wizerunek
- "Wizerunek pracownika. Co wolno przedsiębiorcy. GIODO po raz pierwszy precyzuje zasady. Co innego intranet, co innego internet. Generalny inspektor ochrony danych osobowych otrzymuje od przedsiębiorców liczne zapytania dotyczące przetwarzania danych pracowników. Szczególnie dużo próśb dotyczy możliwości wykorzystywania wizerunku - najczęściej fotografii - pracowników w intranecie, czyli wewnętrznej...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Publikacja pochodzi z bazy Polskiej Biblioteki Internetowej. Książka cyfrowa została przygotowana w najwygodniejszym formacie ePub, który umożliwia komfortowy odczyt na większości czytników e-booków na świecie wspierających standard ePub oraz w aplikacjach mobilnych na telefonach, tabletach itp. Format umożliwia intuicyjną zmianę układu tekstu, powiększania i pomniejszania rozmiaru czcionki. Ciesz...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Publikacja pochodzi z bazy Polskiej Biblioteki Internetowej. Książka cyfrowa została przygotowana w najwygodniejszym formacie ePub, który umożliwia komfortowy odczyt na większości czytników e-booków na świecie wspierających standard ePub oraz w aplikacjach mobilnych na telefonach, tabletach itp. Format umożliwia intuicyjną zmianę układu tekstu, powiększania i pomniejszania rozmiaru czcionki. Ciesz...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Pierwsza praca z tomu pt."Zwierciadło": "Żywot człowieka poczciwego". Poemat z 1558 (należy do najwybitniejszych dzieł Reja ). Andrzej Trzecieski porównał go do Boskiej komedii Dantego . Jest on tak samo obszernym traktatem o życiu godziwym. Stanowi przeróbkę utworu Zodiacus vitae z 1531 (Zodiak Życia ) włoskiego humanisty i wolnomyśliciela (bliskiego ideom platonizmu ) - Palingeniusa . Jest opowieścią...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Spraw, by ludzie: w pełni Ci ufali wierzyli Twoim opiniom i decyzjom chcieli za Tobą podążać Prawdziwy lider, czyli jaki? Co czyni wielkich przywódców inspirującymi? Z jakiego powodu jednych szefów uznajemy za świetnych, a innych za zupełnie przeciętnych? Dlaczego tylko niektórych mówców odbieramy jako autentycznych i przekonywających? Wielkich przywódców, świetnych szefów i przekonywających...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Książka Wizerunek w Czasie Kryzysu to przewodnik po radzeniu sobie z wyzwaniami wizerunkowymi. Autor zgłębia techniki budowania odporności wizerunkowej, oferując skuteczne strategie zarządzania kryzysami. Dodatkowo, książka skupia się na pomiarze sukcesu w obszarze wizerunku, prezentując narzędzia analizy efektywności działań komunikacyjnych. To nieocenione źródło dla profesjonalistów zajmujących się...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Książka to kompendium dla wszystkich pragnących doskonalić zarządzanie wizerunkiem. Autor przedstawia analizę obecnego wizerunku oraz określanie strategicznych celów. Skuteczne narzędzia pomiaru sukcesu oraz techniki budowania trwałych, pozytywnych relacji. Książka nie tylko oferuje praktyczne wskazówki, ale także ukazuje, jak radzić sobie z kryzysami wizerunkowymi. Idealna dla menedżerów, przedsiębiorców...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Visual kei jest o tyle ciekawym zjawiskiem, że choć jest to termin ściśle związany z japońskim rockiem, nie jest gatunkiem ani podgatunkiem muzycznym, lecz kategorią estetyczną. Muzycy należący do tego nurtu ubierają się barwnie i ekstrawagancko, noszą silny makijaż i często cechuje ich androgynia. Autorka podejmuje się zbadania tego fenomenu, poszukując źródeł definiowania pojęcia męskości w japońskiej...
Data dostępności:
Data publikacji:
- W wykładzie tym Alan Watts podejmuje się fascynującego wglądu w jakość naszego postrzegania swojej własnej boskości. Analizuje mity leżące u podstaw zbiorowej świadomości, które ukształtowały nasz sposób widzenia wszechświata, całego stworzenia i naszego własnego życia. Czy stworzenie jest czymś innym od jego stworzyciela? Czy człowiek jest duchem wcielonym czy raczej wszechmocnym władcą kosmosu? Zachodni...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Jak kreować swój image i osiągnąć sukces? Wykorzystaj to wszystko, co od dawna wykorzystują politycy, artyści i inne osoby publiczne, aby z sukcesem zdobyć sympatię ludzi. Wykorzystaj to, co mają „wrodzone” tylko nieliczni. Teraz Ty też możesz decydować o tym, kto Cię polubi. Posiadając wiedzę o tym, jak zbudować swój wizerunek, wiesz także: - Jak wzbudzić sympatię obcej osoby, zanim wypowiesz choćby...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Jak kreować swój image i osiągnąć sukces? Wykorzystaj to wszystko, co od dawna wykorzystują politycy, artyści i inne osoby publiczne, aby z sukcesem zdobyć sympatię ludzi. Wykorzystaj to, co mają „wrodzone” tylko nieliczni. Teraz Ty też możesz decydować o tym, kto Cię polubi. Posiadając wiedzę o tym, jak zbudować swój wizerunek, wiesz także: - Jak wzbudzić sympatię obcej osoby, zanim wypowiesz choćby...
