data publikacji:
- Autor bestselleru Krew, pot i piksele powraca z kolejną dogłębną, zakulisową analizą branży gier wideo. Opowiada, jak upadały najgłośniejsze studia ostatniej dekady, snując opowieści - te triumfalne i te tragiczne - o tym, co stało się potem. Przemysł gier jest zarówno prestiżowy, jak i nieprzewidywalny. Opierając się na licznych wywiadach z producentami przełomowych gier, takich jak BioShock Infinite,...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Jeśli twoje dziecko spędza zbyt dużo czasu na graniu, a temat gier prowadzi do napięć w waszym domu, ta książka jest dla ciebie. Wielu rodziców czuje się zagubionych w świecie gier, który wciąga nasze dzieci. Próbujemy zrozumieć ich fascynację nimi, ale często jest to dla nas zupełnie obcy teren. Obawiamy się negatywnych skutków godzin spędzanych przez naszych synów i córki z konsolą. Nie bardzo...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Robert, wielbiciel filmów grozy, marzy o tym by dać solidną nauczkę swoim szkolnym oprawcom. Pewnego dnia w jego ręce trafia kaseta wideo z filmem „FEAR”, której obejrzenie sprowadza na widza zabójcze koszmary senne. Niespodziewanie chłopak otrzymuje szansę na zrealizowanie swego planu zemsty. Za sprawą magicznego rytuału aktywuje klątwę koszmarnych snów, które dosięgną nie tylko jego wrogów, ale też...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Wideo buduje wizerunek marki, wzmacnia jej rozpoznawalność i angażuje odbiorców, czyli potencjalnych i obecnych klientów, co w konsekwencji prowadzi do wzrostu sprzedaży. Materiały wideo są również premiowane przez serwisy społecznościowe, zwłaszcza przez Facebook'a, dzięki czemu marki mogą bezpłatnie dotrzeć do większej liczby odbiorców. Warto również pamiętać, że: - W Polsce smartfon posiada więcej...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Autor podejmuje się niezwykle trudnego zadania, jakim jest możliwie jak najszersze zaprezentowanie nie tylko gier wideo i konstytuującej się wokół nich kultury, lecz także tego, co sam nazywa „ugrowieniem” kultury w ogóle. Swój wywód ujmuje w ramy struktury, która prowadzi od przybliżenia tła teoretycznego i rozwoju aktualnej akademickiej refleksji nad grami przez bliższe przyjrzenie się kulturze gier...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Tomek jest jednym z tych milionów ludzi, którzy nie potrafili przystosować się do współczesnego świata, ze wszystkimi jego wyzwaniami i wymaganiami. Pogodzony wreszcie z niechęcią do dalszego życia, Tomek postanawia rzucić się z klifu na drugim końcu świata, towarzysząc swojej drodze do celu krótkimi wideo na YouTube. Kiedy jednak w sprawę wtrącają się rekiny social-media, mające nosa do sensacji,...
Data dostępności:
Data publikacji:
- To nie jest książka — to pełnoprawny trening składający się z 12 lekcji z wieloma różnymi ćwiczeniami. Lekcje te nie są napisane w tekście, to są wideo, można uzyskać do nich dostęp, klikając link. Trening obejmuje: szkolenie w zakresie masażu „kobido”; szkolenie w zakresie tapingu; szkolenie w zakresie ćwiczeń twarzy; pracę psychologiczną nad samooceną, samoakceptację, pracę z kompleksami; lifting...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Publikacja ma formę instrukcji, która w przejrzysty sposób przedstawia wprowadzony do polskiego systemu podatkowego mechanizm podzielonej płatności. Zawarta w niej treść jest uzupełniona materiałami wideo, w których szczegółowo objaśniono kwestie wzbudzające wątpliwości. Z publikacji można się dowiedzieć: ■ jak korzystać ze split payment, ■ jakie korzyści daje stosowanie split payment, ■ jak można...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Audio-Video to magazyn entuzjastów dobrego brzmienia i obrazu. Jest ukazującym się od wielu lat miesięcznikiem, którego tematyka - zgodnie z tytułem - jest skupiona wokół zagadnień dotyczących sprzętu audio i wideo. Trzonem każdego numeru są testy różnych urządzeń: sprzętu hi-fi i high-end (m.in. odtwarzaczy, wzmacniaczy, kolumn głośnikowych, słuchawek), zestawów kina domowego, telewizorów czy pro...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Poznaj Carla, piętnastoletniego Włocha, maniaka komputerowego, który uwielbiał superbohaterów i gry wideo, ale nade wszystko kochał Eucharystię. Wartka akcja komiksu kładzie szczególny nacisk na ostatnie lata życia błogosławionego Carla Acutisa i ukazuje, jak stał się on cyfrowym uczniem Jezusa. Carlo stworzył dynamiczną stronę internetową i zachwycającą wystawę. Za pomocą tych narzędzi uczył innych...
Data dostępności:
Data publikacji:
- W dniu, w którym Cat Glamour postanowiła zmienić swoje życie, ostatnią rzeczą, jakiej się spodziewała, był współczesny Dżin wyskakujący z konsoli gier wideo. Niestety jej Dżin okazał się być nieco problematyczny, jeśli chodzi o spełnianie życzeń… W serii zabawnych przygód wysyła Cat do zamku we Francji i cofa ją w czasie o 20 lat, próbując rozwiązać jej problemy z wagą i stresem emocjonalnym. Podróż...
Data dostępności:
Data publikacji:
- „Pogrążony w ciemnościach Harvey przygląda się jej choreografii. Jest urzeczony jej gracją. Muzyka przybiera na tempie, a Fiona przyspiesza. Zrzuca z siebie szlafrok. Jest teraz kompletnie naga. Zaczyna pieścić drugą pierś, wzdychając z przyjemnością." Fiona często jeździ w delegacje. Dzięki wideo rozmowom, jej związek na odległość z Harvey'em kwitnie. Pomimo fizycznego dystansu, zabawianie się za...
Data dostępności:
Data publikacji: