Wydawnictwo Naukowe PWN

Liczba pozycji: 325
  • CENA NEXTO
    E-book prezentuje nową branżę serwisów internetowych tworzących tzw. cyfrową przestrzeń biznesową. Nowe technologie przeniknęły już do każdej dziedziny naszego życia, zmieniając nie tylko urządzenia, z których korzystamy w naszym otoczeniu, ale przede wszystkim naszą aktywność, m.in. w takich obszarach, jak: pozyskiwanie informacji i wiedzy, rozrywka, komunikacja czy współpraca. Dziś wystarczy być...

    Data dostępności:

    Cena: 25,42 zł 29,90 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 20,93 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • CENA NEXTO
    Książka jest owocem wieloletnich doświadczeń autora w zakresie budowy inteligentnych systemów wspomagania decyzji zarówno w wymiarze badawczym, jak i praktycznych zastosowań biznesowych. Przedstawiono w niej historię powstania Business Intelligence, zdefiniowano to pojęcie oraz dokonano przeglądu zastosowań tej koncepcji. Omówiono też problematykę hurtowni danych, która stanowi podstawowy element architektury...

    Data dostępności:

    Cena: 54,40 zł 64,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 44,80 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • CENA NEXTO
    Lobbing i grupy interesu wraz z rozwojem procesów integracyjnych stały się ważnym elementem mechanizmu podejmowania decyzji w Unii Europejskiej. Rola interesariuszy nie ogranicza się jedynie do forsowania swojego stanowiska. Ich działalność sprzyja reformowaniu gospodarki europejskiej, jest szansą na uwzględnienie przez decydentów opinii jak najszerszych grup społecznych i narzędziem rozwiązywania...

    Data dostępności:

    Cena: 71,40 zł 84,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 58,80 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • CENA NEXTO
    Przemieszczanie się siły nabywczej i samych klientów może być spowodowane wieloma przyczynami, może mieć różne natężenie i przyjmować różne kierunki. Przekłada się to na wzrost lub spadek popytu na produkty i usługi konkretnych firm, jak również na poziom i czas trwania lojalności ich klientów. Popyt migruje od branż przestarzałych technologicznie do branż nowych; od krajów, gdzie przyrost naturalny...

    Data dostępności:

    Cena: 54,40 zł 64,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 44,80 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • CENA NEXTO
    Podręcznik akademicki skierowany do studentów uczelni wyższych na kierunku Turystyka i rekreacja, na kierunkach ekonomicznych ze specjalnością turystyczną oraz znakomita lektura dla praktyków gospodarczych zajmujących się organizacją i marketingiem usług turystycznych. Książka zawiera kompleksowe ujęcie koncepcji marketingowej, uwzględniające specyfikę sektora usług turystycznych, a w tym: * podstawy...

    Data dostępności:

    Cena: 62,90 zł 74,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 51,80 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • CENA NEXTO
    Nie wystarczy zajmować kierowniczego stanowiska, aby być dobrym menedżerem. Właściwe zarządzanie opiera się na odpowiedniej wiedzy, umiejętnościach, kompetencjach i doświadczeniu, zdobywanych w pracy oraz podczas studiów i szkoleń. Wbrew temu, o czym przekonują nas krzykliwe tytuły książek zapełniających półki księgarskie, nie można zostać liderem w trzy dni czy też zdobyć wystarczających umiejętności...

    Data dostępności:

    Cena: 54,40 zł 64,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 44,80 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • CENA NEXTO
    Książka, przeznaczona dla osób zajmujących się audytem zewnętrznym, szczegółowo wyjaśnia, jak przygotowywać dokumentację badań sprawozdań finansowych z uwzględnieniem przepisów prawnych obowiązujących od 1 stycznia 2010 roku. Autorzy, pracownicy Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu i biegli rewidenci, omawiają znaczenie nowych zasad wewnętrznej kontroli jakości, konstrukcję kart roboczych i ich zastosowanie...