Data dostępności:
Data publikacji:
- PR nie ma ostatnio dobrej prasy. Kojarzony jest bowiem z manipulowaniem informacją, czasem wręcz z kłamstwem, a często z tzw. czarnym PR-em. Zarazem firmy, rządy i wszelkie inne organizacje muszą posiąść umiejętność skutecznego komunikowania się z klientami oraz obywatelami. I o tym właśnie jest książka. Celem autora jest przekazanie wiedzy, w tym wyników najnowszych badań, na temat public relations...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Książka zaczyna się od wyjaśnienia podstawowych pojęć, czym jest wizerunek i reputacja, a następnie przedstawia wskazówki dotyczące identyfikacji celów wizerunkowych oraz skutecznego budowania autentycznego wizerunku. przedstawia skuteczne strategie zarządzania reputacją oraz praktyczne wskazówki dotyczące radzenia sobie z kryzysami wizerunkowymi. Książka przeznaczona dla wszystkich, którzy pragną...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Książka przedstawia przydatne porady na temat tego, co robić, aby poprawić swój wizerunek i reputację. Jakie czynniki mają wpływ na to jak jesteśmy postrzegani w otaczającym nas świecie oraz żeby ten odbiór był w stosunku do naszej osoby pozytywny. Jeśli jesteście ciekawi, to na te i wiele innych nurtujących was pytań odpowie powyższa książka.
Data dostępności:
Data publikacji:
- W książce zaprezentowano szczegółową analizę oraz kategoryzację istotnych zagadnień dotyczących wizerunku gminy i jego ochrony, w tym m.in.: budowanie wizerunku gminy, kreowanie marki i branding gminy, kampanie reklamowe w kształtowaniu wizerunku gminy, rola logotypu jako elementu identyfikacji wizualnej gminy; wizerunek jako dobro osobiste gminy: pojęcie dobra osobistego osoby prawnej...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Działania włodarzy miast wokół kształtowania pozytywnego wizerunku miejsca jawi się jako niezbędne, biorąc pod uwagę, że ten odgrywa znaczącą rolę w procesie podejmowania decyzji przez nabywcę. Dotyczy to zarówno turystów (odnośnie do wyboru miejsca docelowego podróży), jak i mieszkańców (odnośnie do miejsca zamieszkania – obecnego lub potencjalnego). Wielkie wydarzenia, do których należą Światowe...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Jak dbać o wizerunek w mediach społecznościowych? to pozycja, której dotąd nie było na rynku. W jednym miejscu znajdziesz praktyczne informacje o wszystkich platformach social mediów, oparte przede wszystkim na realnych przykładach z sieci.
Data dostępności:
Data publikacji:
- „Każda łodzianka” mierzy 165 cm wzrostu, waży 55 kg (lub utrzymuje, że tyle waży), ma śliczne nóżki na wysokich obcasach. Posiada ona śliczne utlenione włoski, zawinięte wieczną ondulacją w kokieteryjne loczki. Czasem, ale to bardzo rzadko, zdarzy się spotkać coraz to bardziej zanikający gatunek: łodziankę-brunetkę. „Każda łodzianka” ma wymanikurowane rączki o mocno czerwonych paznokciach, karminowe...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Na przełomie XX i XXI wieku wzrasta popularność sprzedaży przy wykorzystaniu nowej grupy pośredników na rynku turystycznym - internetowych biur podróży, które umożliwiały konsumentom porównanie cen oraz możliwość zakupu wielu obiektów w jednym miejscu. Rozwinęły się ponadto serwisy społecznościowe, które stały się istotnym sposobem komunikacji marketingowej. Z tego względu wybór problematyki uważam...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Publikacja poświęcona jest wizerunkowi Polski i Polaków, jaki promuje wśród swoich czytelników chicagowski „Dziennik Związkowy” - najstarsza polskojęzyczna gazeta codzienna wydawana w Stanach Zjednoczonych. Na podstawie cyklu felietonów komentujących bieżące wydarzenia w kraju nad Wisłą autorka ukazuje spojrzenie Polonii amerykańskiej na współczesną polską rzeczywistość. Analizuje zarówno treści pojawiające...
Data dostępności:
Data publikacji: