zarzadzanie
Liczba pozycji: 28
Zarządzanie dziedzictwem kulturowym. Wprowadzenie do problematyki – ebook
Zbigniew Kobyliński
Zarządzanie dziedzictwem kulturowym można zdefiniować jako konserwację i mądre wykorzystanie zasobów dziedzictwa kulturowego dla dobra publicznego. Kluczową koncepcją, leżącą u podstaw tej dyscypliny nauki i praktyki, powstałej w latach 70. XX wieku w związku z dynamicznymi przemianami, prowadzącymi od biernego społeczeństwa rządzonego przez władze do świadomego demokratycznego społeczeństwa obywatelskiego,...Data dostępności:
Zarządzanie instytucjami kultury – ebook
Praca zbiorowa
Wybór tekstów będących próbą identyfikacji współczesnych instytucji kultury oraz oceny ścieżek rozwoju sektorów gospodarki kreatywnej. Autorzy podjęli rozważania nad istotą biznesowego i humanistycznego wymiaru instytucji kultury, źródłami oraz strumieniami ich finansowania, a także strategii zarządzania. Wielowątkowa i dualistyczna monografia poruszająca niezwykle aktualne problemy finansowo-zarządcze...Data dostępności:
Zarządzanie przez wartości – audiobook
Kenneth Blanchard Michael O'Connor
Książka opisuje sposób, w jaki różnego typu firmy mogą osiągnąć większy sukces - mierzony nie w kategoriach rozmiarów bądź zysków, lecz z punktu widzenia jakości życia ich pracowników oraz jakości świadczonych usług. Poprzez zaangażowanie się w dążenie do wspólnego celu i dzielenie pewnych wartości każda organizacja może prowadzić działalność biznesową w sposób pozwalający wszystkim zainteresowanym...Data dostępności:
Data publikacji:
Zarządzanie wyższym szkolnictwem artystycznym w Polsce – ebook
Hanna Hanć
Kolejna reforma szkolnictwa wyższego w Polsce prowokuje do podjęcia tematu modeli zarządzania uczelnią ze zwróceniem uwagi na zarządzanie humanistyczne, które wskazuje na konieczność zauważania pojedynczych ludzi, ich wyborów, decyzji i chęci. Przyjmując jako kluczowe dla zarządzania tworzenie i umacnianie więzi wraz z koniecznością zdefiniowania systemu wartości dla prowadzonego procesu edukacyjnego,...Data dostępności:
Zarządzanie projektem kulturowym. Elementy teorii, doświadczenia, praktyki. Studia przypadków – ebook
Michał Kaczmarczyk Krzysztof Knapczyk
Celem niniejszej pracy jest przedstawienie specyfiki, zasad i metodologii zarządzania projektami kulturowymi na przykładzie czterech przedsięwzięć artystycznych: trzech projektów realizowanych w Polsce, tj. projektów „Od Opery do Musicalu”, „Karol” oraz „Krajobrazy Serc”, których producentem jest firma Agencja Kreatywna Przemysław Ruta Communication (dwa ostatnie realizowane były w koprodukcji z Wyższą...Data dostępności:
Zarządzanie projektami dla początkujących. Jak zmienić wyzwanie w proste zadanie. Wydanie II – audiobook
Marcin Żmigrodzki
Obyś prowadził wyłącznie nudne projekty! "Mój pierwszy własny projekt" - to brzmi ekscytująco, a niekoniecznie powinno. Każda organizacja dąży do tego, aby środowisko, w którym prowadzi się projekty, było tak przewidywalne, jak to tylko możliwe. W dążeniu do biznesowego celu chodzi bowiem o to, by dotrzymywać prognoz kosztów i terminów, w stu procentach realizować plany sprzedażowe, utrzymywać jakość...Data dostępności:
Data publikacji:
Wieczne opóźnienie. Zarządzanie projektami IT – audiobook
Marcin Dąbrowski
Czas, czas, czas goni nas. Naglący termin, niedoczas, permanentne opóźnienie - oto najwierniejsi towarzysze i zarazem najwięksi wrogowie kierownika projektu. Nawet certyfikowani project managerowie, ludzie z ogromną wiedzą i nie mniejszym doświadczeniem, raz po raz znajdują się w sytuacji, w której potrzeba naprawdę wielkiej psychicznej odporności, by się nie poddać. Otrzymują do realizacji projekty...Data dostępności:
Data publikacji:
Customer engagement. Management practices in the consumer goods and services sector – ebook
Katarzyna Żyminkowska Joanna Wiechoczek Małgorzata Kieżel
Customer engagement is a customer’s voluntary contribution of resources to a firm’s marketing function, extending beyond financial patronage. In other words, it is a customer behavioural manifestation toward the brand or firm that goes beyond transactions and results from motivational drivers. Customer engagement in this book refers to the engagement of individual customers, that is, consumer...Data dostępności:
Data publikacji:
Projektowanie doświadczeń – ebook
Igor Gałązkiewicz
Dlaczego istotą rzeczy stało się doświadczenie klienta? Jak jest projektowane? Dlaczego w sklepach sprzedaje się wrażenia, a nie tylko produkty? I dlaczego sklepy stały się połączeniem laboratorium, galerii sztuki i placu zabaw? Co wspólnego z projektowaniem doświadczeń mają kurz, kosmos i kaszmir? Co łączy kapsułowe kolekcje i limitowane edycje z masową produkcją? Dlaczego w dobie najnowszych...Data dostępności:
Data publikacji:
Polityka informacyjna wobec dobr kultury – ebook
Problematyka polityki informacyjnej podmiotów realizujących zadania z zakresu ochrony dóbr kultury to nie tylko działania informacyjno-promocyjne, marketingowe. To także umiejętne dysponowanie informacją z wykorzystaniem najnowszych technik i technologii – zarządzanie informacją. Niewątpliwie jego zakres wypełnia również wykonywanie prawa do informacji publicznej. Prawo do informacji w Polsce kojarzone...Data dostępności: