Wpisz kod
Wyszukiwarka
Koszyk jest pusty.

zakupy

Liczba pozycji: 9
  • Mały zeszyt osiędbania – ebook
    CENA NEXTO

    Mały zeszyt osiędbania – ebook

    Justyna Kokoszenko  

    Dbanie o siebie to nie tylko wizyta u kosmetyczki czy zrobione paznokcie. Osiędbanie w każdym wymiarze jest podstawą, bez której śmiałe kobiece plany i odważne projekty mogą lec w gruzach. Zatroszczenie się o swoje potrzeby jest jak tankowanie paliwa. Tylko z pełnym bakiem możemy pojechać w romantyczną podróż, po zakupy na obiad lub wystartować niczym rakieta w kosmos, na podbój galaktyki!

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 13,91 zł 15,46 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 13,91 zł

    Więcej

    • MOBI
  • CENA NEXTO

    Rozmówki portowe angielsko-polskie – ebook

    Małgorzata Czarnomska  

    Osoby nie znające dobrze języka angielskiego przeważnie odczuwają strach przed używaniem go. Rozmowa po angielsku jest konieczna w portach – trzeba przejąć jacht, załatwić coś w bosmanacie, oddać żagiel do naprawy, sprawdzić prognozę pogody, znaleźć kafejkę internetową, zrobić zakupy, czy choćby wyjść do restauracji na obiad. Książka ta ma za zadanie ułatwić komunikowanie się w tego typu sytuacjach....

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 8,44 zł 9,38 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 8,44 zł

    Więcej

    • PDF
  • BestsellerCENA NEXTO

    Podróże – e-wydanie – 5/2020

    Miesięcznik Podróże to elegancki magazyn i praktyczny poradnik dla podróżników oraz osób ciekawych świata. Inspiruje marzenia o podróżach i radzi jak je zrealizować. Odkrywa uroki różnych rejonów w Polsce, jak i egzotycznych zakątków na świecie. Poleca modne kierunki wyjazdów, znane kurorty, najpiękniejsze ośrodki, ciekawe zabytki. Przybliża strony świata pokazane poprzez historię, kulinaria, film,...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 5,79 zł 6,10 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 5,79 zł

    Więcej

    Ocena: 5 (2 oceniających) Opinie o produkcie
    • PDF
    • Dostęp online PDF
  • Alibaba. Jak Jack Ma stworzył chiński Amazon – audiobook

    Odtwórz fragment:

    CENA NEXTO

    Alibaba. Jak Jack Ma stworzył chiński Amazon – audiobook

    Duncan Clark  

    Alibaba to nietypowa nazwa dla chińskiej firmy, a założyciel tego przedsiębiorstwa jest, jak na Chiny, nietypowym biznesmenem. Mimo to - a może właśnie dlatego - firma odniosła sukces bez precedensu: stała się największym wirtualnym centrum handlowym na świecie. Zakupy w nim robi co roku ponad 450 milionów klientów. Jeśli spojrzeć z perspektywy Zachodu, koniecznie trzeba dopowiedzieć, że Alibaba odgrywa...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 44,10 zł 49,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 29,40 zł

    Więcej

    • MP3
  • Moja recepta na sukces w nieruchomościach, czyli Twoja droga do bogactwa – audiobook

    Odtwórz fragment:

    CENA NEXTO

    Moja recepta na sukces w nieruchomościach, czyli Twoja droga do bogactwa – audiobook

    Piotr Wyrębowski  

    Moja recepta na sukces w nieruchomościach, czyli Twoja droga do bogactwa. Piotr Wyrębowski w branży od 2013 roku, sprzedał 130 mieszkań. Jego specjalizacją są kawalerki – produkt dla inwestora pasywnego. Pasjonat dawnej architektury i wszystkiego, co zabytkowe. Współwłaściciel 1500-metrowej kamienicy. ZACZYNAŁ OD ZERA, czyli z brakiem znajomości rynku, brakiem kontaktów, brakiem wsparcia ze strony...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 44,10 zł 49,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 49,00 zł

    Więcej

    • MP3
  • Wprowadzenie do zrównoważonego rozwoju. Podręcznik akademicki – audiobook

    Odtwórz fragment:

    Wprowadzenie do zrównoważonego rozwoju. Podręcznik akademicki – audiobook

    Adam Drosik   Dorota Heidrich   Magdalena Ratajczak  

    „Wprowadzenie do zrównoważonego rozwoju. Podręcznik akademicki” to pierwszy w Polsce podręcznik dla szkół wyższych wydany w formie audiobooka, który prezentuje perspektywę humanistyczną na zagadnienia środowiskowe. Tematy zawarte w podręczniku uwzględniają najbardziej palące kwestie, jak dostęp do wody pitnej, żywności czy problematykę zrównoważonego rozwoju z perspektywy nauki o polityce czy nauki...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: Produkt bezpłatny

    Więcej

    • MP3
  • Cała prawda o inflacji 2022-2025. Jak uniknąć kryzysu i wielkiej biedy – audiobook

    Odtwórz fragment:

    CENA NEXTO

    Cała prawda o inflacji 2022-2025. Jak uniknąć kryzysu i wielkiej biedy – audiobook

    Paweł Górnik  

    Nie trzeba nikogo przekonywać, że inflacja, czyli szybki wzrost wszystkich cen, to zjawisko niekorzystne i należy z nim walczyć. Jedną z metod takiej walki, którą zastosowały bogate i wysoko rozwinięte kraje, jest utrzymanie stóp procentowych na poziomie zera. Dzieje się tak na przykład w całej strefie euro, a więc w takich krajach jak Niemcy, Francja czy Włochy. Natomiast stopy poniżej zera utrzymują...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 12,51 zł 13,90 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 13,90 zł

    Więcej

    • MP3
  • Złe decyzje zakupowe. Błędy, które mogą kosztować Twoją firmę miliony – audiobook

    Odtwórz fragment:

    BestsellerCENA NEXTO

    Złe decyzje zakupowe. Błędy, które mogą kosztować Twoją firmę miliony – audiobook

    Peter Smith  

    Firmy (małe i duże) w związku z nabywaniem produktów i usług mogą marnować pieniądze na wiele różnych sposobów. Zacznijmy od anegdoty: amerykański naukowiec pracujący dla sektora kosmicznego chwali się podczas konferencji swojemu rosyjskiemu koledze, że NASA wydała miliony dolarów na wynalezienie pióra, które pozwoliłoby astronautom pisać w stanie nieważkości. I że po kilku latach odnieśli sukces:...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 40,41 zł 44,90 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 44,90 zł

    Więcej

    • MP3
  • Co chce wiedzieć klient? – audiobook

    Odtwórz fragment:

    BestsellerCENA NEXTO

    Co chce wiedzieć klient? – audiobook

    Marcus Sheridan  

    Konsument w erze cyfrowej hiper-informacji Obecnie klienci funkcjonują w erze internetowej hiperdostępności informacji. Niezależne badania przeprowadzone przez Google i Forrester wykazały, że średnio około 70 procent nabywców ponad połowę swoich badań przed zakupem w trybie offline przeprowadza online. W rezultacie na sprzedaż znacznie większy wpływ ma to, co klient znajdzie o firmie i produkcie w...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 40,41 zł 44,90 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 44,90 zł

    Więcej

    • MP3

 Dodałeś produkt do koszyka zamknij X

<WRÓĆ DO ZAKUPÓWPRZEJDŹ DO KOSZYKA