    Data dostępności:

    Cena: 62,90 zł 74,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 51,80 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • CENA NEXTO
    Kompleksowe i usystematyzowane opracowanie na temat relacji inwestorskich w Polsce. W książce ujęto definicje i klasyfikacje dotyczące relacji inwestorskich (z dużą liczbą uniwersalnych schematów), opisano zasady, formy i narzędzia ich stosowania oraz zaprezentowano miejsce relacji inwestorskich w działalności współczesnego przedsiębiorstwa – spółki giełdowej, uwzględniając szerszą perspektywę ekonomiczną...

    Data dostępności:

    Cena: 71,40 zł 84,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 58,80 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • CENA NEXTO
    Zarządzanie przedsiębiorstwem turystycznym, z wykorzystaniem Międzynarodowych Standardów Rachunkowości, wymaga wiedzy menedżerskiej i umiejętności korzystania z systemów informacji w zakresie zakupów, sprzedaży, marketingu, personelu i finansów. Jest to pierwszy polski podręcznik kompleksowo ujmujący tę tematykę, a w szczególności obszar zarządzania finansami. Autor uwzględnił specyfikę branży turystycznej,...

    Data dostępności:

    Cena: 71,40 zł 84,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 58,80 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • CENA NEXTO
    Podstawą funkcjonowania każdej firmy jest tworzenie wartości dla właścicieli. Dlatego idea zarządzania wartością przedsiębiorstwa zdobywa coraz większą popularność w praktyce gospodarczej. W myśl tej koncepcji, podejmowanie każdej decyzji, zarówno o znaczeniu strategicznym, jak i operacyjnym, musi być ukierunkowane na maksymalizację przyszłych korzyści ekonomicznych. Kluczowym czynnikiem warunkującym...

    Data dostępności:

    Cena: 62,90 zł 74,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 51,80 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • CENA NEXTO
    Podręczniki akademickie dotyczące analizy progu rentowności najwięcej miejsca poświęcają najprostszemu przypadkowi, czyli gdy mamy do czynienia z produkcją jednoasortymentową. Przy produkcji wieloasortymentowej podaje się tylko gotowe formuły obliczeniowe zaznaczając jedynie, że jest to zagadnienie znacznie trudniejsze ze względu na wymiar matematyczny i interpretacyjny. Celem książki jest przedstawienie...

    Data dostępności:

    Cena: 62,90 zł 74,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 51,80 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • CENA NEXTO
    Uwarunkowania zaufania w sieciach B&R Badania empiryczne - analiza zaufania w sieciach B&R

    Data dostępności:

    Cena: 45,90 zł 54,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 37,80 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • CENA NEXTO
    ROZDZIAŁ 7 Z PUBLIKACJI PT "BADANIA MARKETINGOWE" REDAKCJA NAUKOWA KRYSTYNA MAZUREK ŁOPACIAŃSKA. Książka została przygotowana na podstawie cieszącego się niesłabnącym od lat zainteresowaniem podręcznika pod redakcją Krystyny Mazurek-Łopacińskiej „Badania marketingowe. Teoria i praktyka”. W nowej publikacji przedstawiony jest cały proces badawczy oraz metody i techniki badań marketingowych dostosowanych...

    Data dostępności:

    Cena: 7,82 zł 9,20 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 6,44 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • CENA NEXTO
    ROZDZIAŁ 12 Z PUBLIKACJI PT "BADANIA MARKETINGOWE" REDAKCJA NAUKOWA KRYSTYNA MAZUREK ŁOPACIAŃSKA. Książka została przygotowana na podstawie cieszącego się niesłabnącym od lat zainteresowaniem podręcznika pod redakcją Krystyny Mazurek-Łopacińskiej „Badania marketingowe. Teoria i praktyka”. W nowej publikacji przedstawiony jest cały proces badawczy oraz metody i techniki badań marketingowych dostosowanych...

