zacznij
Filtruj po kategorii
Filtruj po formacie
Filtruj po cenie
Liczba pozycji: 13
- POZNAJ SKUTECZNE STRATEGIE NEGOCJACJI PRZEDSIĘBIORCÓW MIKRO, MAŁYCH I ŚREDNICH KADRY ŚREDNIEGO I WYŻSZEGO SZCZEBLA Chaos w negocjacjach biznesowych kosztuje Cię czas, pieniądze i stracone okazje. Ta książka to sprawdzony system, który uporządkuje Twoje negocjacje i uczyni je skutecznymi. To nie kolejny teoretyczny poradnik. To esencja sprawdzonych w boju strategii negocjacyjnych, które przyniosły...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Czy teraz jest dobry moment na założenie własnej firmy? Świat biznesu, wstrząsany kolejnymi burzami, doświadcza gwałtownych turbulencji, co powoduje nieustanne zmiany uwarunkowań działalności gospodarczej. Konkurencja jest coraz bardziej zacięta i zdeterminowana, a wyzwania okazują się większe i trudniejsze. A zatem, jeśli chcesz stworzyć własną firmę, musisz zapewnić jej odporność na wstrząsy ekonomiczne...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Anthony ROBBINS - niezwykłe zjawisko w kręgach amerykańskiej nauki ostatnich lat - uchodzi za człowieka, który osiągnął szczyty możliwości wnikania w ludzkie wnętrze. W ciągu dekady ponad milion ludzi zainwestowało, z powodzeniem, w książki, kasety audio i wideo z materiałami jego autorstwa. Robbins jest pierwszym pośród pionierskich ekspertów od tzw. psychologii zmian w USA. Z wielkim sukcesem kieruje...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Magia milionowych zasięgów. Wiesz, czym jest TikTok? Jeśli nie, to szybko uruchom swój smartfon, ściągnij na niego tę aplikację i zacznij z niej korzystać, ponieważ - to pewne - Twoi klienci już tam są! Główną funkcjonalnością TikToka jest możliwość nagrywania i rozpowszechniania za jego pośrednictwem krótkich materiałów wideo. W przeciwieństwie do Facebooka czy Instagrama ten serwis nie tnie swoim...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Odnoszenie imponujących sukcesów i zdobywanie wielkich pieniędzy wydaje się wyjątkowo skomplikowane. Zdecydowanej większości ludzi to się po prostu nie udaje! Trzeba mieć sporo szczęścia i dobre znajomości, a i tak nie gwarantuje to pomyślnego rezultatu. Owszem, czasami słyszy się o przeciętniakach, którzy mozolnie, krok po kroku pięli się w górę, aby w końcu dzięki nadludzkiemu wysiłkowi osiągnąć...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Doba dla każdego ma dwadzieścia cztery godziny. Wielu z nas ma również stałą pracę, dom i rodzinę. Wydaje się, że nigdy nie ma wystarczająco dobrego czasu na napisanie książki, artykułu czy scenariusza. Kiedy wreszcie można usiąść i zacząć pracować, okazuje się, że słowa nie chcą spłynąć na papier - blokada twórcza sprawia, że nawet bardzo dobre pomysły nie zostają przekute na gotowe dzieło. A przecież...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Zadaniem menedżera sprzedaży jest pozyskanie wysoce skutecznego zespołu profesjonalnych handlowców, zarządzanie jego pracą i motywowanie go do osiągania ponadprzeciętnych wyników. Ten niewielki, ale treściwy poradnik ujawnia, co należy robić, by wywiązać się z tej roli. Brian Tracy, światowej sławy ekspert w kwestii zarządzania i przywództwa, poświęcił lata pracy, by odkryć, co odróżnia wybitnych...
Data dostępności:
Data publikacji:
- A gdybyś potrafił sprzedać cokolwiek komukolwiek? Nikt nie rodzi się z wiedzą na temat skutecznej sprzedaży. Ale każdy może się tego nauczyć. Jeśli poznasz słowa, które zachęcają ludzi do kupna, będziesz mógł sprzedawać więcej… o wiele więcej… Copywriting to sprzedaż. Bez względu na to, czy kampanię przeprowadzasz online, offline, za pomocą tradycyjnej poczty, na Facebooku czy w formie...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Mamy dwudziesty pierwszy wiek, więc w drodze do osiągnięcia biznesowego sukcesu nie oglądaj się na święte krowy, tylko zdaj się na niekonwencjonalną wiedzę i doświadczenie założycieli firmy 37signals. Nie używają oni żargonu charakterystycznego dla biznesowych doradców czy absolwentów studiów MBA. Oferują praktyczne porady, przydatne dla każdego. Wspaniała książka. Saul Kaplan , pomysłodawca i założyciel...
Data dostępności:
Data publikacji:
- To nie jest książka o strategii biznesowej. Strategia zmienia się jak pory roku. To książka o czymś znacznie trwalszym. U podstaw wszelkich sukcesów i porażek, z którymi się zetknąłem – zarówno w mojej karierze przedsiębiorcy, jak i podczas setek przeprowadzonych przeze mnie wywiadów w moim podcaście „The Diary of a CEO” – leży pewien zestaw zasad. Wytrzymują one próbę czasu, mają zastosowanie...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Buduj firmę, jakiej pragniesz, a nie z jaką się pogodziłeś. I zacznij wreszcie żyć! Zakładasz firmę. Zakładasz ją, ponieważ to chcesz w życiu robić. Prowadzić własny biznes. Masz na niego pomysł, masz zdolności, cele, zapał, ręce i głowę do pracy. Jesteś gotów na poświęcenia, nadgodziny, od czasu do czasu nawet zarwane weekendy. I masz to: nie śpisz po nocach, pracujesz po 18 godzin na dobę, odczuwasz...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Zostań internetowym rewolucjonistą! Potęga produktów cyfrowych - jak znaleźć niszę i zacząć na niej zarabiać? Media społecznościowe - jak wykorzystać ich zasięg do rozbudowania bazy klientów i strefy wpływów? 7 prostych sekretów milionera - czego koniecznie należy się trzymać przy realizacji planu? O niezależności, także tej finansowej marzy każdy. Kto nie chciałby w końcu przestać martwić...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Jak tworzyć intrygujące treści? Jak przyciągać uwagę konsumentów do produktu czy współpracowników do pomysłu? Co można zrobić, by budować prawdziwe więzi z ludźmi w kulturze braku cierpliwości i wyobcowania? Twitter pozwala na wpisy o maksymalnej długości 140 znaków. Snapchat daje maksymalnie osiem sekund. Prezentacje TED to osiemnaście minut. Wpisy na blogu Setha Godina, guru marketingu, niemal...
Data dostępności:
Data publikacji:
Filtruj wyniki wyszukiwania
Filtruj po formacie
Filtruj po cenie