Wpisz kod
Wyszukiwarka
Koszyk jest pusty.

zarzadzanie

Liczba pozycji: 11
  • CENA NEXTO

    Kwantowa Moc Uzdrawiania. Księga 2. Zarządzanie Energią Pola Kroniki Akaszy. – ebook

    Renata Zarzycka  

    Księga II pod tytułem „Zarzadzanie energii pola Kroniki Akaszy”, dotyczy obszerniejszego materiału serii „Kwantowa Moc Uzdrawiania”. Została ona podzielona na mniejsze części i wydana w formie audiobooka i ebooka. Wśród poruszanych zagadnień rozdziałów, w tej części znalazły się trzy: „Zarządzanie i kierowanie własną energią”, „Uwolnij Swoją Moc Łącząc Się Z Uniwersum” oraz „Energetyczne Uzdrawianie...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 44,91 zł 49,90 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 49,90 zł

    Więcej

    • EPUB
    • PDF
    • MOBI
  • CENA NEXTO

    Metody i techniki rozwiązywania problemów zarządzania. Zarządzanie w sferze publicznej – ebook

    Zbysław Dobrowolski  

    Publikacja poświęcona jest problematyce zarządzania zespołami ludzkimi z różnych perspektyw. Stwarza to możliwość przedstawienia różnorodnych koncepcji, metod i technik zarządzania z uwzględnieniem potrzeb organizacji publicznych. Mocną stroną książki jest oparcie badań na systematycznym przeglądzie literatury, który obejmuje ponad tysiąc publikacji naukowych, głównie anglojęzycznych, a także inne...

    Data dostępności:

    Cena: 71,10 zł 79,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 79,00 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • Koncepcja Smart City i potencjały 4T. Inteligentne zarządzanie miastami Górnośląsko-Zagłębiowskiej Metropolii – ebook

    Koncepcja Smart City i potencjały 4T. Inteligentne zarządzanie miastami Górnośląsko-Zagłębiowskiej Metropolii – ebook

    Autorzy podejmują się badań nad zrozumieniem funkcjonowania smart city w aspekcie potencjału 4T oraz nad efektywnością rozwiązań występujących w Górnośląskiej-Zagłębiowskiej Metropolii (GZM), poruszają aspekty socjologiczne, ekonomiczne, z zakresu nauk o zarządzaniu i przedstawiają przykłady działania smart city. Wyniki tych badań powinny zainteresować wszystkich studentów, badaczy studiów miejskich...

    Data dostępności:

    Cena: Produkt bezpłatny

    Więcej

    • MOBI
    • PDF
  • CENA NEXTO

    Branding. Krótkie Wprowadzenie 29 – ebook

    Robert Jones  

    KRÓTKIE WPROWADZENIE - książki, które zmieniają sposób myślenia! Branding to potężna, komercyjna i kulturowa siła, która sprawia, że największe marki są rozpoznawalne dla milionów ludzi na całym świecie. Autor publikacji pokazuje, jak działa branding i w jaki sposób wpływa na społeczeństwo. Zastanawia się również nad przyszłością marek. Interdyscyplinarna seria KRÓTKIE WPROWADZENIE piórem...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 25,11 zł 27,90 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 27,90 zł

    Więcej

    • EPUB
    • PDF
    • MOBI
  • CENA NEXTO

    Customer engagement. Management practices in the consumer goods and services sector – ebook

    Katarzyna Żyminkowska   Joanna Wiechoczek   Małgorzata Kieżel  

    Customer engagement is a customer’s voluntary contribution of resources to a firm’s marketing function, extending beyond financial patronage. In other words, it is a customer behavioural manifestation toward the brand or firm that goes beyond transactions and results from motivational  drivers.  Customer  engagement  in  this  book  refers  to  the  engagement  of  individual customers, that is, consumer...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 37,80 zł 42,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 37,80 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO

    Nowoczesne koncepcje zarządzania – ebook

    Nowoczesne koncepcje zarządzania to monografia zrealizowana jako pokłosie VI Międzynarodowej Konferencji Naukowej GOSPODARKA – ZMIANY – ZARZĄDZANIE 2018, zadania finansowanego w ramach umowy numer 745/P-DUN/2018 (Działalność Upowszechniająca Naukę). Tematyka monografii została wyraźnie ukierunkowana na problemy związane z ekonomicznymi aspektami zarzadzania, „zarzadzania zmianami”, z uwzględnieniem...

    Data dostępności:

    Cena: 24,30 zł 27,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 27,00 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO

    Praktyczne sposoby zarządzania wynagrodzeniami – ebook

    Jacek Jędrzejczak  

    Poradnik nie tylko przybliża czytelnikowi specyfikę funkcjonowania ruchomych elementów wynagrodzeń, ale również prezentuje sposoby ich konstruowania oraz wykorzystania w praktyce. Dlatego też, każde z rozwiązań zaprezentowane zostało w różnych kontekstach wpływu na motywację pracowników oraz powiązań z celami firmy i innymi systemami wspierającymi zarządzanie zasobami ludzkimi.

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 16,60 zł 18,44 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 16,60 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • Wybrane zagadnienia prawa do firmy – ebook
    CENA NEXTO

    Wybrane zagadnienia prawa do firmy – ebook

    Piotr Ślęzak  

    Książka zawiera podstawowe informacje dotyczące prawa do firmy. Autor przedstawia znaczenie słowa „firma” w języku prawnym i prawniczym. Wypowiada się w spornej kwestii charakteru prawa do firmy, opowiadając się za jej majątkowym charakterem. Wskazuje także na brzmienie firmy różnych podmiotów, rodzaje firmy oraz jej funkcje. Omawia zasady prawa firmowego. Wyjaśnia co to jest licencja firmowa i na...

    Data dostępności:

    Cena: 5,39 zł 5,99 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 5,99 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO

    Logistyka produkcji – ebook

    Józef Matuszek  

    W niniejszej pracy autor przedstawia procesy logistyczne mające miejsce w przedsiębiorstwie oraz wykazuje jak ważną i istotną dziedziną jest zarządzanie logistyczne oraz optymalny przepływ zasobów w procesach produkcyjnych. Opracowanie ukierunkowane jest na przedstawienie zagadnień logistycznych w procesach wytwarzania. W pierwszym rozdziale W pierwszym rozdziale scharakteryzowano procesy produkcyjne...

    Data dostępności:

    Cena: 18,00 zł 20,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 20,00 zł

    Więcej

    • PDF
  • Social Media strategicznie wprowadzenie – ebook
    CENA NEXTO

    Social Media strategicznie wprowadzenie – ebook

    Iwona Lupa-Wójcik  

    Na temat strategii działalności w mediach społecznościowych napisano wiele, zarówno w publikacjach naukowych, jak i branżowych. Czy jednak można mówić o „strategii social media”? Czy może raczej strategia jest tylko jedna – na poziomie organizacji, a wszystko inne (w tym działania operacyjne związane z mediami społecznościowymi) powinno być jej podporządkowane? Opracowywane przez praktyków i teoretyków...

    Data dostępności:

    Cena: 42,48 zł 47,20 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 47,20 zł

    Więcej

    • PDF
Liczba pozycji: 11

 Dodałeś produkt do koszyka zamknij X

<WRÓĆ DO ZAKUPÓWPRZEJDŹ DO KOSZYKA