wzajemnym

Liczba pozycji: 7
  • Między retoryką a retorycznością – ebooki
    CENA NEXTO
    W książce tej podjęto próbę określenia ponowoczesnego statusu retoryki, będącej dziś zarówno pewną dziedziną wiedzy, jak i pewną uniwersalną i nieredukowalną właściwością języka, zwaną częściej retorycznością. Retoryczność to także retoryka, ale o innym „stanie skupienia”: wyemancypowana spod władzy filozofii, antyfundamentalistyczna, epistemologicznie niepewna, ahistoryczna, nomadyczna,...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 12,00 zł 16,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 9,12 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO
    Pierwsze, kompleksowe opracowanie poświęcone problematyce zarzutu potrącenia w polskim prawie procesowym cywilnym. Wnikliwa analiza rozwiązań przyjętych na mocy nowelizacji KPC z 4.7.2019 r. dokonana porównawczo z poprzednim stanem prawnym, obejmuje zarówno węzłowe zagadnienia oraz istotne problemy interpretacyjne jakie zdążył się już ujawnić w wypowiedziach nauki, doniosłe problemy praktyczne napotykane...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 149,25 zł 199,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 149,25 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO
    Główną inspiracją do napisania tej książki była jedna z tez współczesnej pedeutologii mówiąca, że nie jest możliwe pełne przygotowanie zawodowe nauczyciela, ponieważ uczenie się nieustannie towarzyszy wykonywaniu tego zawodu. Dotąd prowadzone były badania nad wzajemnym uczeniem się nauczycieli, ich wewnątrzszkolnym doskonaleniem zawodowym i międzypokoleniowym uczeniem się, ale nie zajmowano się...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 16,09 zł 21,45 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 16,09 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO
    Książka Klient w sieci organizacyjnej podejmuje problem sieci organizacyjnych z perspektywy klienta. Odpowiada na pytania: na czym polegają procesy zachodzące w sieci międzyorganizacyjnej? czy sieć organizacji stwarza dla klienta dodatkową wartość w stosunku do jego relacji z pojedynczą organizacją (tzw. synergia sieci)? czy klient, wykorzystując technologie informacyjne, ma możliwości integrowania...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 20,49 zł 27,32 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 20,49 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO
    Zadowalanie lekarzy i budowanie relacji opartych na wzajemnym zaufaniu pomiędzy firmą produkującą leki a środowiskiem medycznym jest obecnie nie­zwykle istotnym celem działań marketingowych firm farmaceutycznych. W powyższym aspekcie pomiar poziomu satysfakcji lekarzy z marki produktu leczniczego i ich lojalności wobec niej powinien odgrywać istotną rolę. W książce zaprezentowano badanie empiryczne...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 40,50 zł 54,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 40,50 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO
    O tym, że Europa Środkowa nie istniała przez większą część historii nowoczesnej. O tym, że narody Europy Środkowej nie istniały jako państwa niezależne w XIX wieku i nie zyskały miejsca w kształtującej się wówczas historii, literaturze i nauce światowej. O tym, że narody te miały równocześnie silną świadomość bycia Europejczykami i przynależności do grecko-rzymskiego dziedzictwa. O tym wreszcie, w...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 28,13 zł 37,50 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 28,13 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO
    Prawie półtora stulecia, które dzieli wstąpienie na tron Zygmunta, Starym później nazwanego, od śmierci Władysława IV i katastrofy buntów kozackich, to w dziejach dawnej Rzeczypospolitej Korony Królestwa Polskiego i Wielkiego Księstwa Litewskiego okres jej największej potęgi, największego znaczenia międzynarodowego i najwspanialszego znaczenia jej kultury. Ale zarazem to okres dramatycznych zmagań,...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 33,75 zł 45,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 33,75 zł

    Więcej

    • PDF