Wpisz kod
Wyszukiwarka
Koszyk jest pusty.

zarządzanie marką ebook

Liczba pozycji: 28
  • Nowe trendy w zarządzaniu. New trends in mamagement – ebook

    Nowe trendy w zarządzaniu. New trends in mamagement – ebook

    W najnowszym zeszycie "Debiutów Studenckich" zaprezentowano nowe osiągnięcia oraz wyniki badań nad teorią i praktyką zarządzania studentów kierunków zarządzanie i business management. W niniejszym zeszycie młodzi studenci naszej uczelni zaprezentowali swoją interpretację badań nad zarządzaniem, w poszczególnych artykułach przedstawiając wyniki analiz teoretycznych i empirycznych. W publikacji poruszono...

    Data dostępności:

    Cena: Produkt bezpłatny

    Więcej

    • PDF
  • Zarządzanie ryzykiem w środowisku wieloprojektowym – ebook
    CENA NEXTO

    Zarządzanie ryzykiem w środowisku wieloprojektowym – ebook

    Mariusz Hofman  

    Zarządzanie projektami, a w szczególności zarządzanie projektami w środowisku wieloprojektowym, jest obecnie jedną z najbardziej dynamicznie rozwijających się dziedzin zarządzania i powoli też w Polsce zdobywa coraz większe uznanie w tzw. praktyce gospodarczej. Przejawem powyższego stwierdzenia jest rosnąca liczba podejmowanych prac badawczych, realizowanych kursów szkoleniowych i pojawiających się...

    Data dostępności:

    Cena: 28,35 zł 31,50 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 31,50 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO

    Zarządzanie marką – ebook

    Ryszard Kłeczek   Adam Sagan   Jacek Kall  

    Wiele firm może szybko skopiować niemal każdą innowację pojawiającą sią na rynku, O ile jednak łatwo jest naśladować cechy produktu, o tyle trudno imitować siłę marki, dlatego może się ona przyczynić do utrzymania trwałej przewagi konkurencyjnej. Poza tym cechy produktów zmieniają się, na przykład za sprawą rozwoju technologicznego, a siła marki może być utrzymywana przez dłuższy czas. We współczesnej...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 45,33 zł 50,37 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 45,33 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO

    Employer branding czyli zarządzanie marką pracodawcy. Uwarunkowania, procesy, pomiar – ebook

    Katarzyna Wojtaszczyk  

    Employer branding jest jedną z najnowszych koncepcji zarządzania. Podejście to łączy ze sobą zarządzanie dwoma najważniejszymi niematerialnymi zasobami organizacji: zasobami ludzkimi oraz marką. Każda organizacja, która występuje w roli podmiotu zatrudniającego, ma swoją, mocniejszą lub słabszą, markę pracodawcy. W przypadku Polski, o czym świadczyć mogą liczne doniesienia medialne lub doświadczenia...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 24,30 zł 27,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 24,30 zł

    Więcej

    • PDF
  • Znak towarowy - zarządzanie marką i jej ochrona – ebook

    Znak towarowy - zarządzanie marką i jej ochrona – ebook

    Michał Konpka  

    Skrypt zawiera prawną analizę możliwości ochrony i zarządzania znakiem towarowym jako jednym z dostępnych praw własności intelektualnej. W opracowaniu przedstawiono ustawową definicję oraz zaprezentowano współczesne funkcje znaku towarowego. Wskazano dostępne formy przedstawieniowe znaków towarowych. Poruszono kwestię niekonwencjonalnych znaków towarowych, które już niebawem mogą doczekać się właściwych...

    Data dostępności:

    Cena: Produkt bezpłatny

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO

    Influencer Marketing. Potencjał cyfrowych twórców w kształtowaniu relacji konsumentów z markami – ebook

    Anna Łaszkiewicz  

    Z powodu rosnącego za interesowania influencer marketingiem i rolą influencerów w budowani u relacji między markami a ich odbiorcami umiejętność oceny potencjału cyfrowych i wirtualnych twórców stała się niezwykle pożądana. W monografii omówiono zagadnienia dotyczące tradycyjnych influencerów i twórców cyfrowych, a także influencerów wirtualnych, których aktywność jest generowana komputerowo, między...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 22,46 zł 24,95 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 24,95 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO

    Analiza satysfakcji i lojalności klientów bankowych. Rozdział 4. Postrzeganie jakości usług i satysfakcja klientów banków w świetle badań ankietowych – ebook

    Przemysław Stodulny  

    Twierdzenie, że „w najbliższych latach banki będą musiały zmierzyć się z wieloma zagrożeniami, a przede wszystkim z rosnącą konkurencją na rynku” - nadal pozostaje aktualne. Chcąc przetrwać muszą wykazać się zdolnością do tworzenia, oferowania i sprzedawania produktów i usług, których ceny i jakość są bardziej atrakcyjne od ofert innych podmiotów krajowych i zagranicznych. W strategiach banków obok...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 3,06 zł 3,40 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 3,06 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO

    Analiza satysfakcji i lojalności klientów bankowych – ebook

    Przemysław Stodulny  

    Twierdzenie, że „w najbliższych latach banki będą musiały zmierzyć się z wieloma zagrożeniami, a przede wszystkim z rosnącą konkurencją na rynku” - nadal pozostaje aktualne. Chcąc przetrwać muszą wykazać się zdolnością do tworzenia, oferowania i sprzedawania produktów i usług, których ceny i jakość są bardziej atrakcyjne od ofert innych podmiotów krajowych i zagranicznych. W strategiach banków obok...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 15,35 zł 17,06 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 15,35 zł

    Więcej

    • PDF
  • Analiza satysfakcji i lojalności klientów bankowych. Rozdział 2. Satysfakcja i lojalność klientów jako miary konkurencyjności banku – ebook
    CENA NEXTO

    Analiza satysfakcji i lojalności klientów bankowych. Rozdział 2. Satysfakcja i lojalność klientów jako miary konkurencyjności banku – ebook

    Przemysław Stodulny  

    Twierdzenie, że „w najbliższych latach banki będą musiały zmierzyć się z wieloma zagrożeniami, a przede wszystkim z rosnącą konkurencją na rynku” - nadal pozostaje aktualne. Chcąc przetrwać muszą wykazać się zdolnością do tworzenia, oferowania i sprzedawania produktów i usług, których ceny i jakość są bardziej atrakcyjne od ofert innych podmiotów krajowych i zagranicznych. W strategiach banków obok...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 3,06 zł 3,40 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 3,06 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO

    Analiza satysfakcji i lojalności klientów bankowych. Rozdział 3. Działania marketingowe banków jako narzędzia kształtowania jakości usług oraz satysfakcji i lojalności klientów – ebook

    Przemysław Stodulny  

    Twierdzenie, że „w najbliższych latach banki będą musiały zmierzyć się z wieloma zagrożeniami, a przede wszystkim z rosnącą konkurencją na rynku” - nadal pozostaje aktualne. Chcąc przetrwać muszą wykazać się zdolnością do tworzenia, oferowania i sprzedawania produktów i usług, których ceny i jakość są bardziej atrakcyjne od ofert innych podmiotów krajowych i zagranicznych. W strategiach banków obok...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 3,06 zł 3,40 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 3,06 zł

    Więcej

    • PDF
Liczba pozycji: 28

 Dodałeś produkt do koszyka zamknij X

<WRÓĆ DO ZAKUPÓWPRZEJDŹ DO KOSZYKA