    Data dostępności:

    Cena: 7,82 zł 9,20 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 6,44 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • CENA NEXTO
    ROZDZIAŁ 4 Z PUBLIKACJI PT "BADANIA MARKETINGOWE" REDAKCJA NAUKOWA KRYSTYNA MAZUREK ŁOPACIAŃSKA. Książka została przygotowana na podstawie cieszącego się niesłabnącym od lat zainteresowaniem podręcznika pod redakcją Krystyny Mazurek-Łopacińskiej „Badania marketingowe. Teoria i praktyka”. W nowej publikacji przedstawiony jest cały proces badawczy oraz metody i techniki badań marketingowych dostosowanych...

    Data dostępności:

    Cena: 7,82 zł 9,20 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 6,44 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • CENA NEXTO
    ROZDZIAŁ 5 Z PUBLIKACJI PT "BADANIA MARKETINGOWE" REDAKCJA NAUKOWA KRYSTYNA MAZUREK ŁOPACIAŃSKA. Książka została przygotowana na podstawie cieszącego się niesłabnącym od lat zainteresowaniem podręcznika pod redakcją Krystyny Mazurek-Łopacińskiej „Badania marketingowe. Teoria i praktyka”. W nowej publikacji przedstawiony jest cały proces badawczy oraz metody i techniki badań marketingowych dostosowanych...

    Data dostępności:

    Cena: 7,82 zł 9,20 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 6,44 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • CENA NEXTO
    ROZDZIAŁ 11 Z PUBLIKACJI PT "BADANIA MARKETINGOWE" REDAKCJA NAUKOWA KRYSTYNA MAZUREK ŁOPACIAŃSKA. Książka została przygotowana na podstawie cieszącego się niesłabnącym od lat zainteresowaniem podręcznika pod redakcją Krystyny Mazurek-Łopacińskiej „Badania marketingowe. Teoria i praktyka”. W nowej publikacji przedstawiony jest cały proces badawczy oraz metody i techniki badań marketingowych dostosowanych...

    Data dostępności:

    Cena: 7,82 zł 9,20 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 6,44 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • CENA NEXTO
    ROZDZIAŁ 10 Z PUBLIKACJI PT "BADANIA MARKETINGOWE" REDAKCJA NAUKOWA KRYSTYNA MAZUREK ŁOPACIAŃSKA. Książka została przygotowana na podstawie cieszącego się niesłabnącym od lat zainteresowaniem podręcznika pod redakcją Krystyny Mazurek-Łopacińskiej „Badania marketingowe. Teoria i praktyka”. W nowej publikacji przedstawiony jest cały proces badawczy oraz metody i techniki badań marketingowych dostosowanych...

    Data dostępności:

    Cena: 7,82 zł 9,20 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 6,44 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • CENA NEXTO
    To pierwszy podręcznik, który koncentrując się jednocześnie na metodach gromadzenia i analizowania danych z pomiaru ilościowego oraz jakościowego w sposób kompleksowy przedstawia teoretyczne zagadnienia obsługi klienta. Jego zakres został dobrany pod kątem problemów występujących w praktyce zawodowej. W książce wyjaśniono, jak rozpoznać potrzeby klienta i dostosować proces obsługi zamówienia do jego...

    Data dostępności:

    Cena: 71,40 zł 84,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 58,80 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • CENA NEXTO
    Nowe wydanie bestsellerowego podręcznika z zakresu ekonomii międzynarodowej. Publikacja składa się z dwóch niezależnych tomów poświęconych handlowi i finansom międzynarodowym. Autorzy, aby pomóc studentom zrozumieć i zapamiętać podstawy logiki ekonomii międzynarodowej, na każdym etapie ilustrują zagadnienia teoretyczne odpowiednimi rzeczywistymi danymi statystycznymi oraz przykładami problemów polityki...

    Data dostępności:

    Cena: 96,90 zł 114,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 79,80 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
Liczba pozycji: 325