zakupy
Liczba pozycji: 9
Mały zeszyt osiędbania – ebook
Justyna Kokoszenko
Dbanie o siebie to nie tylko wizyta u kosmetyczki czy zrobione paznokcie. Osiędbanie w każdym wymiarze jest podstawą, bez której śmiałe kobiece plany i odważne projekty mogą lec w gruzach. Zatroszczenie się o swoje potrzeby jest jak tankowanie paliwa. Tylko z pełnym bakiem możemy pojechać w romantyczną podróż, po zakupy na obiad lub wystartować niczym rakieta w kosmos, na podbój galaktyki!Data dostępności:
Data publikacji:
Rozmówki portowe angielsko-polskie – ebook
Małgorzata Czarnomska
Osoby nie znające dobrze języka angielskiego przeważnie odczuwają strach przed używaniem go. Rozmowa po angielsku jest konieczna w portach – trzeba przejąć jacht, załatwić coś w bosmanacie, oddać żagiel do naprawy, sprawdzić prognozę pogody, znaleźć kafejkę internetową, zrobić zakupy, czy choćby wyjść do restauracji na obiad. Książka ta ma za zadanie ułatwić komunikowanie się w tego typu sytuacjach....Data dostępności:
Data publikacji:
Podróże – e-wydanie – 5/2020
Miesięcznik Podróże to elegancki magazyn i praktyczny poradnik dla podróżników oraz osób ciekawych świata. Inspiruje marzenia o podróżach i radzi jak je zrealizować. Odkrywa uroki różnych rejonów w Polsce, jak i egzotycznych zakątków na świecie. Poleca modne kierunki wyjazdów, znane kurorty, najpiękniejsze ośrodki, ciekawe zabytki. Przybliża strony świata pokazane poprzez historię, kulinaria, film,...Data dostępności:
Data publikacji:
Cena: 5,79 zł
Opinie o produkcie6,10 złNajniższa cena z ostatnich 30 dni: 5,79 zł- Dostęp online PDF
Alibaba. Jak Jack Ma stworzył chiński Amazon – audiobook
Duncan Clark
Alibaba to nietypowa nazwa dla chińskiej firmy, a założyciel tego przedsiębiorstwa jest, jak na Chiny, nietypowym biznesmenem. Mimo to - a może właśnie dlatego - firma odniosła sukces bez precedensu: stała się największym wirtualnym centrum handlowym na świecie. Zakupy w nim robi co roku ponad 450 milionów klientów. Jeśli spojrzeć z perspektywy Zachodu, koniecznie trzeba dopowiedzieć, że Alibaba odgrywa...Data dostępności:
Data publikacji:
Moja recepta na sukces w nieruchomościach, czyli Twoja droga do bogactwa – audiobook
Piotr Wyrębowski
Moja recepta na sukces w nieruchomościach, czyli Twoja droga do bogactwa. Piotr Wyrębowski w branży od 2013 roku, sprzedał 130 mieszkań. Jego specjalizacją są kawalerki – produkt dla inwestora pasywnego. Pasjonat dawnej architektury i wszystkiego, co zabytkowe. Współwłaściciel 1500-metrowej kamienicy. ZACZYNAŁ OD ZERA, czyli z brakiem znajomości rynku, brakiem kontaktów, brakiem wsparcia ze strony...Data dostępności:
Data publikacji:
Wprowadzenie do zrównoważonego rozwoju. Podręcznik akademicki – audiobook
Adam Drosik Dorota Heidrich Magdalena Ratajczak
„Wprowadzenie do zrównoważonego rozwoju. Podręcznik akademicki” to pierwszy w Polsce podręcznik dla szkół wyższych wydany w formie audiobooka, który prezentuje perspektywę humanistyczną na zagadnienia środowiskowe. Tematy zawarte w podręczniku uwzględniają najbardziej palące kwestie, jak dostęp do wody pitnej, żywności czy problematykę zrównoważonego rozwoju z perspektywy nauki o polityce czy nauki...Data dostępności:
Data publikacji:
Cała prawda o inflacji 2022-2025. Jak uniknąć kryzysu i wielkiej biedy – audiobook
Paweł Górnik
Nie trzeba nikogo przekonywać, że inflacja, czyli szybki wzrost wszystkich cen, to zjawisko niekorzystne i należy z nim walczyć. Jedną z metod takiej walki, którą zastosowały bogate i wysoko rozwinięte kraje, jest utrzymanie stóp procentowych na poziomie zera. Dzieje się tak na przykład w całej strefie euro, a więc w takich krajach jak Niemcy, Francja czy Włochy. Natomiast stopy poniżej zera utrzymują...Data dostępności:
Data publikacji:
Złe decyzje zakupowe. Błędy, które mogą kosztować Twoją firmę miliony – audiobook
Peter Smith
Firmy (małe i duże) w związku z nabywaniem produktów i usług mogą marnować pieniądze na wiele różnych sposobów. Zacznijmy od anegdoty: amerykański naukowiec pracujący dla sektora kosmicznego chwali się podczas konferencji swojemu rosyjskiemu koledze, że NASA wydała miliony dolarów na wynalezienie pióra, które pozwoliłoby astronautom pisać w stanie nieważkości. I że po kilku latach odnieśli sukces:...Data dostępności:
Data publikacji:
Co chce wiedzieć klient? – audiobook
Marcus Sheridan
Konsument w erze cyfrowej hiper-informacji Obecnie klienci funkcjonują w erze internetowej hiperdostępności informacji. Niezależne badania przeprowadzone przez Google i Forrester wykazały, że średnio około 70 procent nabywców ponad połowę swoich badań przed zakupem w trybie offline przeprowadza online. W rezultacie na sprzedaż znacznie większy wpływ ma to, co klient znajdzie o firmie i produkcie w...Data dostępności:
Data publikacji: