wprowadzenia
Liczba pozycji: 9
Muratorplus – eprasa – 6/2023 Obiekty mieszkalne
Data dostępności:
Data publikacji:
Istoty wirtualne. Jak fenomenologia zmieniała sztuczną inteligencję – ebook
Aleksandra K. Przegalińska
Książka ma charakter wprowadzenia do tematyki sztucznej inteligencji, a także mostów, jakie wiążą ja z nowoczesnymi i współczesnymi koncepcjami filozoficznymi. Zarówno robotyka, jak i tworzenie światów wirtualnych czy tez botów - programów imitujących ludzka komunikacje jest głęboko osadzone w rozmaitych koncepcjach filozoficznych, zwłaszcza zaś w XX-wiecznej fenomenologii. Wobec rozkwitu uczenia maszynowego,...Data dostępności:
Data publikacji:
Dom Energooszczędny – e-wydanie – 1/2024
Wiosna zachęca do zmian! Również w naszej redakcji poczuliśmy chęć wprowadzenia nowości do magazynu dotyczącego domów energooszczędnych. Odświeżony layout i bardziej sprecyzowane działy powinny ułatwić czytelnikom wyszukiwanie treści, które najbardziej ich interesują. A jakie one są? Jak zawsze zgłębiamy zagadnienia budowy domów z parametrami zapewniającymi jak najlepszą energooszczędność - poczynając...Data dostępności:
Data publikacji:
Wprowadzenie do groznawstwa – ebook
Katarzyna Prajzner
Publikacja stanowi pierwszy na polskim rynku podręcznik o charakterze wprowadzenia do groznawstwa. Składa się z dwóch części. Pierwsza jest prezentacją wybranych, najważniejszych kategorii analitycznych groznawstwa z perspektywy specyfiki obszaru gier i jego odrębności od innych form medialnych. Druga zawiera przykłady praktycznego wykorzystania omawianych wcześniej kategorii, a także analizy konkretnych...Data dostępności:
Data publikacji:
Sztuka generatywna. Metoda i praktyki – ebook
Marcin Składanek
Prezentowana publikacja stanowi próbę całościowego, autorskiego, pierwszego w Polsce monograficznego ujęcia problematyki sztuki generatywnej (opartej na procedurach algorytmicznych) – ciekawego nurtu zarówno współczesnej sztuki nowych mediów, jak i w ogóle cyberkultury jako obszaru, w którym nowe media, nowe technologie i nowe sposoby tworzenia stają się ważnymi zjawiskami. Autor traktuje sztukę generatywną...Data dostępności:
Data publikacji:
Model systemu wspomagania decyzji w oparciu o dane geoprzestrzenne na potrzeby RIS z wykorzystaniem dynamicznej domeny 3D – ebook
Ireneusz Miciuła
W monografii naukowej przedstawiono zagadnienia związane z projektowaniem oraz eksploatacją systemów nadzoru ruchu jednostek pływających w żegludze śródlądowej, łącznie z ukazaniem możliwości i korzyści wynikających z ich wprowadzenia, co między innymi było motywacją podjęcia omawianego tematu. Dla podkreślenia znaczenia tej problematyki przytoczę słowa określające pozytywny wynik tego przedsięwzięcia:...Data dostępności:
Testowanie w procesie Scrum: Przewodnik po zarządzaniu jakością oprogramowania w świecie programowania – ebook
Tilo Linz
Styl programowania zwinnego obiecuje wyższą jakość oprogramowania, krótszy czas dotarcia z produktem na rynek oraz lepsze nastawienie na potrzeby klientów. Coraz więcej projektów związanych z tworzeniem oprogramowania wykorzystuje metody zwinne takie jak Scrum. Jednakże przejście na programowanie zwinne i efektywne z niego korzystanie nie zawsze jest łatwe. Testowanie oprogramowania i zarządzanie jakością...Data dostępności:
Profesjonalny Właściciel Produktu: Jak Scrum zwiększa przewagę konkurencyjną – ebook
Don Mcgreal, Ralph Jocham
„Ta książka prezentuje metodę wyrażania życzeń w sposób przekonujący, logiczny i minimalizujący zamieszanie i kłopoty..” —KEN SCHWABER, Prezes i założyciel Scrum.org Własność produktu to coś więcej, niż tylko mechanika: chodzi o przyjęcie odpowiedzialności i skupienie się na wartościach we wszystkim, co robimy. W tej książce dwóch wiodących ekspertów w dziedzinie własności produktu w procesie Scrum...Data dostępności:
Programowanie gier przy użyciu Unity i C# Podręcznik dla całkiem początkujących – ebook
Casey Hardman
Książka jest przeznaczona dla początkujących bez żadnej wiedzy ani doświadczenia w programowaniu gier albo programowaniu w ogóle i uczy podstaw silnika gier Unity, języka programowania C# oraz sztuki programowania zorientowanego obiektowo. Nowe pojęcia są nie tylko wyjaśniane, ale też dokładnie demonstrowane. Zaczynając od wprowadzenia do Unity, dowiemy się wiele o scenach, elementach GameObject, prefabrykatach,...Data dostępności: